Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Fijnste sportkleding

Loulou39 schreef op 15-02-2026 om 19:32:

Hardloopleggings van Nike en H&M. Ik gebruik deze leggings ook in de sportschool als ik krachttraining doe ( maar dat komt heel weinig voor de laatste tijd). Hardloopschoenen van Nike.
Yogaleggings van Stronger en Rituals. Yoga/Pilates sokken van H&M.

Shirtjes en tops van verschillende merken of ook gewoon een katoenen t-shirts.
De duurdere merken koop ik altijd in de aanbieding.

Sportbh’s van de Hema, en ik heb een fijne top van Nike voor hardlopen (ook aanbieding 😁).

Ik heb ook de yoga kleding van Rituals. Maar helaas hebben die inmiddels de yoga kledinglijn afgeschaft, ik kan het in de lokale vestiging en online niet meer vinden.

Hema en Decathlon, bevalt prima

Vroeger had Les Mills een deal met Reebok en kon je met korting die kleding aanschaffen. Daar was ik meer tevreden over dan Adidas, waar ze nu een deal mee hebben. Ik koop zelf graag Rohnisch en Falke voor leggings/broeken. Van H&M zijn de jasjes bijvoorbeeld prima. Decathlon heeft ook prima spullen maar die zijn weinig consistent in kwaliteit. Under Armour is ook goed. Het ligt er een beetje aan waarvoor je iets wilt kopen, voor welke intensiteit en welke sport. Ik heb nog steeds op maat gemaakte kleding die ik destijds online heb  besteld, extra lange broeken en jasjes. Onverslijtbaar lijkt het wel. Maar goed ook, want die winkel bestaat allang niet meer. 

Zeespiegel schreef op 16-02-2026 om 06:45:

[..]

Ik heb ook de yoga kleding van Rituals. Maar helaas hebben die inmiddels de yoga kledinglijn afgeschaft, ik kan het in de lokale vestiging en online niet meer vinden.

Klopt, die zijn uit de handel helaas…. ik had het ook nagevraagd/nagekeken.

Ik heb drie leggings en krijg altijd de vraag waar ik die gekocht heb. Wel origineel dus nu, ik zie niemand ermee 😁.

ik heb verschillende sportlegings, ben niet zo kieskeurig, ik heb een paar van Nike, Under armor, PINK & een paar ''onbekende'' merken  

t-shirts maken me niet zoveel uit als het maar een leuk kleurtje heeft 
mijn sportbh is van shock absorber, 

ik heb een broek van de Hema, die heeft een hoge tailleband, dat vind ik prettig zitten. Shirtjes van Hema of decathlon. Sport BH vind ik lastig. Ik heb er nu één van triumph, maar ik vind dat mijn borsten nog steeds teveel bewegen. Dus ik houd me aanbevolen voor andere merken. Ik heb cupmaat d, al hangt dat een beetje af van het merk.

Leggings zowel Gymshark als Nike. Even een aanschaf, maar gaan heeel lang mee. Korte sportleggings van Shein, zijn prima.
Sportbeha´s al 20 jaar van Enell,heb er marathons mee gelopen, perfect voor een D cup. Nul movement. En ook gaan ze jaren mee, terwijl 3/4 keer per week in de was.
Shirts, eerlijk,nothing beats Nike voor mij. Nul slijtage na jaren.
Sportsokken (hardlopen) ,Decathlon.

Aanvulling, koop Nike en Gymshark altijd in de sale ,en-of aanbieding

Pino4 schreef op 18-02-2026 om 18:06:

Leggings zowel Gymshark als Nike. Even een aanschaf, maar gaan heeel lang mee. Korte sportleggings van Shein, zijn prima.
Sportbeha´s al 20 jaar van Enell,heb er marathons mee gelopen, perfect voor een D cup. Nul movement. En ook gaan ze jaren mee, terwijl 3/4 keer per week in de was.
Shirts, eerlijk,nothing beats Nike voor mij. Nul slijtage na jaren.
Sportsokken (hardlopen) ,Decathlon.

Enell, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik ga er eens naar kijken, bedankt.

Waar koop je Enell? Ik zou wel het liefste een bh aan willen passen.

Enell nog nooit van gehoord en even opgezocht. Ziet er op zich wel goed uit.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over de Q-linn

https://www.q-linn.com/sport-bh/

Voordeel is dat je een passet van 5 kunt laten bezorgen en je dus rustig thuis de juiste maat kunt uitkiezen en de rest stuur je terug.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.