Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Ik vind het leven pittig

Ik kan mij voorstellen dat de ziekte van je vriendin nu een schaduw werpt op alles. Door haar ben je ook weer met je verleden bezig en helaas kun je met haar geen dingen plannen in de (verre) toekomst. 

Heel begrijpelijk maar ik zou ook kijken of je wat positieve en ontspannende dingen kan plannen voor jezelf. Veel sterkte. 

ik heb ook heel lang geroepen dat ik geen diagnose nodig had want ok weet wat ik nodig heb. Tot de bedrijfsarts zei: ik heb wel die diagnose nodig om dat wat jij nodig hebt te kunnen borgen. Ik begrijp je, je huidige manager begrijpt het, maar wij gaan op een gegeven moment weg en dan kan er een minder begripvolle situatie ontstaan.
Door een diagnose nemen anderen je meer serieus als je vraagt.
Ik ben dus door de gewenste hoepeltjes gesprongen en idd nu ik de officiële sticker heb nemen anderen mijn vragen ineens wel serieus, een heel vreemde gewaarwording. 
En waar het niet nodig is zeg ik er niets over, het staat tenslotte niet pp je voorhoofd hoe je bedraad bent.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.