Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Ere

Ere

09-05-2026 om 11:33

ASS bij meisjes

Kiki91 schreef op 13-05-2026 om 19:36:

Wat fijn om te horen dat het bij jullie is gelukt.

Met dochter gaat het nu niet heel goed. Er komen steeds meer dingetjes bij waardoor we ons behoorlijk zorgen maken. Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken, is het geen autisme dan handvatten om haar te helpen. Minder naar school en geen gym zou haar zeker helpen.

We hebben een MDO gehad met gemeente, school, therapeut en wij (ouders). Want school moet voor een vermindering van onderwijstijd en geen gym toestemming hebben van de leerplichtambtenaar.

Evaluna schreef op 14-05-2026 om 11:00:

Klopt Lavande! Ik heb het even terug gelezen, toen hoopte ik dat het sneller kon, maar helaas. Ze heeft eerst nog een jaar op een onderwijs zorg locatie gezeten om te kijken wat er mogelijk is. Nu dus naar de oza. Maar oh, wat een kleine stapjes en wat kwetsbaar is ze daar nog in. Dat had ik toen niet kunnen vermoeden.
De school is wel echt top, alles is mogelijk en fijn contact!

Wat goed! Fijn dat ze er nu zit. Onze dochters moeten elkaar haast wel kennen. De mijne zit nu ook op die afdeling.

Vast wel en anders komt het nog wel. Leuk!
Heeft ze het naar haar zin?

Lizzyliz schreef op 14-05-2026 om 15:56:

[..]

We hebben een MDO gehad met gemeente, school, therapeut en wij (ouders). Want school moet voor een vermindering van onderwijstijd en geen gym toestemming hebben van de leerplichtambtenaar.

Ah, ok! Dan ga ik dat even onthouden voor gym. We hebben vandaag op school een gesprek gehad, en gevraagd of geen gym misschien een optie is. Ze zouden gaan kijken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.