Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Trump, Musk en Amerikaanse politiek.

PensioNada schreef op 13-04-2026 om 21:08:

[..]

Ja, net. Al wordt er nog steeds over Obama gezeurd. Naar mijn idee is de volgorde van aanvaardbaarheid: kleur, vrouw, homosexueel. Overigens heb ik het idee dat dit niet alleen in de USA zo is. Wij hebben een heel ander kiessysteem waardoor Jetten bij ons wel kan, maar hij krijgt bakken homohaat over hem heen.

Ik zou toch eerder op kleur-gay-vrouw gokken. Een "conservatieve" mannelijke kandidaat, met een mannelijke partner die op de achtergrond blijft, trekt denk ik veel kiezers over de streep. Het probleem voor veel mensen is niet het feit dat iemand gay is, maar gay doet.

PensioNada schreef op 13-04-2026 om 21:08:

[..]

Ja, net. Al wordt er nog steeds over Obama gezeurd. Naar mijn idee is de volgorde van aanvaardbaarheid: kleur, vrouw, homosexueel. Overigens heb ik het idee dat dit niet alleen in de USA zo is. Wij hebben een heel ander kiessysteem waardoor Jetten bij ons wel kan, maar hij krijgt bakken homohaat over hem heen.

Alle Nederlandse politici die niet van de PVV of FvD zijn krijgen haat over zich heen.

amarna schreef op 13-04-2026 om 21:47:

[..]

Alle Nederlandse politici die niet van de PVV of FvD zijn krijgen haat over zich heen.

Wilders krijgt ook haat over zich heen uit een bepaalde hoek. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.