Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Schoondochter
13-02-2026 om 18:18
pap, je wordt oud. Dat is niet erg, je mag echt wel wat rustiger aan gaan doen. Graag, zelfs...
Lichtbron
14-02-2026 om 16:17
Roos57 schreef op 13-02-2026 om 14:11:
Lichtbron jij bent van mijn leeftijd toch ?
Ouders van jou zijn hoe oud ?
In ieder geval ben jij te oud om 14 maanden bij je ouders te wonen. Dat is te lang !!!!
Ik ben 55. Mijn ouders 85. Ik weet dat dat te lang maar vind maar eens een huurhuis in deze tijd. Ik sta nu 5 jaar bij 2 woningstichtingen ingeschreven en ik speur alles af voor particulier huren... Het is niet dat ik in een afwachtende houding zit.
Broodjebrie
14-02-2026 om 17:54
ach ben je toch weer vrijgezel? Jammer voor je, maar mijn deur blijft dicht.
Yumi
14-02-2026 om 18:47
Broodjebrie schreef op 14-02-2026 om 17:54:
ach ben je toch weer vrijgezel? Jammer voor je, maar mijn deur blijft dicht.
![]()
Broodjebrie
14-02-2026 om 19:09
Yumi schreef op 14-02-2026 om 18:47:
[..]
Ja, hij zoekt het maar uit.
Dorestad
14-02-2026 om 19:10
Lichtbron schreef op 14-02-2026 om 16:17:
[..]
Ik ben 55. Mijn ouders 85. Ik weet dat dat te lang maar vind maar eens een huurhuis in deze tijd. Ik sta nu 5 jaar bij 2 woningstichtingen ingeschreven en ik speur alles af voor particulier huren... Het is niet dat ik in een afwachtende houding zit.
Maar ik hoop dat je ook ziet dat dit voor hoogbejaarde mensen géén kleinigheid is. Weer onderdak verlenen aan een kind dat qua leeftijd al heel lang volwassen is, zonder te weten wanneer deze logeerpartij eindigt. En ja, natuurlijk stijgen hun energielasten. Maar ik ga ervan uit dat jij kostgeld betaalt, dus dat ze dit niet in hun portemonnee voelen.
Dolfje
14-02-2026 om 19:28
Ja je kan wel van alles van ChatGPT aandragen maar kijk ook eens op fatsoenlijke sites. Dat neem ik in elk geval eerder voor waar aan.
lientje69
14-02-2026 om 19:33
Broodjebrie schreef op 14-02-2026 om 19:09:
[..]
Ja, hij zoekt het maar uit.
Buurman?
Lichtbron
15-02-2026 om 12:59
Dorestad schreef op 14-02-2026 om 19:10:
[..]
Maar ik hoop dat je ook ziet dat dit voor hoogbejaarde mensen géén kleinigheid is. Weer onderdak verlenen aan een kind dat qua leeftijd al heel lang volwassen is, zonder te weten wanneer deze logeerpartij eindigt. En ja, natuurlijk stijgen hun energielasten. Maar ik ga ervan uit dat jij kostgeld betaalt, dus dat ze dit niet in hun portemonnee voelen.
Natuurlijk zie ik dat..
Ik ga binnenkort kijken voor Anti-kraak wonen. Daar zullen ze vast ook weer iets van vinden. Maar dat is dan maar zo. Ik ben moe, op. En heb geen zin meer in dagelijkse preken van hun kant.
Dolfje
15-02-2026 om 17:25
Ga je nu eindelijk eens een keer stoppen met roken? Hoeveel waarschuwingen moet je lijf je geven? ( Dit gaat niet over mijn ouder maar iemand anders)
Bakblik
15-02-2026 om 17:51
Ik snap dat deze klus moest gebeuren voordat ze volgende week vloerbedekking komen leggen maar kan je volgende keer even zeggen dat het zooooooveeeeeeeel stof maakt?
Dan had ik even wat dingen weggehaald of goed dichtgedaan uit die ruimte. Nu moet ik mijn hele verzameling jampotjes opnieuw afwassen, het zijn er maar 30 😭
Met al dat zaagsel kan ik ze niet in de vaatwasser zetten dan raakt de boel verstopt.
Dorestad
15-02-2026 om 19:18
Lichtbron schreef op 15-02-2026 om 12:59:
[..]
Natuurlijk zie ik dat..
Ik ga binnenkort kijken voor Anti-kraak wonen. Daar zullen ze vast ook weer iets van vinden. Maar dat is dan maar zo. Ik ben moe, op. En heb geen zin meer in dagelijkse preken van hun kant.
Jullie vinden over en weer wat van de dingen. Terecht. Misschien zijn zij (en jij ook)ook wel opgelucht wanneer Anti- kraak wonen lukt.
Het is ook gewoon hartstikke lastig. Ook voor jou. Ik ga dit jaar een huis verkopen waar nu 5 maanden niemand meer woont. Ik ben gebeld door iemand die door scheiding/verkoop woning het huis graag wil huren. Dat ik moet weigeren vind ik echt afschuwelijk. Je gunt iemand een rustige plek.
rionyriony
15-02-2026 om 21:52
hè, ik heb buikpijn. Vermoedelijk omdat ik met planten heb rondgesjouwd. Hopelijk staan ze nu voorlopig weer goed. Meestal kom ik nooit achter de oorzaak maar ik probeer toch altijd om iets aan te wijzen; dat is rustiger. Het is nooit een echt plausibele oorzaak maar die is gewoon niet te vinden. Normaal moet je heus wel pakweg 14 planten van elk drie kilo van de grond kunnen pakken en ergens anders neerzetten. Het is geen rare extreme beweging die heel vreemd wordt uitgevoerd. Enfin. Eerst een nachtrust en daarna is het altijd wel weer beter. Daarna komt het wel weer opzetten maar minder.