Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Vandaag aten we zoet-zure saus met ananas, ui, paprika en kipfilets. Jullie weten nu ongeveer hoe die groenten geslacht werden Brown basmatirijst erbij. 
Ik kookte extra rijst omdat ik heel erg van opgebakken rijst houd! Ik verheug me nu al op morgen. 

Waarom zou witlof vergeten groente worden Anijs? Laatst was hier een topic over wat voor groente mensen lekker vonden en dat was witlof denk ik de meest genoemde. Dus ik denk dat het wel meevalt met dat vergeten

Gister had leg pasta met nogal veel tonijn gemaakt (ik had vrij grote blikken aangeschaft bij de foodello, hij komt dan echt niet op het idee om bijvoorbeeld de helft in te vriezen ofzo..) Konden we vandaag nog ns van eten, nu opgefluft als pastasalade. Was prima. 

Oh en Toetie, pompoen schillen? Zeker voor iemand die het zichzelf graag makkelijk maakt qua groentenbereiding vind ik dat verbazend. 

Moosey schreef op 13-02-2026 om 21:55:

Oh en Toetie, pompoen schillen? Zeker voor iemand die het zichzelf graag makkelijk maakt qua groentenbereiding vind ik dat verbazend.

Ik heb pompoenen met pukkels en die wil ik eraf hebben. Van de moestuin. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.