Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
SerpentineHawk22
26-01-2023 om 21:13
Had ik hier nog niet geschreven volgens mij maar ik ben echt wereldkampioen dingen verkeerd om of binnenstebuiten aantrekken.. Ook onderbroeken

Auwereel
26-01-2023 om 22:30
MariaC schreef op 26-01-2023 om 21:13:
Had ik hier nog niet geschreven volgens mij maar ik ben echt wereldkampioen dingen verkeerd om of binnenstebuiten aantrekken.. Ook onderbroeken
![]()
![]()
Dat met die onderbroeken: het scheelt dat de meeste mensen die niet zien...!
SerpentineHawk22
26-01-2023 om 22:42
Auwereel schreef op 26-01-2023 om 22:30:
[..]
Dat met die onderbroeken: het scheelt dat de meeste mensen die niet zien...!
Ja idd, daarom is het ook niet zo’n ramp
BrightEchidna89
26-01-2023 om 23:26
Amazooi schreef op 26-01-2023 om 20:31:
Ik had onlangs een pakje kersthulsblaadjes van Lidl in melk- en puurchocolade leeggegeten en toen dacht ik: pure chocolade is dus best wel lekker!
Maar dat gold niet voor elke soort puur. Die met een zeer hoog percentage cacao is alleen maar voor de echte liefhebber. En dat ben ik kennelijk niet.
Elke keer als ik zoiets lees of mensen hoor pochen dat ze enkel "pure" chocolade eten, moet ik weer denken aan een bedrijf waar ik vroeger werkte en waar zuivere chocolade een grondstof was. Goed om te weten: zuivere chocolade is niet te eten.
SerpentineHawk22
27-01-2023 om 08:38
Valdemar schreef op 26-01-2023 om 23:26:
[..]
Elke keer als ik zoiets lees of mensen hoor pochen dat ze enkel "pure" chocolade eten, moet ik weer denken aan een bedrijf waar ik vroeger werkte en waar zuivere chocolade een grondstof was. Goed om te weten: zuivere chocolade is niet te eten.
M.a.w pure eetbare chocola is ook bewerkt… Leuk om te weten. Ik probeer het ook vaak maar ik vind het niet echt lekker…
Amazooi
27-01-2023 om 09:22
Valdemar schreef op 26-01-2023 om 23:26:
[..]
In "pure" chocola die echt lekker is zit nog een heleboel melkvet en suiker. Iets minder dan in melkchocola, maar het is bijna melkchocola.
Het zag er al zo plechtig uit: een heel donkere chique verpakking. Op de presentatie is gestudeerd.
Die van Lind had de minste bijsmaak maar nog steeds teleurstellend. Je kan net zo goed een hapje diazepam nemen.
SerpentineHawk22
27-01-2023 om 09:54
Amazooi schreef op 27-01-2023 om 09:22:
[..]
In "pure" chocola die echt lekker is zit nog een heleboel melkvet en suiker. Iets minder dan in melkchocola, maar het is bijna melkchocola.
Het zag er al zo plechtig uit: een heel donkere chique verpakking. Op de presentatie is gestudeerd.
Die van Lind had de minste bijsmaak maar nog steeds teleurstellend. Je kan net zo goed een hapje diazepam nemen.
SuzyQFive
27-01-2023 om 09:55
Ik vind puur van Lindt niet echt lekker, behalve als er een extraatje bij zit.
Ik had laatst een hele lekkere 70% puur maar weet het merk niet meer. Vergelijkend warenonderzoek gedaan qua suikers ed en dit was wel de ‘beste’.
Zeesterretje
27-01-2023 om 15:27
MariaC schreef op 26-01-2023 om 21:13:
![]()
![]()
Ja, present! Ik heb dat vooral met sokken en piyama's. Of twee verschillende sokken. Diegene om mij heen kijken er niet eens meer van op. Heerlijk!
Nog een lompe actie van mijzelf. Ik krijg op de een of andere manier scharnieren van kastdeurtjes altijd los(ser). Heb nu twee linkerdeurtjes eruit weten te krijgen. Ben linkshandig dus geef dat maar de schuld haha
MMcGonagall
27-01-2023 om 15:50
SuzyQFive schreef op 27-01-2023 om 09:55:
Ik vind puur van Lindt niet echt lekker, behalve als er een extraatje bij zit.
Ik had laatst een hele lekkere 70% puur maar weet het merk niet meer. Vergelijkend warenonderzoek gedaan qua suikers ed en dit was wel de ‘beste’.
Je hebt ook pure chocolade waar ze iets speciaals romigs aan toe hebben gevoegd. Dan heb je niet zo’n droge hap. Ik vind 75-78% trouwens het lekkerst. Witte chocolade echt vieze zoete hap.
SerpentineHawk22
27-01-2023 om 15:58
Zeesterretje schreef op 27-01-2023 om 15:27:
[..]
Ja, present! Ik heb dat vooral met sokken en piyama's. Of twee verschillende sokken. Diegene om mij heen kijken er niet eens meer van op. Heerlijk!
Nog een lompe actie van mijzelf. Ik krijg op de een of andere manier scharnieren van kastdeurtjes altijd los(ser). Heb nu twee linkerdeurtjes eruit weten te krijgen. Ben linkshandig dus geef dat maar de schuld haha
Oww verschillende sokken doe ik expres aan. Waarom altijd 2 dezelfde, dat is saai
. (Was een idee van mijn nichtje en ik vond het grappig dus doe al een paar jaar mee(
Echt, net toen ik mn huispak aan deed ging het nog verkeerd... Ben je 40 maar jezelf fatsoenlijk aankleden, ho maar...
HAHA!wait..what
27-01-2023 om 16:25
Ik kwam er net achter dat ik mijn sportbroek waarschijnlijk al een jaar achterstevoren aan heb..? Moet het straks thuis even goed bekijken nog maar dat zal wel echt heel stom zijn 😆
SerpentineHawk22
27-01-2023 om 16:34
HAHA!wait..what schreef op 27-01-2023 om 16:25:
Ik kwam er net achter dat ik mijn sportbroek waarschijnlijk al een jaar achterstevoren aan heb..? Moet het straks thuis even goed bekijken nog maar dat zal wel echt heel stom zijn 😆
Nee hoor, ik heb nogmaals regelmatig mn onderbroeken binnenstebuiten aan dus het kan erger
IdolizedMouse16
27-01-2023 om 21:04
HAHA!wait..what schreef op 27-01-2023 om 16:25:
Al een jaar ?
Dan denk ik dat het de hoogste tijd wordt dat hij een keertje in de was gaat.
HAHA!wait..what
27-01-2023 om 21:40
RoodCapje schreef op 27-01-2023 om 21:04:
[..]
Al een jaar ?
Dan denk ik dat het de hoogste tijd wordt dat hij een keertje in de was gaat.
Haha! Dat gebeurt gelukkig ook wel elke week hoor