Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Maak vandaag spinazie salade, met walnoot, feta en Granatapfel, en heb daarbij rosbief, en voor de liefhebbers aardappelstampf.

Wij aten gisteravond Thais. Vooraf deelden we kipsaté en man had een curry als hoofdgerecht en ik fried Rice met Thaise basilicum. Was erg lekker.

Wij eten vanavond een vega Indiase curry, met spinazie, kikkererwten, groentela-restjes. Erbij naan. En ik maak een panna cotta als dessert.

Ben benieuwd wat je uiteindelijk met de pincanha gedaan hebt, Moosey ?

Hier worden het vanavond liflafjes (ofwel koelkastrestjes). Er ligt nog gerookte zalm, kerstomaatjes, mais, rauwe ham, avocado, eieren, enz... Mss maak ik er nog nachos met kaas  uit de oven erbij of een tonijnslaatje. We zijn maar met z'n tweeën vanavond.

Ik ga vandaag voor vandaag én morgen koken, denk ik. Voor vandaag een simpele pasta met wokgroente, tomatensaus, gehakt en een restje gegrilde paprika. Voor morgen een hartige taart met prei, spek, champignons en evt nog wat erwtjes. Vanmiddag lunchen man en ik met een broodje kroket en er zijn nog volkorenbollen die ik wil beleggen met uitgebakken spek, kipfilet en ofwel een beetje honing/mosterd, ofwel avocado, afhankelijk van hoeveel zin die avocado heeft. 

afrodite05 schreef op 06-02-2026 om 10:11:

Ik ga vandaag voor vandaag én morgen koken, denk ik. Voor vandaag een simpele pasta met wokgroente, tomatensaus, gehakt en een restje gegrilde paprika. Voor morgen een hartige taart met prei, spek, champignons en evt nog wat erwtjes. Vanmiddag lunchen man en ik met een broodje kroket en er zijn nog volkorenbollen die ik wil beleggen met uitgebakken spek, kipfilet en ofwel een beetje honing/mosterd, ofwel avocado, afhankelijk van hoeveel zin die avocado heeft.

Bij nader inzien heb ik hier veeeeeel te weinig energie voor. Ik doe het maar rustig aan vandaag. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.