Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Adventskalender 2026

Caroline80 schreef op 23-08-2026 om 14:07:

https://depindakaaswinkel.nl/products/pindakaas-adventskalender-2026-b2c?variant=57929626157387&bg_source=ga&bg_campaign=22934966527&bg_kw=-mi-285182739-pi-57929626157387-ppi-&bg_source_id=&gad_source=1&gad_campaignid=22934966869&gbraid=0AAAAABxvVV_szLd6h5EwRAGVglq0mjs1R&gclid=EAIaIQobChMIuYXmjtu2lgMVVpeDBx1mhhx0EAQYAiABEgI6rvD_BwE Misschien dat ik deze wel voor mijn dochter ga kopen. Ze is dol op pindakaas en toch eens wat anders de make-up/beauty adventskalender die ze altijd vraagd.

Had die vorig jaar. Leuke en verrassende smaken maar hoop dat ze nu beter verpakt zitten. Hier waren alle potjes in de doos gezakt. Het was grabbelen.

Herfstappeltaart schreef op 23-08-2026 om 09:44:

Ja die adventskalenders...daar was vorig jaar ook al een topic over. Ik heb daar nou helemaal niks mee. Ik dacht altijd dat dit alleen speelde bij katholieken? Of is dat niet meer zo?

Geen katholiek hier 

Ik heb t door dit topic leren kennen en geef de kinderen al een aantal jaar elk een kalender.

Ze vinden t leuk maar t wordt steeds moeilijker een bijzondere die ze leuk vinden te vinden,dus eens houd t op

Eigenlijk zouden ze zoiets moeten doen voor de saaie februari maand, dat zou ik leuker vinden, in december is er al zoveel.

Ik lees hier vaak van mensen die ze ook voor zichzelf kopen, dat doen wij niet.

Maar door dit topic doe ik elk jaar wel ideeën op

Dus fijn dat er weer een is

Due-scimmie

Due-scimmie

23-08-2026 om 18:14 Topicstarter

CreaBea schreef op 23-08-2026 om 09:19:

Ik heb voor mijzelf de adventskalender van Art by Marlene besteld. En die van Studio Light

Leuk! Heb ze meteen opgezocht. 

Groentetuin schreef op 23-08-2026 om 17:03:

[.

Eigenlijk zouden ze zoiets moeten doen voor de saaie februari maand, dat zou ik leuker vinden, in december is er al zoveel.

Iedere maand heeft 24+ dagen dus je kunt het zelf in een andere maand gebruiken maar aanschaffen zal niet het hele jaar door lukken 

Heb in maart een kalender van iemand gekregen, nog enkele maanden tijd om hem eerder dan december te gebruiken en misschien zelfs weer door te geven😁 (Wasgij-puzzels)

Grappig dat hier nu een topic over is, mijn dochter begon vandaag ook ineens over een adventkalender. Ze wil graag eentje van lego. In eerdere jaren was ik steeds te laat voor de echt leuke adventkalenders dus ik ga maar wat bestellen nu ik er zo vroeg al aan denk.

Wat ik mis na het lezen van dit topic, is de verontwaardiging over de kruid/pepernoten die al 'n week bij het Kruidvat liggen

Of ik moet het gemist hebben? 

Vf_Watervrouw schreef op 23-08-2026 om 18:16:

[..]

Iedere maand heeft 24+ dagen dus je kunt het zelf in een andere maand gebruiken maar aanschaffen zal niet het hele jaar door lukken

Nee , dat snap ik wel, maar we kopen ze niet voor onszelf, enkel om weg te geven.

En je geeft geen adventskalender weg met de opmerking: voor februari!

De laatste kalenders zat ook t notenhuis kalender bij ik denk niet dat alles vers blijft tot februari 

Yumi schreef op 23-08-2026 om 18:47:

Wat ik mis na het lezen van dit topic, is de verontwaardiging over de kruid/pepernoten die al 'n week bij het Kruidvat liggen

De eerste zakken van dit seizoen zijn al in huis 😋. Ik was weer de liefste moeder van de wereld 😜

Ik mag ze niet 

rooiekater schreef op 23-08-2026 om 19:12:

[..]

Ik mag ze niet

Ik moet ze niet

Due-scimmie

Due-scimmie

23-08-2026 om 19:34 Topicstarter

Ik heb ze hier nog niet zien liggen van de week

Ik kwam ze een jaar of 4 geleden tegen toen wij op zomervakantie waren. Heb toen meteen een zag chocoladelkruidnoten meegenomen, heerlijk op de camping 😁 van mij mogen ze die het hele jaar verkopen hoor!

hier zou dochter graag een adventskalender van WasGij (puzzelen) willen krijgen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.