Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Per 1 juli ben ik dakloos. Mijn ouders zetten mij op straat... 
Ik ben er kapot van... 

Lichtbron schreef op 09-04-2026 om 17:56:

Ik ben er kapot van...

Dat snap ik 

Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met de gemeente of het lokale sociaal raadsliedenloket voor advies en hulp. Blijf niet wachten tot je daadwerkelijk op de stoep staat, want dan ben je waarschijnlijk te laat.

Ik kan binnenkort bij mijn eigen dochter terecht. 
Hoe ik dat ga organiseren met mijn werk weet ik nog niet.
Maar er is overal werk.
Mijn dochter is een schatje... 

Jeetje lichtbron.  Weet ff niet wat te zeggen  
Maar wat een lieve dochter  heb je .

Lichtbron schreef op 09-04-2026 om 17:56:

Ik ben er kapot van...

Lichtbron schreef op 09-04-2026 om 18:18:

Maar er is overal werk.

Ohh gelukkig, fijn dat je daar terecht kan.

lientje69 schreef op 09-04-2026 om 18:19:

Jeetje lichtbron. Weet ff niet wat te zeggen
Maar wat een lieve dochter heb je .

Ja echt wel....

Eigenlijk wil ik het wèl hardop zeggen, schreeuwen zelfs: Wanneer stopt iemand Israël eens!? Dit misdadige regime martelt Palestijnse kinderen in gevangenschap. Ik heb geen woorden om mijn walging uit te drukken.

als je nu al zo snel gestrest raakt, dan gaat dat straks nog wat worden als je kind geboren is. Ik hoop voor je dat je een rustig kind gaat krijgen.

bah ik wil ook naar huis😒

Lichtbron schreef op 09-04-2026 om 21:55:

[..]

Ja echt wel....

Heel erg fijn lichtbron dat je daar terecht kunt! Wellicht wel een idee om desondanks te blijven kijken, want je hebt net gemerkt hoeveel druk er op een relatie komt te staan op het moment dat ruim volwassenen ineens weer moeten samenleven, zeker als je nu zo'n fijne relatie hebt

Lichtbron schreef op 09-04-2026 om 18:18:

Maar er is overal werk.

Dat moet je niet willen.

Eerst bij bejaarde ouders anderhalf jaar lang en nu bij dochter. 😳

Er is in heel Brabant al anderhalf half jaar geen kamer of antikraak of vakantie huisje of stacaravan of particulier huis te vinden??? Echt helemaal niks ????

Nee, er is niks te vinden. En dat ben ik niet alleen maar velen met mij. Vele wanhopige oproepen van woningzoekenden. 
En als je reageert krijg je geen antwoord, of je komt op de wachtlijst omdat er al zoveel gegadigden zijn of je krijgt de reactie dat je ook in natura mag betalen en je het huis mag poetsen. Ik wil héél graag woonruimte Mar niet op die laatste manier. 

Nehalennia schreef op 10-04-2026 om 15:14:

[..]

Heel erg fijn lichtbron dat je daar terecht kunt! Wellicht wel een idee om desondanks te blijven kijken, want je hebt net gemerkt hoeveel druk er op een relatie komt te staan op het moment dat ruim volwassenen ineens weer moeten samenleven, zeker als je nu zo'n fijne relatie hebt

Ja, natuurlijk blijf ik reageren op huurwoningen. Dat spreekt vanzelf. Het is gewoon zo'n puinhoop in de huur en koopsector. Campings heb ik ook al geprobeerd maar dat is 1000 euro kale huur per maand, ga, water en licht en WiFi niet mee gerekend. 

En verhuizen naar bijv Groningen Drenthe Friesland?
Hier is genoeg te huur zegt google .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.