Vijfkids
22-04-2026 om 21:24
Examens 2026
De eindexamens staan weer voor de deur. Zijn er hier meer ouders van examenkandidaten? Praat gezellig mee!
Kaassoufflee
19-05-2026 om 17:04
Vandaag Latijn viel 100% mee, zoon kwam zelfs blij thuis.
Havo Wiskunde B was “k**examen”, en dat terwijl hij er heel goed in is en zelfs klasgenoten ermee helpt…gelijk maar een melding bij LAKS gedaan. Ik heb te doen met iedereen die het vak normaal gesproken al moeilijk vindt…
Netherfield
19-05-2026 om 18:23
Jongste had vandaag vmbo Engels en vond het moeilijke teksten. Ook maar klagen bij het Laks.
MissBobby
20-05-2026 om 13:03
hier zit het erop. Engels gisteren ging erg goed, zelf nakijken leverde een 8,4 op. Gemiddeld zou ze volgens eigen berekening nu tussen 6,2 en 6,7 gemiddeld staan voor alles dus goede hoop. Voor iedereen die nog moet: veeeeeeeel sterkte!!!
Kaassoufflee
20-05-2026 om 17:34
Havo Duits ging beter dan verwacht en Havo Biologie viel goed te doen.
Vwo Engels was makkelijk voor hem en had ie na een uur al af…
Ik hoop dat hun eigen gevoel/oordeel erover klopt, ik doe maar gezellig optimistisch mee met de flow.
Morgen de laatste voor de oudste en dinsdag de laatste voor de jongste, en dan zit het er al weer op. Pfieuw 🥲
Netherfield
20-05-2026 om 20:01
Vandaag hadden beide dochters biologie. Oudste had 31 punten nodig, had niet alle antwoorden opgeschreven maar heeft in ieder geval 32 punten! Ervan uitgaande dat de N term 1 is. Jongste vond het moeilijk maar heeft genoeg aan een 3,7. Durft het niet na te kijken zegt ze. Oudste heeft morgen de laatste en jongste vrijdag. Kunnen we dan weer ontstressen.
Willempje73
21-05-2026 om 08:52
Netherfield schreef op 20-05-2026 om 20:01:
Vandaag hadden beide dochters biologie. Oudste had 31 punten nodig, had niet alle antwoorden opgeschreven maar heeft in ieder geval 32 punten! Ervan uitgaande dat de N term 1 is. Jongste vond het moeilijk maar heeft genoeg aan een 3,7. Durft het niet na te kijken zegt ze. Oudste heeft morgen de laatste en jongste vrijdag. Kunnen we dan weer ontstressen.
Netherfield, doen jouw dochters vmbo tl/gl? Ik begreep dat er door Biologie met Joost voor de n-term een verwachting aangegeven is van 1,2-1,4.
Mijn dochter had een goed gevoel over biologie, was niet heel moeilijk. Morgen nog geschiedenis, niet haar meest favoriete vak. En volgende week nog twee praktijkexamens inhalen. Dat wordt nog nog even stressen en zweten, ziet ze erg tegenop.
Netherfield
21-05-2026 om 09:37
De oudste doet Havo, jongste VMBO TL. Toevallig waren de bio examens tegelijk. Jongste heeft morgen ook geschiedenis, ziet er ook tegenop.