Beauty en fashion
ToetieToover
06-02-2026 om 18:58
Moeilijk om kleding weg te doen! Ik heb dat laatst mijn vriendlief gevraagd. Ik vond het zó moeilijk! Ik kwam tot het punt van ‘in zakken stoppen’. Ik droeg het niet meer. Het is nooit bij de kringloopwinkel terechtgekomen, althans misschien een deel alsnog. Hij kende een armlastige Exchange studente van mijn lengte en (ongeveer) maat en die was er helemaal blij mee. “I never had a hat, and now I will wear hats!” had ze helemaal blij gemeld. En ik heb nu nog echt heel veel hoeden, mutsen, zonnekleppen…
En vandaag is het gelukt om een oude tassencombinatie te laten gaan. De handtas was niet nog een keer te repareren. De bijpassende grotere tas was prima, maar ik wil een combinatie. Dus ik mocht van mezelf nieuwe kopen. Met als belangrijkste criterium “neutraal, lichtgewicht en praktisch” want er liggen hier dus (kuch) nog vele tassen, allemaal ‘net niet’. Daar ga ik ook nog afscheid van nemen. Echt.
MissBobby
07-02-2026 om 21:10
zwarte hele wijde jeans, zwart strak truitje in de broek. Panterriem en pantersneakers. Buiten een, jawel, panterjasje met een grote beige sjaal. Heerlijk op het terras gezeten vanmiddag.
Loulou39
07-02-2026 om 22:51
Donkerblauwe wijde jeans met omgeslagen pijpen van H&M, zwart coltruitje (net als gisteren ook weer in de broek), en zwarte suède enkellaarsjes met hak.
Loulou39
07-02-2026 om 22:52
MissBobby schreef op 07-02-2026 om 21:10:
zwarte hele wijde jeans, zwart strak truitje in de broek. Panterriem en pantersneakers. Buiten een, jawel, panterjasje met een grote beige sjaal. Heerlijk op het terras gezeten vanmiddag.
Leuk, ik hou van panterdetails (en van zwart en van terrasjes 😁).
krulliebollie
08-02-2026 om 10:24
panter is altijd leuk! Ik heb vandaag een panterblousje aangetrokken op een spijkerbroek van Parami en mijn panter Adidas sneakers. Het blousje is een beetje dun dus ik heb een zwart vestje erbij als ik het koud krijg.
MissBobby
09-02-2026 om 07:51
Rode broek met witte/zwarte bies. Zwarte longsleeve, zwart bomberjasje met een rode/witte letter op de borst. Zwart/witte Pumas
krulliebollie
09-02-2026 om 09:44
Rechte spijkerbroek van Zhrill, groene Evy blouse van SA, groen met zilver lang ( tot halverwege bovenbenen) vest van de hema. Ik moet straks even de deur uit en dan doe ik denk ik mijn Uggs aan puur voor gemak.
MissBobby
10-02-2026 om 09:02
grijze jeans met verwassen grijze sweatermet vale roze print en roze sneakers.
krulliebollie
10-02-2026 om 09:25
Spijkerbroek van Fabienne C, daarop een blauw/wit gestreept overhemd met geborduurde tekens ( zon, maan, ster, palmboom etc). Sneakers met blauw van Puma.
Hoorde dat mijn favorietje boetiek ermee gaat stoppen.. ik koop daar het meeste van mijn kleding. Ze hebben daar zulke fijne merken ( LTDC, Penn en ink, Numpf, geisha, Oroblu, King Louie, etc). Ik vind het echt heel jammer. de broeken van LTDC kun je ook online kopen maar ik moet ze echt passen. Ik heb broeken in de maat 29 t/m 32 afhankelijk van model en hoe ik ze wil laten vallen. Zucht. Ze laten ook altijd mooi viscose truitjes maken voor hun eigen merk. Altijd mooi, neutraal en jaren draagbaar. Het was altijd goed daar en als ik iets wilde kan ik daar altijd slagen. Nu moet ik weer echt gaan winkelen, ook in andere steden. Daar baal ik van. Hahaha. Ergens heb ik nog de hoop dat iemand de winkel wil overnemen. Het is namelijk echt wel een goed lopende winkel.
Loulou39
10-02-2026 om 19:14
Oh balen Krulliebollie! Ik duim voor je mee.
Gisteren had ik een donkerblauwe wijde jeans van H&M met omgeslagen pijpen, een aansluitende zwarte kabeltrui van Hilfiger, en mijn zwarte Chelsea boots met dikke zool van Manfield aan.
Vandaag had ik een zakelijke afspraak en droeg ik zwarte wijde pantalon, zwarte strakke longsleeve en enkellaarsjes.
MissBobby
11-02-2026 om 08:01
dat is zeker balen. Hier zit ook zo’n fijne boetiek waar ik altijd slaag en waar het personeel ook weet wat ik al heb en dus ook rustig zeggen: dat is ook leuk op die en die jeans die je al hebt. Ze proberen je niks aan te smeren en geven ook eerlijk advies als ze vinden dat iets je niet staat. Krijg ook soms iets erbij; een riem, armbandje, tasje. Hoeven ze niet te doen. En ik weet ook wel dat ik er genoeg besteed maar toch.
Ik heb vandaag een blauwe jeans aan met een retro groen trainingsjasje van Adidas en groene Adidas sneakers
krulliebollie
11-02-2026 om 10:34
ja precies, ze weten wat je hebt gekocht en ze weten dan ook leuke suggesties te doen. Of ik pak iets en geven aan dat het model niet voor mij is voordat ik het pas, ze geven de juiste maat als het anders valt. Gewoon heerlijk.
Maar goed, misschien gaat het mij helpen om even te minderen. Ik heb na het wegdoen van heel veel kleding nog steeds veel kleding dus ik heb echt niets nodig.
Vandaag nog een keer de rechte spijkerbroek van Zhrill aan, een satijnen blouse in room wit met zwarte streep van H&M en een zwart lang vest van Ambika. Ik doe straks mijn zwarte loafers aan als ik de deur uit ga want ik heb hele schattige sokjes aan met een kant randje ( die had ik als kind ook) en die zie je dan leuk.
krulliebollie
12-02-2026 om 12:43
vandaag een taupe kleurige WT ( ja ja de Wendy trendy die ik maar WT ga noemen), een zwart shirtje met lange mouwen en diepe v hals voor en achter met kant randje van Wehkamp, zwart met taupe kleurig vest van de WE.
MissBobby
12-02-2026 om 17:18
ik heb een zwarte rechte pantalon aan met een zwart truitje met ballonmouwen en zwarte laarsjes met hak