Nieuws en actueel
kerstbeer
28-01-2025 om 17:07
Trump, Musk en Amerikaanse politiek.
Hier verder over Trump, Musk en de Amerikaanse politiek.
Trump tekende meteen een recordaantal decreten en daar komen er steeds meer bij.
Tot nu toe gaat het goed tussen Trump en de bij hem invloedrijke Musk, maar zal dat ook zo blijven nu steeds meer MAGA niet blij met Musk's invloed en beleidswensen zijn?
Wat zal er bij de Democraten gebeuren en wie zal naar boven komen als potentiele leiders van de toekomst?
Wat voor invloed gaan Trump's decreten hebben over de VS en de rest van de wereld?
Schrijf hier verder.
Handschoenvrouw
13-04-2026 om 21:34
PensioNada schreef op 13-04-2026 om 21:08:
[..]
Ja, net. Al wordt er nog steeds over Obama gezeurd. Naar mijn idee is de volgorde van aanvaardbaarheid: kleur, vrouw, homosexueel. Overigens heb ik het idee dat dit niet alleen in de USA zo is. Wij hebben een heel ander kiessysteem waardoor Jetten bij ons wel kan, maar hij krijgt bakken homohaat over hem heen.
Ik zou toch eerder op kleur-gay-vrouw gokken. Een "conservatieve" mannelijke kandidaat, met een mannelijke partner die op de achtergrond blijft, trekt denk ik veel kiezers over de streep. Het probleem voor veel mensen is niet het feit dat iemand gay is, maar gay doet.
amarna
13-04-2026 om 21:47
PensioNada schreef op 13-04-2026 om 21:08:
[..]
Ja, net. Al wordt er nog steeds over Obama gezeurd. Naar mijn idee is de volgorde van aanvaardbaarheid: kleur, vrouw, homosexueel. Overigens heb ik het idee dat dit niet alleen in de USA zo is. Wij hebben een heel ander kiessysteem waardoor Jetten bij ons wel kan, maar hij krijgt bakken homohaat over hem heen.
Alle Nederlandse politici die niet van de PVV of FvD zijn krijgen haat over zich heen.
PensioNada
13-04-2026 om 22:44
amarna schreef op 13-04-2026 om 21:47:
[..]
Alle Nederlandse politici die niet van de PVV of FvD zijn krijgen haat over zich heen.
Wilders krijgt ook haat over zich heen uit een bepaalde hoek.