Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

5 kilo kwijt na de zomervakantie

Nou, ik ook een lichte tegenvaller. Maar heb dit weekend ook weer erg gesnaaid, moet daar toch meer mee oppassen.
71.2 
Hopelijk over een week weer een klein beetje eraf

Ha dames, ook ik meld me weer. 77,2 kilo, dus weer aangekomen. Ik kan helaas al 3 weken niet sporten of activiteiten doen, want eerst had mijn man corona en ik had al weken klachten, en nu heb ik ook (eindelijk 😉) corona dus weinig buitenshuis geweest de afgelopen periode. Gelukkig heb ik milde variant, mijn man heeft het zwaar, ondanks vaccinaties + booster heeft hij enorm weinig energie. 

Hopelijk over een paar weken alles weer op de rit, dan kan ik ook het 2x sporten en het 4x naar kantoor fietsen per week oppakken!

Jammer dat jullie aangekomen zijn dames. Volgende week hopelijk beter!
IF vind ik goed te doen op werkdagen, ik sla m’n ontbijt dan over en ben de hele ochtend druk bezig dus merk ook niet dat ik trek heb tot de lunch. Op vrije dagen lukt het me niet maar zolang ik het op werkdagen doe is dat sowieso al 4x per week.

Wat fijn Imaginary. Ben ook wel benieuwd hoe if jou bevalt. 

Octaviana, balen zeg. Hopelijk volgende week weer een min. 
Bibi jammer dat de weegschaal bij jou een kleine plus liet zien. 

Balen Earlgrey dat je al een hele tijd weinig kan doen en dan nu ook een positieve test hebt. Gelukkig dat bij jou de klachten meevallen. Wel heel sneu voor je man dat hij zo weinig energie heeft. 

Ik had zondag een positieve coronatest. Ben wel even 2 dagen flink ziek geweest maar gaat nu wel weer redelijk. Merk ook wel dat ik minder energie heb. Wilde gisteren een rondje lopen maar heb hem maar flink ingekort. 
Deze week ga ik sowieso niet wegen want de weegschaal is al weken een teleurstelling. Afhankelijk hoe het aankomende week gaat weeg ik volgende week weer. 

Ah, jij dus ook positief Bailey. Sterkte!

Beterschap! Het afvallen is hier ook gestagneerd toen ik 2 maanden geleden COVID had en 2 weken later m’n dochter. Gelukkig nu een inhaalslag.

Hier stond er gisteren 65,3 op de weegschaal, gelukkig de 65 weer in beeld. Ga even bijlezen en reageer straks uitgebreider!

Een tijdje niet op het forum geweest: druk, druk, druk  
Gaat hier langzaam, maar gestaag naar beneden. Nu op 73,5, dus 0,5 kilo sinds mijn laatste update. Sporten is nog steeds geen probleem, snaaien wel.. 

Ik merk wel dat als ik voedzame keuzes maak, die drang een stuk minder is. Ik volg trouwens de richtlijnen van de lazyfitgirl methode. Heb het programma niet gekocht, de gratis gidsen geven genoeg houvast.  

Vandaag gewogen en 77.7. Het was in tussentijd weer iets omhoog gegaan dus ben niet ontevreden.

Gelukkig is de dalende lijn weer ingezet, 76,5 kilo!

goed bezig allemaal! Leuk om te lezen. Nog leuke weekendplannen?

ik ben weer lekker aan het sporten geslagen. Hoop dat zich dat ook uitbetaald in een lager gewicht. Volgens Evy heb ik in ieder geval vanmorgen al 280kc verbrand tijdens het hardlopen 🥳

Cala

Cala

03-04-2022 om 21:30 Topicstarter

Opzich heb ik een heel lekker weekend gehad, maar ook koekjes gebakken (en allemaal  opgegeten) en een zak paaseitjes leeg gegeten. Met bewegen gaat het wel goed, maar vorige week heb ik ook de hele week gesnaaid. Dus daar moet ik echt weer op gaan letten.
Hoe was jullie weekend?

Hier goed bezig qua beweging, ook gezond gegeten, maar vanavond tijdens een filmpje dan toch een zak chips leeg gegeten. Deze had ik vanmiddag meegenomen tijdens het boodschappen doen, na een flinke boswandeling met honger. 
Zo’n slecht idee om boodschappen te doen met honger… 
Nu al weer spijt van, want de weegschaal ging eindelijk de goede kan weer op.
Maar goed vol goede moed weer verder

Wat fijn dat er weer een dalende lijn is bij een aantal. 

Hier wel een oké weekend gehad maar niet echt goed voor de lijn. Ik heb mijn verjaardag gevierd en dat was gezellig. 
Ik had een buffet laten komen en het was heerlijk maar niet echt gezond. Ook iets meer wijntjes gehad dan goed is voor de lijn.
Verder afgelopen week weinig bewogen. Ben toch wel een paar dagen ziek geweest door de Corona. 

Even zien of ik het vrijdag aandurf om op de weegschaal te gaan staan aangezien ik ook nog eens ongesteld ben geworden. 

Fidodido, fijn dat de dalende lijn weer zichtbaar is! Helaas even uit de bocht, maar nu inderdaad weer lekker vol goede moed verder! Ik las laatst ergens een opmerking: "uit de bocht vliegen is niet eens zo erg, het belangrijkste is wat je daarna doet en hoe je ermee omgaat". Dus inderdaad daarna weer de draad oppakken. Hoe is het nu met je na de miskraam? Hopelijk weer een beetje ok? 

Cala hoe is de weegpauze bevallen? Hopelijk wel genoten van het snaaiwerk en nu weer vol goede moed aan de week begonnen? 

Imaginary, fijn dat je weer op de goede weg bent! Hoe bevalt het IF je tot nu toe? 

Octaviana, lekker bezig met sporten! Fijn gevoel kan dat soms zijn he! 

Bibi, balen van je tegenvaller, hoe is het nu? 

Bailey, nog gefeliciteerd! Hoe is het nu met je, Corona-technisch?

Earl Grey, hoe is het met jou? Hopelijk ook herstellende en weer beter aan het worden?

Vrouw92, klopt het dat jij nou die bruiloft hebt van de zomer? Wist even niet meer wie het was. En hoe bevalt de lazyfitgirl methode je tot nu toe? 

DueScimmie, fijn ook weer een daling bij jou! Lekker hoor! 

Hier stond er afgelopen vrijdag zelfs 64,9 op de weegschaal. Had ook een goeie week gehad en ik merkte ook dat de skivakantie-kilo's er zo goed als weer af waren. Afgelopen weekend twee etentjes gehad dus de 64 zal komende week even niet meer in beeld zijn haha! Maar wie weet, ik heb toch nog best opgelet en lekker gewandeld in het weekend. Ook tijdens 1 feestje aangeboden om de Bob te zijn, dat scheelt ook wat natuurlijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.