Media en cultuur
Knutselkei
06-01-2026 om 20:07
Winter vol liefde 2026

Wie kijkt er mee?
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?
krulliebollie
21-02-2026 om 09:43
Vrijevlinder schreef op 21-02-2026 om 08:04:
Kan iemand mij bijpraten over die opmerkingen van de date van André, die hij naar huis gestuurd heeft? Het is mij nooit zo opgevallen. Wel goed dat hij voor zichzelf opkomt.
Ik zag daar echt even liefdesverdriet bij haar, maar gelukkig kon ze zich snel herpakken.
Mooi dat Robin en Pearl het zo fijn hebben met elkaar.
Ik denk dat we daarvan ook heel veel niet hebben gezien. Hij had over dat zij regelmatig opmerkingen maakte. Sarcastisch en een beetje vilein ( mijn woorden) en dat hij dat onprettig vond. Ik denk dat dit gewoon regelmatig gedurende de dag zogenaamde grappige bedoelde opmerkingen van haar waren. Ik vond het wel mooi hoe zij zich dat echt aantrok en mogelijk ook wel wat mee gaat doen. Het was gewoon geen romantische match.
MRI
21-02-2026 om 12:30
ToetieToover schreef op 21-02-2026 om 09:36:
[..]
Als ze een robot zou zijn, zou ik zeggen: goed gelukt, knap gedaan die expressie! Zelfs haar haren bewegen niet in de wind.
![]()
Ja ze lijkt door AI gegenereerd, oh wacht, AI zou het natuurlijker doen inmiddels. Maar wie weet heeft ze leuke humor, spontane plannen, en een mooi hart. Uiterlijk zegt ook weer niet alles.
krulliebollie
21-02-2026 om 12:41
Los van haar uiterlijk vond ik haar wel sympathiek. Ook richting Barbara.
Nighttripper
21-02-2026 om 13:32
Euphoria schreef op 21-02-2026 om 09:12:
[..]
En ze maakte het darten zelf en zijn vriendengroep ook belachelijk. De mensen waren te oud, er werd niet of nauwelijks gepraat, maar daar had ze toch al geen zin in. En zo voorts.
Idd! Vond het eigenlijk best wel neerbuigende, misselijke opmerkingen. En als je nu 1x zo'n opmerking maakt uit zenuwen of 'sociale onhandigheid',kan ik dat nog wel begrijpen. Maar het waren er meer. En feit dat Andre zich prettig voelt bij die mensen en die mensen belangrijk voor hem zijn,leek voor haar totaal niet van belang (of er moet flink geknipt zijn in de montage). Dan zegt dat m.i toch wel iets (veel) over je niet zo prettige karakter. Prima dus dat hij haar naar huis heeft gestuurd.
Vrijevlinder
21-02-2026 om 14:16
Dank. Ik heb er nu beter beeld bij. Wat de een soms grappig bedoelt, kan op een ander heel anders overkomen.
Ze schrok er best van, maar ook al had hij het eerder gezegd, ik denk niet dat het een match zou zijn geweest. Vooral omdat ze zijn hobby en vrienden niet heel leuk vond.
Yumi
21-02-2026 om 15:32
Vrijevlinder schreef op 21-02-2026 om 14:16:
Dank. Ik heb er nu beter beeld bij. Wat de een soms grappig bedoelt, kan op een ander heel anders overkomen.
Ze schrok er best van, maar ook al had hij het eerder gezegd, ik denk niet dat het een match zou zijn geweest. Vooral omdat ze zijn hobby en vrienden niet heel leuk vond.
Dat was voor iedereen duidelijk, die hoeft ze niet leuk te vinden, maar om daar zuchtend te zitten chagrijnen....