Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ciska78

Ciska78

12-03-2026 om 13:24 Topicstarter

Heel erg wennen voor dochter, heel veel shutdowns. Met de begeleiding van de vrijdag is er wel een klik.
Met die van de dinsdag nog absoluut niet, het lijkt alsof hij graag "vriendjes" met dochter wil worden en er dus niet staat voor haar. Nog heel erg in de overvraging. Het geeft dochter echt heel veel spanning helaas.

♥️♥️

Hallo Ciska, ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien is dit al geopperd maar, het zou ook heel goed met de hormonen te maken kunnen hebben? Deze gaan in de pubertijd alle kanten op en hebben een flink effect op de hersenen en emoties. Onderschat dat niet. Wie weet kan hormoontherapie (de pil?) iets betekenen. 
Heel veel sterkte voor julie allemaal, het valt niet mee. Zorg ook goed voor jezelf! 

Appelsientjes schreef op 16-03-2026 om 03:20:

Hallo Ciska, ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien is dit al geopperd maar, het zou ook heel goed met de hormonen te maken kunnen hebben? Deze gaan in de pubertijd alle kanten op en hebben een flink effect op de hersenen en emoties. Onderschat dat niet. Wie weet kan hormoontherapie (de pil?) iets betekenen.
Heel veel sterkte voor julie allemaal, het valt niet mee. Zorg ook goed voor jezelf!

Ik raad je aan wél alle reacties te lezen!  Dan had je deze misplaatste post niet geplaatst.

Ciska78

Ciska78

20-03-2026 om 07:45 Topicstarter

Dochter zit flink hoog in de spanning, stemmen roepen flink, vooral dat ze zichzelf wat aan moet doen. Veel spanning komt wel voort uit de begeleider van de dinsdag. We hebben ondertussen wel een plan om begeleider nog beter in te laten werken op dochter.
Verder niet veel te melden.

ik denk aan je

Ik bid voor je dochter.🙏🏻

Op een gegeven moment valt er ook niet veel meer te zeggen, lieve Ciska. De ellende blijft aanwezig. Dit moet zo zwaar zijn voor jullie allemaal.
Ik denk heel vaak aan jullie en gun jullie zo enorm een beetje rust. ♥️

Ik hoop dat de begeleiding voor de dinsdag beter gaat aansluiten voor dochter.
Jullie hebben een plan bedacht, hopelijk gaat dat werken.
Wat een uitputtingsslag,  voor jullie maar zeker ook voor jullie dochter die maar moet proberen de stemmen te negeren.
Onmenselijk dit!
Lieve Ciska ik kan jullie alleen maar een welgemeende sterkte toewensen. Ik denk elke dag aan jullie, liefs van mij
♥️♥️

Ik lees je en ik denk aan je, Ciska. 

ik denk vaak aan jullie. Sterkte samen

Ik las dit interview en moest direct aan jou en je dochter denken Ciska...
Tamira hoort 6 stemmen in haar hoofd: 'Ik houd spreekuren met ze' - LINDA.nl

Misschien biedt het jullie handvatten. Of alleen maar een beetje hoop dat het ooit goed kan komen. Alle beetjes helpen tenslotten.
Dikke knuffel maar weer. Meer heb ik niet te bieden, maar ik hoop intens dat je je door alle meelevers hier wel gesteund voelt, al is het virtueel. 

Ciska78

Ciska78

30-03-2026 om 15:29 Topicstarter

Nou, de kogel is er door. De dinsdag begeleider gaat niet meer komen. We hadden er al o ze twijfels bij, hij zou nog mee gaan draaien met de vaste begeleider. Maar hij heeft zelf al aangegeven dat de manier waarop onze dochter begeleid moet worden toch niet is wat hij onder de vingers heeft.
Jammer, maar het scheelt een hoop stress bij dochter.
Alleen nu is de grote vraag hoe we de dinsdagen gaan invullen. Terug naar de oude situatie kan niet meer, dus zullen wij die hoogstwaarschijnlijk zelf moeten gaan doen totdat er iemand anders is.
En daar zie ik tegenop, het heeft maanden geduurt voordat we eindelijk extra mensen hadden, wie weet hoelang het nu gaat duren.

Kan de begeleiding van vrijdag ook niet dinsdag komen?

Ciska78

Ciska78

30-03-2026 om 19:44 Topicstarter

nee helaas kunnen beide andere begeleiders niet op dinsdag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.