Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

yette

yette

27-01-2026 om 11:12 Topicstarter

irmaladouce schreef op 26-01-2026 om 09:34:

[..]

Hier ben ik erg benieuwd naar. Je wordt op social media zo ongeveer doodgegooid met (verschillende variaties op) dit recept. Is het erg bewerkelijk ? Was het lekker ?

(...)

Het was lekker en ik vond het een leuk werkje. Ik denk alleen dat ik het een volgende keer anders aanpak want de meeste kruiden waren er nu samen met het vet en vocht uitgelopen. Dus toch maar wat paneermeel en een eitje erdoor òf (wat ik nu deed) achteraf pas op smaak brengen. Heb het idee dat je deze döner ook prima vantevoren kan maken en eventueel deels invriezen - dan hoef je het op het laatst alleen nog even op te bakken. 

Ik kwam het recept overigens niet via TikTok maar via Google tegen toen ik opzocht of döner uit de supermarkt van gemalen vlees is. De Vader eet namelijk alleen gemalen vlees en hij geloofde me niet toe ik hem vertelde dat hij supermarkt-döner gewoon kan eten omdat het nog het meest lijkt op geschaafde krullen van een gekruide frikandel. 

Zelf maken was uiteraard lekkerder dan k&k.

yette

yette

27-01-2026 om 11:23 Topicstarter

Oh ja, gisteren aten we boekweitpannenkoeken en vandaag gebakken rijst met groentela-vondsten, ei en spekjes (die De Vader er dus uitvist  ). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.