Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Welk voorwerp heeft jouw leven makkelijker gemaakt?

En dan bedoel ik niet een duur apparaat zoals een robotstofzuiger of vaatwasser. Maar gewoon een simpel niet te duur artikel. Bij mij is dat een nachtlampje met bewegingssensor. Ideaal om ‘‘s nachts de weg naar het toilet te vinden, zonder eerst zelf een lamp aan te doen en daardoor partner ook nog eens wakker te maken.

Kampeerder schreef op 04-06-2026 om 10:23:

[..]

Ja, dat inderdaad! En dan is alles bereikbaar. En de tas heeft een haak dus op te hangen aan elk randje, haakje etc.

Enige ding is, dat ik die tas soms zo vol prop dat ie eigenlijk te zwaar wordt om op te hangen, hij buigt dan erg ver door

Anouk1234

Anouk1234

04-06-2026 om 13:42 Topicstarter

Ik heb ook een ophangbare (en oprolbare toilettas). Inderdaad heel handig. Op vakantie hang ik hem altijd op in de badkamer.

Dan ben ik wel heel erg. Naast tandenborstel en tandpasta, shampoo en zonnebrandmiddelen neem ik geloof ik enkel nog een lippenbalsem en handcrème mee.

Pannen die het afgieten zo veel makkelijker maken! 

Er zit een uitlopend tuitje op, en het deksel heeft een brede rand met gaatjes die in de pan valt. Daardoor heb je geen gedoe met afglijdende deksels (waardoor je eten in de gootsteen belandt…) èn het vraagt veel minder kracht van mijn handen/armen.

Kaassoufflee schreef op 04-06-2026 om 16:34:

Er zit een uitlopend tuitje op, en het deksel heeft een brede rand met gaatjes die in de pan valt. Daardoor heb je geen gedoe met afglijdende deksels (waardoor je eten in de gootsteen belandt…) èn het vraagt veel minder kracht van mijn handen/armen.

Inderdaad. Heb ik ook.

En geïsoleerde handgrepen, zodat je niet met ovenwanten en pannenlappen hoeft te knoeien. 

Kaassoufflee schreef op 04-06-2026 om 16:34:

Heb ik er ook 2 van ja, ideaal!

Ik giet mijn pasta tegenwoordig in een vergiet. Werkt net zo makkelijk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.