Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Sollicitatie-topic

Klopt Lientje...vind ik ook niet heel erg.

Ik ben aangenomen!  ik ben zo enorm blij! 

Gefeliciteerd! En ga je nu veel minder verdienen of heb je goed kunnen onderhandelen?

gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd Leatje! Wanneer ga je beginnen?

@Tumtum ik ben degene die bang is, mocht ik aangenomen worden, dat salaris een dingetje wordt. Ik vind onderhandelen dus ook lastig en daarbij zit het ook gewoon in een CAO, wat onderhandelen ook nog lastig maakt.

Maar goed eerst maar eens afwachten of ik voor een 2e gesprek mag komen.

gefeliciteerd leatje 

als het goed is blijf ik hetzelfde verdienen,  maar is het werk passend bij mijn gezondheid. Een lang verhaal, maar ik ga er niet op achteruit.

Wat fijn leatje! Gefeliciteerd  

Oh dat is fijn Leatje! Als het beter past bij je gezondheid en qua werkuren maar hetzelfde verdienen, is het toch ook een beetje vooruitgang 👍🏻!

Amber82 schreef op 09-07-2026 om 15:22:

@Tumtum ik ben degene die bang is, mocht ik aangenomen worden, dat salaris een dingetje wordt. Ik vind onderhandelen dus ook lastig en daarbij zit het ook gewoon in een CAO, wat onderhandelen ook nog lastig maakt.

Maar goed eerst maar eens afwachten of ik voor een 2e gesprek mag komen.

Snap ik helemaal! Ik vond het ook lastig. Maar ik kon er ook wel ingaan met het idee: ik hóef niet weg hè. Ik heb niks te verliezen dus ik zeg gewoon wat ik wil verdienen. Daarnaast ben ik geen twintiger cq starter dus daar hangt ook een ander salaris/instap in schaal aan vast. Want ik zit ook vast in schalen qua CAO, dus begrijp het.

Ik duim voor je, allereerst een 2e gesprek!

Leatje schreef op 09-07-2026 om 14:11:

Ik ben aangenomen! ik ben zo enorm blij!

Geweldig  wat onwijs fijn voor je! Van harte gefeliciteerd!

klopt tumtum....zo zie ik het ook wel. 

ik heb een super ontspannen en leuk gesprek gehad. Ik ben buiten de tijd gegaan. 
Kunnen zeggen dat ik soms te summier antwoord geef uit enthousiasme maar dat vonden ze niet. Ze hadden een goed beeld van wat ik kon en wilde. 
helemaal op het einde toen we al aan het afronden waren werd nog gevraagd naar mijn netwerk van vrienden en wat zij deden. En wat mijn hobbies waren. Omdat het zo op het eind en zo over de tijd was leek me dat een goed teken. 
ze waren soms verbaasd over mijn inhoudelijke vragen en waren lekker aan het vertellen over uitdagingen en successen. 
Het was zo uitgelopen dat ik ook de volgende kandidaat nog even heb gezien. 
daarna rondleiding en dat was ook erg leuk! 

Ben heel benieuwd, ik hoor het volgende week 

stokstaart schreef op 10-07-2026 om 12:05:

ik heb een super ontspannen en leuk gesprek gehad. Ik ben buiten de tijd gegaan.
Kunnen zeggen dat ik soms te summier antwoord geef uit enthousiasme maar dat vonden ze niet. Ze hadden een goed beeld van wat ik kon en wilde.
helemaal op het einde toen we al aan het afronden waren werd nog gevraagd naar mijn netwerk van vrienden en wat zij deden. En wat mijn hobbies waren. Omdat het zo op het eind en zo over de tijd was leek me dat een goed teken.
ze waren soms verbaasd over mijn inhoudelijke vragen en waren lekker aan het vertellen over uitdagingen en successen.
Het was zo uitgelopen dat ik ook de volgende kandidaat nog even heb gezien.
daarna rondleiding en dat was ook erg leuk!

Ben heel benieuwd, ik hoor het volgende week

Ik duim voor je !

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.