Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

‘Ask the captain’

In de USA Today staat een leuke rubriek met de naam van dit topic, waar lezers vragen kunnen stellen aan een vlieger over het vliegen. Misschien een leuk idee voor dit forum?
Kom maar op met die vragen...

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik was ook niet van plan te gaan streamen. Hooguit een appje sturen of even iets opzoeken. Ik heb ook geen Netflix, spotify ed.
Toen ik 22 jaar geleden gevlogen heb, kregen we de hele televisieserie van de Nanny te zien. Kun je nu ook nog iets in het vliegtuig kijken? 
Ik zorg dat ik in ieder geval een paar boeken in de biebapp heb staan, en dan moeten we de tijd maar door zien te komen.

Cygnus

Cygnus

07-07-2026 om 23:17 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 07-07-2026 om 21:22:

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik was ook niet van plan te gaan streamen. Hooguit een appje sturen of even iets opzoeken. Ik heb ook geen Netflix, spotify ed.
Toen ik 22 jaar geleden gevlogen heb, kregen we de hele televisieserie van de Nanny te zien. Kun je nu ook nog iets in het vliegtuig kijken?
Ik zorg dat ik in ieder geval een paar boeken in de biebapp heb staan, en dan moeten we de tijd maar door zien te komen.

Oh zeker. Op de intercontinentale vluchten van KLM heb je een eigen schermpje waarop je films, series, muziek en spelletjes on-demand kunt kijken/luisteren/doen. Het aanbod is redelijk groot.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.