Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
Yvaine
29-08-2021 om 20:40
@Marquise dat klinkt erg interessant. Ik hoop dat je na de 10 lessen de basis goed beheerst. Ik kan me voorstellen dat er veel kracht bij komt kijken. En dat je haast een beetje eelt in je knieholtes moet kweken.
Lollypopje
29-08-2021 om 20:58
Spelen met meerdere mensen is leuk. Heb dat in diverse dynamieken gedaan en de chemie is altijd weer anders. Soms gepland, soms spontaan op (thuis)feestjes die soms heerlijk spontaan uit de hand liepen. Echt als ik weer fit ben, heb ik zoveel zin om daar weer in te duiken 
ScatteredStars
29-08-2021 om 21:00
@Beertjelief: Sorry ik ben echt heel bang voor herkenbaarheid dus kan het even niet beter op schrijven. Het neigt er naar dat er toch 1 zal overblijven denk ik, wat fijner zou zijn.
@Marquise: Wat leuk dat je op paaldansen gaat! Lijkt me echt heel zwaar, maar wel leuk als je zoiets kan. Veel plezier!
EnchantingChamois89
29-08-2021 om 21:02
@marquise dat klinkt echt zo moeilijk!
Ik kreeg een beetje hoop toen ik ooit de real housewives van Beverly Hills ‘t zag doen
Ooit ‘n lesje paaldansen lijkt me zo leuk!
Ik krijg wel is balletles, maar dat is vast anders
@yvaine leuk! met een spel spelen staat ook op mijn bucketlist
Ooit
Was ‘t lastig om bij het stel met allebei een klik te vinden?
Ik snap wel dat met z’n vieren voor herhaling vatbaar is als je het eenmaal beleefd hebt!
Ik hoop snel dat je een nieuw stel vind en een +1! 
EnchantingChamois89
29-08-2021 om 21:13
Lollypopje schreef op 29-08-2021 om 20:58:
Spelen met meerdere mensen is leuk. Heb dat in diverse dynamieken gedaan en de chemie is altijd weer anders. Soms gepland, soms spontaan op (thuis)feestjes die soms heerlijk spontaan uit de hand liepen. Echt als ik weer fit ben, heb ik zoveel zin om daar weer in te duiken
Ahh ja! En ‘t is echt nooit de bedoeling dat ze uit de hand lopen
Echt nooit
Vragen naar de dynamieken valt zeker onder “te herkenbaar?” 
ScatteredStars schreef op 29-08-2021 om 21:00:
@Beertjelief: Sorry ik ben echt heel bang voor herkenbaarheid dus kan het even niet beter op schrijven. Het neigt er naar dat er toch 1 zal overblijven denk ik, wat fijner zou zijn.
Sorrie is niet nodig!
Privacy is heilig en ik ben maar een nieuwsgierige vreemdeling
Dank je wel voor je antwoord!
Fijn, dat er 1 overblijft en dat dat goed voelt
Lollypopje
29-08-2021 om 21:20
@Beertje mwah, vooral veel werk om alle variaties die ik heb meegemaakt op te noemen.
Ben wel eens de tweede s geweest, ook wel eens met twee Dominanten, ook met twee D/s koppels waarbij ik een s was. Met een D waar een andere tweede s bij kwam. Ik en een stuk of 5 Dominanten op een uit de hand gelopen feestje. Ik als top met een D en een s. En dan waren er nog de privé weekendjes weg met diverse stellen, waar altijd wel vanalles gebeurde. En dan vergeet ik vast nog wel wat dingen 
Wel allemaal in ruim 10 jaar tijd 
Rooss4
29-08-2021 om 21:36
Lollypopje schreef op 29-08-2021 om 11:40:
naar aanleiding van het bucketlist topic. Wat hebben jullie op bdsm gebied gedaan dat er op mag, of zou er op mogen?
En deze alleen binnen een relatie, maar ik heb cuckquaen (vrouwelijke cuckold) fantasieën. Niet voor permanent, maar af en toe. Waarbij mijn geliefde me eerst verschrikkelijk naar hem laat verlangen en me daarna dwingt om toe te kijken hoe hij dat met een ander doet.
Ik vind spelen met verlangen namelijk echt geweldig en dit is een soort ultiem iets er van.
Geinig.
Ik zou "de andere vrouw" willen zijn. Gebruikt worden dus door de man in kwestie om zijn vrouw/vriendin -die op vernedering kikt- te plezieren. Ik weet alleen niet hoe dat heet, geen hotwife toch? Of wel? (over terminologie gesproken). Vent vindt het alleen (nog) niet zo'n goed idee en dat snap ik.
Zelf lijkt mij vernedering heel spannend. Ik zou het willen ervaren maar niet met Vent. Ik denk dat ik heel ongelukkig word als hij mij vernedert.
Lollypopje
29-08-2021 om 21:42
@Rooss een vrouwelijke bull heet blijkbaar een cuckcake 
En over vernedering, wat is dat voor jou? Want het is zo breed en persoonlijk. Wat voor de één werkt, doet een ander weer totaal niks op dat gebied of is juist weer een grens daarbij.
febag
29-08-2021 om 21:46
Rooss4 schreef op 29-08-2021 om 21:36:
[..]
Vent vindt het alleen (nog) niet zo'n goed idee en dat snap ik.
Logisch, hij is daar niet bij ![]()
Rooss4
29-08-2021 om 21:47
Cuckcake? Heel vreemd.
