Jouw lijf
Ninoea
21-12-2025 om 12:09
Werken aan een gezonde leefstijl en gewicht in 2026
Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.
Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!
Vervolg van 2024 en 205 waar we stappen hebben gezet en nu door gaan lopen.
Ysenda
24-02-2026 om 08:38
wat een drama zeg. Heb mijn gammele lijf naar de sportschool getakeld maar daar ging het echt niet. En dat voelt als falen. Is het niet maar toch.
Ik blijf een misselijk gevoel houden, alsof mijn buik helemaal vol zit. Geen kracht om gewichten te verplaatsen.
Maar ook niet ziek genoeg om me ziek te melden of zo.
Ik zit ook op het punt dat ik weer een soort opvliegers krijg 's morgens bij het opstaan. Heb ik alleen als ik zo rond de 82-83 kg weeg, en dat is vaak ook nog eens een plateau. (Zowel omhoog als omlaag) en het is niet het begin van de overgang of de overgang zelf, daar ben ik al 5 jaar doorheen.
Zo genoeg geklaagd, naar huis, douchen en naar mijn werk.
Poezenmeisje
24-02-2026 om 09:10
Balen Ysenda.
Had je wel gegeten voor het sporten? Ik was vanwege mijn weegmoment vorige week nuchter en dat ging niet goed.
Direct na het wegen wel eiwitshake genomen, maar ik had dus beter een broodje meegenomen en een half uurtje gewacht voordat ik op de Egym klom, met eerst nieuwe instellingen en daarna een nieuw (zwaarder) programma.
Na één rondje vond ik het niet meer verantwoord voor mezelf om op een toestel te zitten en ging ik naar huis.
Gisteravond de Motion&Balance gedaan. Een combinatie van tai chi, pilates en yoga
Ysenda
24-02-2026 om 09:53
Poezenmeisje schreef op 24-02-2026 om 09:10:
Balen Ysenda.
Had je wel gegeten voor het sporten? Ik was vanwege mijn weegmoment vorige week nuchter en dat ging niet goed.
Direct na het wegen wel eiwitshake genomen, maar ik had dus beter een broodje meegenomen en een half uurtje gewacht voordat ik op de Egym klom, met eerst nieuwe instellingen en daarna een nieuw (zwaarder) programma.
Na één rondje vond ik het niet meer verantwoord voor mezelf om op een toestel te zitten en ging ik naar huis.
Gisteravond de Motion&Balance gedaan. Een combinatie van tai chi, pilates en yoga
Het is eerder een griepje dat niet door wil zetten. Ik eet altijd een grote banaan voor ik ga sporten in de ochtend, dat was nu niet anders.