Huiskamer
Schemerlampje
28-02-2026 om 18:41
Wie is de mol 2026
Vanavond begint de Mol weer. Gaan jullie nog kijken?
ToetieToover
30-03-2026 om 09:36
Waarom was Matteo zo overduidelijk nerveus bij het bekijken van de Mollicitaties? Dat is slecht nieuws want dan blijft hij er nog lang bij. Want: dan is hij mogelijk de mol, óf hij had door dat je op die 1.26 de mol voorbij zag komen. Er was iets wat hij niet weg kon pokerfacen. Maar ik gok voor de Molrol nu op de dames, en Evelien is het niet.
Tona
30-03-2026 om 15:29
Dat Matteo zo zenuwachtig was tijdens het kijken van de filmpjes kan ik mij niet herinneren. Wel dat Milan in een biecht vertelde over dat hij Matteo zo zenuwachtig vond.
Ze staan beiden op mijn verdachtenlijstje...
Bloemenzee
11-04-2026 om 21:37
Hoe konden ze zo’n mooi cycletje maken bij oog in oog met de mol? Wat nou als er 2 mensen het goed hadden?
Ik denk wel dat de mol bij de eerste opdracht bij het opbouwen van de bar zat, ivm het verstoppen van dingen (wat dus ook gebeurde).
Schemerlampje
11-04-2026 om 21:50
Bloemenzee schreef op 11-04-2026 om 21:37:
Hoe konden ze zo’n mooi cycletje maken bij oog in oog met de mol? Wat nou als er 2 mensen het goed hadden?
Ik denk wel dat de mol bij de eerste opdracht bij het opbouwen van de bar zat, ivm het verstoppen van dingen (wat dus ook gebeurde).
Ik denk dat de mol aan het einde van het cirkeltje zat. Als iemand dan toch de vragen goed gehad had, was die eerder gekomen, maar dan is het risico kleiner dat hij/zij nog een keer moet komen. Dan zou het Matteo of Quincy zijn.
Maar ze hebben hier inderdaad wel een risico meegenomen. Of misschien was het dan anders gespeeld, dat er meerdere personen 2 keer langs zouden komen. En dat je dan weer samen naar het huisje loopt of zo.
En aangezien Quinty niet bij het bouwen van de bar was, ga ik nu voor Matteo. Maar de bar was ook wel een vrij onmogelijke opdracht om helemaal goed te doen zelfs zonder mol. En iemand kan ook dingen in het zand gestopt hebben om de verdenking op zichzelf te krijgen.
Niets is wat het lijkt….
Joszy
11-04-2026 om 22:13
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het Bram is. Vorige week al met die opdracht bij het eten, dat geef je als mol toch niet aan jezelf? En nu vond hij al die begraven limoenen enzo, als je de mol bent laat je dat toch lekker onder het zand liggen...
Bloemenzee
11-04-2026 om 22:24
Ik weet wel zeker dat ze meerdere scenario’s klaar hadden liggen. Vraag is inderdaad welke logica er achter zit. Matteo klinkt niet onlogisch.