Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

krulliebollie schreef op 05-02-2026 om 12:40:

[..]

Dan ben ik benieuwd hoe je er na volgende week over denkt 😉

Hetzelfde

Ze is inmiddels vertrokken en ik vraag me af wat je nu gezien hebt, waardoor ik mijn mening over Iris zou moeten veranderen? Ik noemde haar een mooie vrouw met een vriendelijke uitstraling, dat vind ik nog steeds. 

Mooi dat ze vertrok, omdat ze zag dat Hans andere vrouwen geen kans gaf. 

Klaas zit alweer in de twijfelstand over Barbara, het gaat op en af. Nu was hij weer vol enthousiasme, maar wil hij geen jaren wachten met samenwonen. Reden, haar kinderen wonen nog thuis en hij wil niet een paar jaar latten. Vreemd, dat wist hij toch al voor hij haar uitnodigde dat ze 4 kinderen had? 

ik vraag mij bij Andre af, hebben er alleen volslanke meisjes op hem geschreven of is dat echt het type waar hij op valt?

Groentetuin schreef op 13-02-2026 om 06:31:

ik vraag mij bij Andre af, hebben er alleen volslanke meisjes op hem geschreven of is dat echt het type waar hij op valt?

Niks mis mee toch?

Allemaal leuke meiden om te zien.

Ze lijken allemaal wel familie, die  2 meiden en Andre. 

Tot nu toe vond ik de dame van het schieten het leukst en het beste bij Andre passen. Maar daar dacht hij zelf anders over.

Ik ben wel verbaasd eigenlijk dat de dame die er nu het langst is nog niet haar spullen gepakt heeft. 
Zij wil er vaker op uit dan Andre kan, heeft niets met zijn hobby en vrienden en voelt geen verliefdheid.

Ik kan me de twijfel bij Klaas wel voorstellen eigenlijk. Mits hij de leeftijden van de kinderen nog niet wist bij de aanmelding. 14 is jong en zeker geen garantie dat ze over 4 jaar kan vertrekken. 
Ze hebben wel een leuke klik samen. 

ik zei eerder dat ik Wim niet sympathiek vind, nergens dat ik Monique wél sympathiek vind. 

RavIvaR schreef op 13-02-2026 om 13:48:

Ik kan me de twijfel bij Klaas wel voorstellen eigenlijk. Mits hij de leeftijden van de kinderen nog niet wist bij de aanmelding. 14 is jong en zeker geen garantie dat ze over 4 jaar kan vertrekken.
Ze hebben wel een leuke klik samen.

Ik ook wel. Als je een kind van 14 hebt, weet je dat het heel lang latten wordt. Als je dan zelf het type bent wat binnen een paar jaar samen wil wonen, weet je dat je heel lang je wensen opzij moet schuiven. Het is zijn goed recht om dat niet te willen. 

Vrijevlinder schreef op 14-02-2026 om 08:38:

[..]

Ik ook wel. Als je een kind van 14 hebt, weet je dat het heel lang latten wordt. Als je dan zelf het type bent wat binnen een paar jaar samen wil wonen, weet je dat je heel lang je wensen opzij moet schuiven. Het is zijn goed recht om dat niet te willen.

Ja, is zijn goed recht. Maar hij heeft zelf ook een kinderschare. Hij wist dit toch toen hij haar uitnodigde.

Euphoria schreef op 14-02-2026 om 08:58:

[..]

Ja, is zijn goed recht. Maar hij heeft zelf ook een kinderschare. Hij wist dit toch toen hij haar uitnodigde.

Ja precies. Dan had hij alleen vrouwen met grote kinderen of zonder kinderen moeten uitnodigen maar dat wordt lastig denk ik.

Elsje glijdt steeds verder uit haar panty
in aanwezigheid van Gilbert. En maar roepen dat ze de andere man(nen) ook een kans wil geven. 

Euphoria schreef op 14-02-2026 om 08:58:

[..]

Dit 

Kan me herinneren dat in een van de afleveringen het nog leuk werd gevonden dat de leeftijden van de kinderen ongeveer gelijk waren. Niet alleen Barbara heeft immers 'n kind van 14 ook Klaas. 

Knutselkei

Knutselkei

14-02-2026 om 11:22 Topicstarter

Ja het is Klaas zijn goed recht om niet te willen latten,maar hij wist toch dat ze 4 kinderen in puberleeftijd had? Dat is dan wel dubbel. Zij had er al wel meer over nagedacht, dat het latten zou worden en je niet meteen een kind daar neer kan ploffen.

Yumi schreef op 14-02-2026 om 10:11:

[..]

Dit

Kan me herinneren dat in een van de afleveringen het nog leuk werd gevonden dat de leeftijden van de kinderen ongeveer gelijk waren. Niet alleen Barbara heeft immers 'n kind van 14 ook Klaas.

Als zij open geweest is over haar kinderen en leeftijd daarvan, tja, dan had hij dat kunnen weten. Dat was me even niet bijgebleven. 

Als hij zelf een kind van 14 heeft, en verwacht dat iemand naar hem toe komt en daar op den duur blijft, is gevoelsmatig anders, omdat zijn kind niet uit zijn omgeving wordt gehaald. 

Maar ja, ik vraag me sowieso af waarom je iemand datet uit een ander land, terwijl je nog niet volwassen kinderen hebt. Het lijkt me ook vrij impulsief om je in te schrijven. Het zal voor sommigen ook het avontuur zijn wat trekt, zonder dat ze al te veel hebben doorgedacht. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.