Er zijn verschillende vormen waar ik nieuwsgierig naar ben. Zou zou ik bv wel eens door de modder getrokken willen worden, dat zou ik graag eens met Vent aan willen gaan. Of door een bos met natte bladeren en andere ellende.
Maar de verbale vernedering, klein maken, beledigen, objectiveren, anderen complimenteren ten koste van mij, spelen met mijn onzekerheid zeg maar, daar ben ik nieuwsgierig naar maar ik ben ook een beetje bang dat het me diep zal raken.
Rooss4
29-08-2021 om 21:47
febag schreef op 29-08-2021 om 21:46:
[..]
Logisch, hij is daar niet bij
Hij zou erbij mogen zijn van mij maar dan als toeschouwer. Wordt ie niet blij van vooralsnog.
EnchantingChamois89
29-08-2021 om 22:00
Lollypopje schreef op 29-08-2021 om 21:20:
@Beertje mwah, vooral veel werk om alle variaties die ik heb meegemaakt op te noemen.
Ben wel eens de tweede s geweest, ook wel eens met twee Dominanten, ook met twee D/s koppels waarbij ik een s was. Met een D waar een andere tweede s bij kwam. Ik en een stuk of 5 Dominanten op een uit de hand gelopen feestje. Ik als top met een D en een s. En dan waren er nog de privé weekendjes weg met diverse stellen, waar altijd wel vanalles gebeurde. En dan vergeet ik vast nog wel wat dingen
Wel allemaal in ruim 10 jaar tijd
Staat al heel lang, heel hoog op m’n verlanglijstje
Al ver voordat ik iets wist van DD/lg, BDSM of Primals
Nu is ‘t 5 Alfa males, maar hetzelfde scenario 
Heb je altijd in D/s vorm gespeeld?
Lollypopje
29-08-2021 om 22:04
Rooss4 schreef op 29-08-2021 om 21:47:
Cuckcake? Heel vreemd.
Er zijn verschillende vormen waar ik nieuwsgierig naar ben. Zou zou ik bv wel eens door de modder getrokken willen worden, dat zou ik graag eens met Vent aan willen gaan. Of door een bos met natte bladeren en andere ellende.
Maar de verbale vernedering, klein maken, beledigen, objectiveren, anderen complimenteren ten koste van mij, spelen met mijn onzekerheid zeg maar, daar ben ik nieuwsgierig naar maar ik ben ook een beetje bang dat het me diep zal raken.
Dank voor je uitleg. Objectivicatie vind ik geweldig, maar niet altijd vernederend. Mij vernederen door me letterlijk vies te laten voelen en zijn, is ook een vorm die mij goed werkt.
Mij klein maken, naar beneden halen, zeggen dat ik niet goed genoeg ben of niks waard ben, echt letterlijk degraderen, dat is een mega nogo. Raakt te dicht aan mijn pestverleden en onzekerheid. Is echt een harde grens.
Ooit één keer meegemaakt dat iemand daar per ongeluk aan raakte, niet eens als vernederend, maar meer stimulerend bedoeld. Zoals personal trainers ook tegen je kunnen zeggen dat het harder kan en je beter je best moet doen. (Wat in spory context me niet psychisch raakt, maar ook totaal niet voor mij werkt). Ik was op dat moment zo hard aan het vechten het vol te houden dat dat echt complete kortsluiting zorgde. Kon alleen nog maar jammeren dat ik wel mijn best deed.
Daarna een heel fijn gesprek daar over gehad en wat het precies triggerde. Was een goed gesprek met die toenmalige speelpartner en daarna nooit meer gebeurd ook. Door dat gesprek kon ik et ook loslaten daarna.
Maar dat doen ook echt bedoeld als vernederend. Ik weet niet of dat nog op te bouwen is daarna.
Lollypopje
29-08-2021 om 22:09
Beertjelief schreef op 29-08-2021 om 22:00:
[..]
Staat al heel lang, heel hoog op m’n verlanglijstje
Al ver voordat ik iets wist van DD/lg, BDSM of PrimalsNu is ‘t 5 Alfa males, maar hetzelfde scenario
Heb je altijd in D/s vorm gespeeld?
In mijn beginjaren ook wel als masochist, maar pijnlijden zonder die connectie kan ik niet meer.
Ik ben ook weleens bunny voor iemand en dat kan ik wel zonder.
En ik Top weleens, maar ben zelf totaal niet Dominant. Zou me daar ook heel ongemakkelijk bij voelen als iemand onderdanig naar me gaat doen. Maar dit is echt puur voor de leuk en kan ik prjma zonder. Het is niet mijn natuur, zoals mijn onderdanigheid wel is.
Rooss4
30-08-2021 om 08:19
Lollypopje schreef op 29-08-2021 om 22:04:
[..]
Mij klein maken, naar beneden halen, zeggen dat ik niet goed genoeg ben of niks waard ben, echt letterlijk degraderen, dat is een mega nogo. Raakt te dicht aan mijn pestverleden en onzekerheid. Is echt een harde grens.
Voor mij raakt het geen pestverleden, het knabbelt wel heel erg aan de vader-dochter relatie van ooit, juist daarom denk ik dat het me diep zal raken als iemand dit bij mij uitprobeert waar ik van hou. Ik denk dat het ook helend zou kunnen werken omdat ik het op elk moment kan stoppen en zo wederom een stukje controle terug pak van dat waar ik ooit totaal geen zeggenschap over had. Maar het is ook heel goed mogelijk dat ik het gewoon echt helemaal niet leuk vind. Dan is het eens en nooit weer. Ik heb een stel in mijn nabije omgeving dat hier mee speelt, dat gaat best ver, het triggert me positief.