Huiskamer
amarna
09-04-2026 om 18:09
Rogue schreef op 09-04-2026 om 17:47:
[..]
dat klinkt toch echt als een jouw probleem
![]()
[..]
ik vind het ook niks, bij beide.
maar wat Oudmaarnognietkoud al zei : Ik vind Frida een dappere vrouw, zij durfde in veel opzichten tegen de stroom in te gaan.
daar ben ik het ook mee eens.
Zeker!
Yumi
09-04-2026 om 18:49
JtM schreef op 09-04-2026 om 11:48:
Het liefst heb ik een man met hoofdhaar, maar sommige mannen zijn ook sexy als ze klaar zijn.
Mijn voorkeur gaat uit naar mannen die geen haar op de volgende plekken hebben (afscheren dus): oksels, rug, borst, schaamstreek.
Op die plekken is haar voor mij een no-go. Al zou een klein beetje borsthaar nog kunnen
Armhaar en beenhaar is niks mis mee vind ik.
OnherkenbaarAnoniem
09-04-2026 om 19:07
DeOnbekende schreef op 09-04-2026 om 17:37:
[..]
Hahaha oeiiii, sorry mama! Ik hou mijn "grote mond" niet, maar er is volgens mij wel een manier om me te blokkeren
Ik zou er zelf voor kiezen mijn snor te verwijderen in de tijd dat ik anders op een forum zit, dat kost evenveel energie en het oog wil ook wat - zelfs als je ziek bent.
Makelijk lullen als je niet van de goed en de teams weet.
Hou gewoon je mond!
Schemerlampje
09-04-2026 om 19:47
DeOnbekende schreef op 09-04-2026 om 17:37:
[..]
Hahaha oeiiii, sorry mama! Ik hou mijn "grote mond" niet, maar er is volgens mij wel een manier om me te blokkeren
Ik zou er zelf voor kiezen mijn snor te verwijderen in de tijd dat ik anders op een forum zit, dat kost evenveel energie en het oog wil ook wat - zelfs als je ziek bent.
Welk oog? Het boeit me sowieso als een vrouw iets van een snor heeft, maar al helemaal niet als iemand zo ziek is als Lollypopje. Je gaat toch niet de beperkte (en in haar geval dus echt heel beperkte) energie die je hebt, niet besteden aan een snorretje? Dan is een beetje contact met de buitenwereld toch veel belangrijker?
DeOnbekende
09-04-2026 om 20:07
OnherkenbaarAnoniem schreef op 09-04-2026 om 19:07:
[..]
Makelijk lullen als je niet van de goed en de teams weet.
Hou gewoon je mond!
Van de goed en de teams?
Ik denk dat jij beter je mond kunt houden, want er komt weinig soeps uit.
OnherkenbaarAnoniem
09-04-2026 om 20:18
DeOnbekende schreef op 09-04-2026 om 20:07:
[..]
Van de goed en de teams?
Ik bedoelde hoed en rand. Ik had vochtige handen en dat is niet zo'n goede combinatie met een touchscreen. Als ik dan ook nog de post niet nalees gaat dat fout. Sorry.
VerdrietigHoor
09-04-2026 om 21:38
DeOnbekende schreef op 09-04-2026 om 20:07:
[..]
Tja, ik vind karakter dan ook weer tellen bij het uiterlijk. Zo heeft iedereen zijn knappe en minder knappe kanten.
Of je mensen erop moet wijzen is een tweede, maar als ik de keuze had tussen een snorretje of een niet zo mooi karakter, dan liet ik een megasnor groeien.
Pytha123
10-04-2026 om 07:18
Ik vind elk haar wel prima geloof ik. Uit oren en neuzen trim je en veel rughaar is niet mijn favoriet. Liefst met hoofdhaar en een stoppelbaardje. Ook liever wel wat schaamhaar dan alles weg. Man heeft niet veel borsthaar, hoewel het met de jaren wel meer is geworden en hij nu ook
wel wat haren op z’n schouders heeft. Prima voor mij.
Zelf ben ik zeker niet ultiem gegroomd. In de winter hebben mijn benen vaak een vachtje. Ik trim m’n schaamhaar wel, maar het gaat zeker niet allemaal weg en m’n oksels worden wekelijks geschoren, maar regelmatig ook niet meer dan dat. Man klaagt gelukkig ook niet.
DeOnbekende
10-04-2026 om 08:25
VerdrietigHoor schreef op 09-04-2026 om 21:38:
[..]
Tja, ik vind karakter dan ook weer tellen bij het uiterlijk. Zo heeft iedereen zijn knappe en minder knappe kanten.
Of je mensen erop moet wijzen is een tweede, maar als ik de keuze had tussen een snorretje of een niet zo mooi karakter, dan liet ik een megasnor groeien.
Je hoeft gelukkig niet te kiezen, het kan allebei!