Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Koettie
01-07-2026 om 06:30
Mijn pakketje waar getekend voor moest worden lag voor de deur en bezorger heeft zelf getekend. Ketting van 400 euro.. Heel blij dat het er nog lag!!
Beterlaat2021!
01-07-2026 om 07:15
Was je wel thuis, of vond je het pas toen je thuiskwam? Kwalijk hoor!
Yumi
01-07-2026 om 07:46
Hier nog iemand die hele avond op een pakketje zat te wachten.... DHL heeft niet aangebeld maar het met geweld door de brievenbus geramd. Tegen 22uur keek ik of er een update was voor mijn pakketje, toen ik naar de brievenbus liep zag ik dat de bezorger een ander pakket in de hal had gelegd, waarom dat van mij daar niet bijleggen?
Heb al een mailtje gestuurd met foto's naar de verkoper, zucht
Rogue
01-07-2026 om 08:43
DHL is altijd drama, laatste keer had de bezorger het pakket boven op de tuindeur gelegd, ik stond toevallig in de slaapkamer en zag hem er naar toe lopen,en hij legt zo het pakketje daar neer
Netherfield
01-07-2026 om 08:54
Koettie schreef op 01-07-2026 om 06:30:
Mijn pakketje waar getekend voor moest worden lag voor de deur en bezorger heeft zelf getekend. Ketting van 400 euro.. Heel blij dat het er nog lag!!
Bij mij lag de nieuwe telefoon van mijn werk voor de deur en had de bezorger getekend. Ik heb via mijn werk toen een klacht ingediend. Want als die telefoon weg is hebben we ook een datalek en allemaal gezeur enzo...
Rogue
01-07-2026 om 13:01
stomme vraag maar is er een reden waarom het dan niet op je werk bezorgd kon worden.
Magnoliatakje
01-07-2026 om 15:25
Dolfje schreef op 26-06-2026 om 11:48:
Ik kom net tot de ontdekking dat ik 3 kaasschaven heb.
Mag ik jou een pb sturen? Het gaat niet over kaasschaven 😉
Dolfje
01-07-2026 om 15:57
Magnoliatakje schreef op 01-07-2026 om 15:25:
[..]
Mag ik jou een pb sturen? Het gaat niet over kaasschaven 😉
Ja hoor
stokstaart
01-07-2026 om 17:11
Netherfield schreef op 01-07-2026 om 08:54:
[..]
Bij mij lag de nieuwe telefoon van mijn werk voor de deur en had de bezorger getekend. Ik heb via mijn werk toen een klacht ingediend. Want als die telefoon weg is hebben we ook een datalek en allemaal gezeur enzo...
Oh die heb ik ook gehad. Nieuwe I-Phone verstuurd naar een vriendin. Moest voor getekend worden want verzekerd verstuurd. Eerst had vriendin m niet gekregen maar op magische wijze was er wel getekend. Ik heb direct aan de bel getrokken bij PostNL. De postbode zou nog rondrijden dus waarschijnlijk komt ie dan nog... Euh, er is getekend dus dat is vreemd toch? Zij heeft niks getekend.
Ineens een half uur later was hij daar voor de deur gedumpt. Ze was toen gewoon thuis en heeft het niet gezien. Ze wilde de hond uitlaten en vond m toen.
Ik heb direct weer een dikke klacht ingediend. Echt serieus! Ik verstuur dat ding niet voor niks verzekerd en aangetekend. Ik ben nog steeds wel eens benieuwd wat er gebeurd was als ik niet zo adequaat had gereageerd op haar melding dat ze niks gekregen had maar dat het wel op ontvangen stond.
Beterlaat2021!
07-07-2026 om 09:07
Vandaag het laatste WK-ontbijt op NPO 1/2. Waarom stoppen ze daarmee?
Wisten ze van tevoren dat Nederland uitgeschakeld zou worden?
Ik geef niets om voetbal, maar de sfeer in dat programma is zo leuk!
De nieuwslezers blijken ook te kunnen zitten en hebben soms een polo aan ofzo....in plaats van een pak met overhemd.
De WK is toch nog lang niet afgelopen?
Yumi
07-07-2026 om 09:20
Beterlaat2021! schreef op 07-07-2026 om 09:07:
De nieuwslezers blijken ook te kunnen zitten en hebben soms een polo aan ofzo....in plaats van een pak met overhemd.
Misschien kijken er minder mensen nu ze uitgeschakeld zijn en lag er uit voorzorg een ander programma op de plank.
Ik geef ook niets om voetbal, je schrijft dat de sfeer zo leuk is. Maar dat heeft toch niks met staan/zitten of kleding te maken? Wat doet het er toe of iemand een polo aanheeft of een pak?
Niet vervelend bedoeld, oprechte vraag, lees ik het niet goed?
amarna
07-07-2026 om 09:51
Jammer! Ik keek er iedere ochtend naar!
Caroline80
07-07-2026 om 10:30
Dat in Tilburg afgelopen zondag ochtend de stroom tijdelijk is uitgeschakeld wegens een foute meetwaarde. Maar je gaat toch niet blind af op een meetwaarde. Met een beetje logisch verstand kun je toch nagaan dat op een zondagochtend (het was niet warm) er geen stroompiek kan zijn. Airco's hoefden niet aan.
JtM
07-07-2026 om 10:48
Ik vind het heel raar dat mensen ghosten. Als je iemand beu bent om wat voor reden dan ook zeg je dat toch even? Of, je laat het contact een beetje doodbloeden ofzo. Maar van dagelijks contact naar niks meer vind ik heel raar.
Schemerlampje
07-07-2026 om 11:09
Misschien omdat er nog maar 1 wedstrijd midden in de nacht is?