Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
Rockstar
25-05-2026 om 12:14
Ik ben loesoe gegaan op zomerjurken!
Deze in 4 kleuren/prints:

En deze:

Ted68
25-05-2026 om 12:19
Leuke jurken! Ik heb net mijn klerenkast opgeruimd: Heb wel 20 T Shirts waar het prijskaartje nog aan hangt…. Mag dus nu geen kleren meer kopen….
lientje69
25-05-2026 om 12:24
Moosey schreef op 23-05-2026 om 09:24:
Welke heb je gekocht Lientje? Ik had die theorie namelijk ook, maar die goedkope zoog echt slecht en de accu hield het ook echt geen twee jaar vol, (maar ik vond het principe steelstofzuiger wel inderdaad fijn) en toen heb ik een AEG gekocht, en die was eigenlijk niet veel duurder en heel erg veel beter. Dus mocht je er nog puf voor hebben dan zou ik dat toch nog even overwegen (de Ultimate 8000 had ik) maar misschien heb je wel een betere goedkope uitgezocht dan ik destijds..
Ik heb een goedkope van bol.com. Reviews zijn wisselend en ik verwacht ook idd misschien max 2 jaar. Maar wellicht valt het mee. Ik had ooit een vrij dure ( gekregen als testpersoon, meen van Rowenta) en die heeft het 8 jaar volgehouden.
ToetieToover
25-05-2026 om 13:14
Vandaag kocht ik Vitis whitening tandpasta, gezichtscrème van Paula’s choice en 100 zoetwater garnalen voor in de vijver. Ik hoop dat ze die nog even niet opsturen met dat warme weer.
RavIvaR
26-05-2026 om 10:31
Ted68 schreef op 25-05-2026 om 12:19:
Leuke jurken! Ik heb net mijn klerenkast opgeruimd: Heb wel 20 T Shirts waar het prijskaartje nog aan hangt…. Mag dus nu geen kleren meer kopen….
Haha oeps.Wel goede bewustwording. Vraag me wel af hoe dat kan? Als ik iets nieuws koop wil ik het graag snel dragen. Heb jij dat niet?
Ted68
26-05-2026 om 11:16
Nee, ik vind dat vaak jammer: werk met mensen met autisme; en trek naar het werk altijd oude kleren aan….En thuis is het een beestenboel, en trek ik dat mooie zwarte t Shirt niet aan…..
Rockstar
27-05-2026 om 09:28
Ted68 schreef op 26-05-2026 om 11:16:
Nee, ik vind dat vaak jammer: werk met mensen met autisme; en trek naar het werk altijd oude kleren aan….En thuis is het een beestenboel, en trek ik dat mooie zwarte t Shirt niet aan…..
Zonde juist! Het is meer zonde om een gloednieuw t-shirt ongedragen weg te doen dan hem liefdevol te dragen en te laten verslijten in je beestenboel. Ook voor je beestjes mag jij on fleek zijn.
Ik maak er ook altijd een punt van om wat ik nieuw heb eerst te dragen, kan me niet schelen waarheen.
Ja oké, niet naar stal dan.