Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Al bijna een jaar werkloos en ik kom er niet (meer) tussen lijkt het wel, wat kan ik nog doen?

van harte gefeliciteerd! Fijn dat er een einde komt aan deze moeilijke periode voor jullie. Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin gaat krijgen daar

Gefeliciteerd, hopelijk heb je gisteren naar tevredenheid onderhandeld en heb je een mooie handtekening kunnen zetten. En dan is het alweer bijna 1 september!

Wat je schreef over "relatief laag basisloon" "terwijl dat hetzelfde was als waar ik mee uitstroomde" snap ik dan weer niet, had je bij je laatste baan veel salaris ingeleverd? 

Beerlover schreef op 20-08-2026 om 19:25:

Lange reistijd lijkt mij de horror: bijv. niet kunnen reizen per auto door b.v. gebroken arm/been etc., slecht weer, stakingen in OV, ziek worden tijdens de werkdag en nog helemaal naar huis moeten etc.

Niet kunnen reizen door gebroken been = ziek melden.

Niet kunnen reizen door staking met OV = thuis werken.
En als dan afspraken afgezegd moeten worden, is dat maar zo.

(daarom hebben managers een auto van de zaak. Plus dat het fiscaal goedkoper is dan zelf een luxe auto te kopen).

Je kunt bijwerkingen van een vaccinatie melden:
https://www.lareb.nl/pages/alles-over-bijwerkingen-melden

Dat kan ook als je niet weet of het door de vaccinatie komt:
ze houden bij hoe veel mensen dezelfde problemen hebben.

En zelfs als je na een vaccinatie een been breekt bij het skiën, mag je dat melden.
Want misschien is een bijwerking dat je reflexen minder goed worden, of dat je onvoorzichtiger wordt.

Zelf heb je er niet veel aan, maar dan weten uiteindelijk mensen wel of iets met een vaccinatie te maken heeft.

haarklover schreef op 21-08-2026 om 12:43:

Je kunt bijwerkingen van een vaccinatie melden:
https://www.lareb.nl/pages/alles-over-bijwerkingen-melden

Dat kan ook als je niet weet of het door de vaccinatie komt:
ze houden bij hoe veel mensen dezelfde problemen hebben.

En zelfs als je na een vaccinatie een been breekt bij het skiën, mag je dat melden.
Want misschien is een bijwerking dat je reflexen minder goed worden, of dat je onvoorzichtiger wordt.

Zelf heb je er niet veel aan, maar dan weten uiteindelijk mensen wel of iets met een vaccinatie te maken heeft.

Verkeerde topic?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.