Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Moirmel schreef op 11-01-2024 om 14:13:

[..]

Daar is thuis momenteel, wel geen idee of ik een opname kan uitstellen.
Sowieso zal je op dat moment niets meer van mij horen.
Wens jou en je partner veel sterkte en probeer tijdig hulp te zoeken; dat moet toch ook beschikbaar zijn in Nederland.

Hoop het voor je Moirmel! Zal voor je duimen! En dankjewel, we hebben inderdaad wel hulp allebei, maar het is veel waar we mee worstelen. Nu aan het kijken of we daar eventueel nog iets aan kunnen toevoegen qua zelfbetaalde therapie.

dat is niet mijn taak vraag het google lord mijn vingers jeuken om het typen maar doe het niet anders heb ik mijn allereerste ban

😬

Rogue schreef op 12-01-2024 om 23:44:

dat is niet mijn taak vraag het google lord mijn vingers jeuken om het typen maar doe het niet anders heb ik mijn allereerste ban

😬

Ik word altijd heel nieuwsgierig van dit soort opmerkingen...

Evaluna schreef op 11-01-2024 om 08:54:

Mag deze dag snel voorbij zijn. Pfff zo geen zin in deze dag, wordt een dag vol met negatieve energie en ik ben moe. Heb helemaal geen puf voor gezeur en gedoe. Mijn taks is wel bereikt bij, maar daar wordt niet naar gevraagd.
Spullen pakken en weer door...
Wanneer zou het leven weer eens normaal worden. Kan ik uitrusten en de kinderen kunnen herstellen ipv steeds maar weer onrust.

Dank voor jullie steun. De dag is weer voorbij gegaan. We moesten weer eens naar de rechtbank, de derde keer sinds 6 december 

Maar, deze rechter was fijn. Ze had geen zin in gedoe uit het verleden (hobby van ex) en keek echt naar het nu. Wel gezever over kinderen in loyaliteitsconflict, terwijl de kinderen niet willen door mishandeling, maar daar ondernam ze geen actie op. Voor een half jaar is de omgang weer opgeschort, dus hopen dat we nu een half jaar uit de rechtbank kunnen blijven. Ik ben wel tevreden.

Eigenlijk ben je best heel leuk. Benieuwd of je in rustiger vaarwater bent gekomen. 

Evaluna schreef op 13-01-2024 om 10:17:

[..]

Dank voor jullie steun. De dag is weer voorbij gegaan. We moesten weer eens naar de rechtbank, de derde keer sinds 6 december

Maar, deze rechter was fijn. Ze had geen zin in gedoe uit het verleden (hobby van ex) en keek echt naar het nu. Wel gezever over kinderen in loyaliteitsconflict, terwijl de kinderen niet willen door mishandeling, maar daar ondernam ze geen actie op. Voor een half jaar is de omgang weer opgeschort, dus hopen dat we nu een half jaar uit de rechtbank kunnen blijven. Ik ben wel tevreden.

Ik duim voor jullie

Rogue schreef op 12-01-2024 om 23:44:

dat is niet mijn taak vraag het google lord mijn vingers jeuken om het typen maar doe het niet anders heb ik mijn allereerste ban

😬

Ik moet ook regelmatig op mijn handen gaan zitten...

Evaluna schreef op 13-01-2024 om 10:17:

[..]

Ik hoop met je mee. Hoop dat jullie nu een half jaar meer rust ervaren

Wanneer gaan jullie die hond nou eens een keer opvoeden? 

Achterlijk, dat je al jaren een prima inkomen hebt en op je 56e nog nooit een woning hebt kunnen kopen en dat in de toekomst ook nooit zal kunnen. (Ik woon al jaren in een prima sociale huurwoning maar ik  vind het vooral een bizar feit )

Poezie schreef op 13-01-2024 om 12:33:

Achterlijk, dat je al jaren een prima inkomen hebt en op je 56e nog nooit een woning hebt kunnen kopen en dat in de toekomst ook nooit zal kunnen. (Ik woon al jaren in een prima sociale huurwoning maar ik vind het vooral een bizar feit )

Er groeit nu een hele generatie op, voor wie dat vaak het geval zal zijn..

kerst schreef op 13-01-2024 om 18:38:

[..]

Er groeit nu een hele generatie op, voor wie dat vaak het geval zal zijn..

Ik mag toch hopen dat als de jonge generatie 56 is de woningmarkt er heel wat beter uitziet.

Fleurtje_5 schreef op 07-01-2024 om 11:57:

[..]

Maar is 'het' (kortstondig maar leuk) dat alles dan waard? Ik bedoel als 'het' (affaire) al gaande is. Het kan op heel korte termijn al voor veel verdriet zorgen. Of is het alleen een 'stilverlangen' zonder medeweten van diegene waar je graag naast wakker wil worden?

Geen zorgen, er is helemaal niks gaande.

Poezie schreef op 13-01-2024 om 12:33:

Achterlijk, dat je al jaren een prima inkomen hebt en op je 56e nog nooit een woning hebt kunnen kopen en dat in de toekomst ook nooit zal kunnen. (Ik woon al jaren in een prima sociale huurwoning maar ik vind het vooral een bizar feit )

Snap ik wel. 

Las elders iets over mensen die niet werken en toch een woning hebben. IK heb met zowel uitkering als woning mazzel gehad en zit er warmpjes bij. Niet om mensen de ogen uit te steken maar dat is wel wat het is, ik ben er zelf soms ook verbaasd over. 

Lieve vriendin, het is echt een wereldreis naar jou met OV. Andersom en met auto gaat sneller. Verwacht niet dat ik lang blijf. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.