Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Al bijna een jaar werkloos en ik kom er niet (meer) tussen lijkt het wel, wat kan ik nog doen?

Danseres

Danseres

18-02-2026 om 16:48 Topicstarter

Ik durf het nog helemaal niet te geloven want het gaat om hele goede banen. Allemaal fulltime (meeste remote, sommige hybride)  Wat is er verandert in de laatste maanden? Jullie allemaal bedankt voor alles. Ik ben er nog niet maar houd jullie op de hoogte

Fijn dat je ineens zulke goede opties hebt. Wie weet heb je straks zelfs wat te kiezen.

Danseres schreef op 18-02-2026 om 16:48:

Ik durf het nog helemaal niet te geloven want het gaat om hele goede banen. Allemaal fulltime (meeste remote, sommige hybride) Wat is er verandert in de laatste maanden? Jullie allemaal bedankt voor alles. Ik ben er nog niet maar houd jullie op de hoogte

Kan ook zijn dat dit soort vacatures wegens de eindejaarsdrukte of financiering pas aan het begin van het jaar online komen. Nu is er weer meer tijd om mensen aan te nemen. 

Danseres schreef op 18-02-2026 om 16:48:

Ik durf het nog helemaal niet te geloven want het gaat om hele goede banen. Allemaal fulltime (meeste remote, sommige hybride) Wat is er verandert in de laatste maanden? Jullie allemaal bedankt voor alles. Ik ben er nog niet maar houd jullie op de hoogte

Hoe dan ook heel fijn dat je nu ook opties heb. Misschien is het een beetje zoals in het onderwijs; daar komen de vacatures ook op één bepaald moment, meestal rond april / mei. Dan is het duidelijk hoeveel uren er in het komende schooljaar gegeven wordt. 

Danseres

Danseres

18-02-2026 om 20:17 Topicstarter

Yvaine schreef op 18-02-2026 om 16:49:

Fijn dat je ineens zulke goede opties hebt. Wie weet heb je straks zelfs wat te kiezen.

Ja dat zou toch wat zijn?

Danseres

Danseres

18-02-2026 om 20:19 Topicstarter

Hoe het ook zij, dichterbij dan dit heb ik niet eerder gezeten en ik krijg weer een beetje hoop. Goede gesprekken gehad en ook goede verloning. Ik ga er zelfs op vooruit bij de meeste banen. Dat was niet mijn eis maar wel een wens. Ik wil gewoon weer aan het werk. Iets doen wat ik goed kan en blij van word. We gaan het meemaken. Ik laat het zeker weten. Iedereen bedankt voor het meeleven en de tips.

Danseres

Danseres

20-02-2026 om 17:22 Topicstarter

Helaas 1 afwijzing na een tweede gesprek. Ze wilden me eigenlijk in het MT maar van hogerhand wilden ze dat niet. Ze hebben de bedrijfsstructuur nog niet op orde en weten nog niet waar ze heen willen. Lang verhaal kort. Heel lyrisch maar zelf nog niet klaar voor de volgende stap en daar kwamen ze gedurende het proces achter. Super jammer. Baal ook wel een beetje want was echt een heel goede klik wederzijds.

Jammer zeg. Maar hopelijk geeft het je nieuwe energie voor je volgend gesprek. Je weet dat het niet aan jou ligt en dat ze erg enthousiast van jou werden, dat neem je mee naar een volgend gesprek. Zet 'm op. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.