Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ter Apel. Het gaat écht uit de hand lopen.

Handschoenvrouw schreef op 22-05-2026 om 13:46:

[..]

Dus het gaat je niet om arbeidsmigranten, maar om een zekere groep asielzoekers uit hoofdzakelijk veilige landen die problemen veroorzaken? Nou, daar ben ik inderdaad ook tegen.

Uhm. Jij begon over arbeidsmigranten als reactie op mijn bussen vol kostenposten. Als jij dan denkt dat ik daar arbeidsmigranten mee bedoel neem ik dat niet serieus en ga ik lullig reageren. Maar goed. We blijken het uiteindelijk eens te zijn. En dat is helemaal prima.

Thora schreef op 26-05-2026 om 15:53:

[..]

En zo spontaan!!! Ineens kan het wel.

Ja, de PVV stemde eerder tegen zijn eigen asielmaatregelenpakket, maar als het vanuit de EU komt stemmen ze ineens voor..

Fijn dat deze maatregelen aangenomen zijn door de Kamer. Hopelijk gaan ze ook zorgen voor verandering. Jammer dat PRO niet heeft meegestemd... ik vraag me af wat hun beweegredenen zijn en op welke punten ze voor- of tegen waren? 

Goed, als ik klaar ben met werken vanavond zal ik er eens beter induiken... 

Thora schreef op 22-05-2026 om 12:15:

[..]

Oh dus dat is wat ze doen. En dan ook nog tijd om dorpen te terroriseren en buschauffeurste mishandelen? Ze hebben het er maar druk mee. Ook had ik de indruk dat ze kosteloos voor zorg verzekerd zijn. Maar niet dus.

En wat dacht je van Zandvoort compleet terroriseren. Ook allemaal “ jongeren” met migratie achtergrond. Jonge meiden in de bediening( die wel werken) uitschelden voor kankerhoer. Laten we er snel nog een boel binnenhalen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.