Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
20-02-2026 om 06:55
Alweer een matige nachtrust. Denk dat ik overprikkeld ben. De komende dagen maar even zo min mogelijk doen, hopelijk knap ik dan wat op. Zondag verjaardag van dochter, gaat ook weer pittige dag worden dus misschien maar wat op " voor " rusten. Nu komt er zo een nieuwe cvketel in dochters huis dus tijd om me te gaan aankleden en ontbijten.Voel ook keelpijn opkomen, geen idee waar ik dit weer opgepikt heb. Waarschijnlijk in de winkel of ziekenhuis. Verder geen mensen gezien.
Alcedo
20-02-2026 om 08:38
De reis is me best meegevallen, al heb ik nu een tintelend en doof gebied op mijn lijf...
Ik zie nu minder op tegen de terugreis. Gelukkig ook geen gedoe gehad bij de douane.
lientje69
20-02-2026 om 09:02
Alcedo schreef op 20-02-2026 om 08:38:
De reis is me best meegevallen, al heb ik nu een tintelend en doof gebied op mijn lijf...
Ik zie nu minder op tegen de terugreis. Gelukkig ook geen gedoe gehad bij de douane.
Fijn dat de reis meeviel Alcedo. Ik moet er niet aan denken, zou het echt niet kunnen momenteel. Hopelijk trekt het tintelende en dove gebied bij de komende dagen. Lijkt me erg vervelend.
Veel plezier nog verder!
lientje69
21-02-2026 om 16:20
Ik had een mega goede nacht met een fijne droom. Waarin ik weer helemaal beter was en alles weer kon. Dus de dag startte goed. Boodschappen gedaan met man en thuis alweer helemaal kapot en bekaf.
Ik ben gewoon heel erg laag belastbaar merk ik. Verder vandaag dus niet gewandeld, gisteren ook al niet. Wel wat kleine huishoudelijke dingetjes gedaan maar ook niet heel veel. Nu heb ik vandaag voor het eerst deze week weinig hoofdpijn. Ik ben dus toch een beetje bang dat ik snel te veel overprikkeld raak. Door alles eigenlijk zowel fysiek als mentaal. Gisteren kort bezoek gehad en dat was al pittig. Ga dus even met fysio overleggen maar denk dat ik het wandelen ook maar naar één keer per dag ga brengen. Want 2 keer gaat een paar dagen goed en daarna is het weer foute boel.
Morgen ga ik naar dochter die haar verjaardag viert. Daar ben ik kleine maand terug ook geweest , benieuwd of ik verschil ( hoop verbetering ) merk. Maar vrees het ergste. Ik baal stevig, mijn hoofd is blijkbaar zó stuk.... 
Picunia
22-02-2026 om 11:48
Wat fijn dat de reis goed ging, Alcedo en je niet meer zo opziet tegen de terugreis. Die duurt nog eventjes, dus ik wens je de komende tijd veel plezier met weinig lichamelijke problemen.
Picunia
22-02-2026 om 11:54
Lijkt me inderdaad een fijne droom, Lientje. Wat een kater als je dan wakker wordt en weet dat het inderdaad een droom was.
Uit al je posts van de laatste tijd, doemt inderdaad het beeld op, dat je maar weinig belastbaar bent. Niet zo gek na wat je hebt meegemaakt.
Het heeft dan ook weinig zin om je te forceren, want dat werkt tegen je. Rustig aan! Geef bij je dochter aan, dat je een uurtje blijft. Ga dan ook echt weg. Daarna rusten en rustig bekijken of je nog energie hebt om iets te doen. Sterkte maar weer Lientje, het is enorm frustrerend.