Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Ik had zin in een kopje matcha latte, ik had heerlijke poeder in huis. Helaas bleek verleden tijd van toepassing, want de poeder is kennelijk onder invloed van warmte en vocht verworden tot een onappetijtelijke klont... 

Ik ben een held met apparaten, not.  Dacht ik gisteren eindelijk na tig x voorgedaan door vriend hoe dat  koffieapparaat werkte (met koffiebonen dus iets anders dan een gewone filterdinges) pruttelde vrolijk dus ik dacht niks aan de hand, was ik filterzakje vergeten..Die notabene pal naast het koffieapparaat staan.. 

Kleine troost; vanmorgen lukte het wel.

Ik doe sinds ruim 1,5 jaar aan krachttraining en in mijn hoofd ben ik Irongirl. In de praktijk ben ik na een week klussen en met boekendozen sjouwen gesloopt. Het is in mijn rug geschoten en gisteren kreeg ik kramp vanaf mijn onderrug tot aan mijn knieholte, aan de rechterkant. Zoveel pijn dat ik niet overeind kon komen vanaf de wc, dus me omhoog moest trekken vanaf de deurpost.
Echt heel frustrerend en dat zou niet zo moeten zijn als je nog geen 54 bent Mijn oudere, niet sportende, zwager heeft vandaag in een keer twee dozen twee trappen op gedragen. 

Vorige keer probeerde ik mijn vaatwaszout bij te vullen via de afvoer. Dus ik dacht nog: nu opletten dat ik de goede opening pak. Dat ging goed. Toen glansspoel bijvullen. Ik denk wat is die snel vol... had ik het in het vakje van het afwasblokje gedaan. Zucht....

lientje69 schreef op 12-07-2026 om 11:22:

Vorige keer probeerde ik mijn vaatwaszout bij te vullen via de afvoer. Dus ik dacht nog: nu opletten dat ik de goede opening pak. Dat ging goed. Toen glansspoel bijvullen. Ik denk wat is die snel vol... had ik het in het vakje van het afwasblokje gedaan. Zucht....

En hierdoor begin ik weer te twijfelen of ik het zout wel in de goede opening vul  . De melding "zout bijvullen" verdwijnt wel steeds na het vullen, dus denk t toch wel.

Ik had gister een enorm rommelige dag met een vol hoofd met als resultaat dat er 
1 ei uit de koelkast viel, later nog een bak kwark en weer later ook nog een pot skyr vanille. (Al zaten er aan die laatste bijna pootjes dus dat was niet erg.. 

Ik hoop dat ik vandaag wat minder schade heb... 

MissHolmes schreef op 14-07-2026 om 08:10:

Ik had gister een enorm rommelige dag met een vol hoofd met als resultaat dat er
1 ei uit de koelkast viel, later nog een bak kwark en weer later ook nog een pot skyr vanille. (Al zaten er aan die laatste bijna pootjes dus dat was niet erg.. )

Ik hoop dat ik vandaag wat minder schade heb...

Waardeloos om op te ruimen dan. Het plakt allemaal zo.

MMcGonagall schreef op 05-07-2026 om 15:20:

Ik doe sinds ruim 1,5 jaar aan krachttraining en in mijn hoofd ben ik Irongirl. In de praktijk ben ik na een week klussen en met boekendozen sjouwen gesloopt. Het is in mijn rug geschoten en gisteren kreeg ik kramp vanaf mijn onderrug tot aan mijn knieholte, aan de rechterkant. Zoveel pijn dat ik niet overeind kon komen vanaf de wc, dus me omhoog moest trekken vanaf de deurpost.
Echt heel frustrerend en dat zou niet zo moeten zijn als je nog geen 54 bent Mijn oudere, niet sportende, zwager heeft vandaag in een keer twee dozen twee trappen op gedragen.

Herkenbaar. En zoooooooooooooooooooooooooooooo irritant.

Ik heb een cake gebakken.  En dacht dat het leuk zou zijn om die aan de bovenkant te bedekken met roze glazuur. Alleen zit de glazuur nu overal....
Wel lekker maar hij ziet er niet uit. 🫣

Iedere keer stink ik er weer in. Ik zet een cynische reactie op Facebook bij een bericht en dat blijkt dan weer veel te hoog gegrepen voor veel mensen. Op zich geen punt, ieder zijn of haar waarde. Maar deze mensen nemen het serieus wat ik neerzet en vinden het dan nodig om mij uit te gaan schelden. Onder andere voor oliedom en dergelijke. Ook worden mij dan eigenschappen toebedicht die ik niet heb. Zo irritant.

Maar het irritantste ben ik zelf dat ik het op de een of ander manier steeds vergeet en toch weer ergens puntig op reageer.

Thora schreef op 14-07-2026 om 17:17:

Iedere keer stink ik er weer in. Ik zet een cynische reactie op Facebook bij een bericht en dat blijkt dan weer veel te hoog gegrepen voor veel mensen. Op zich geen punt, ieder zijn of haar waarde. Maar deze mensen nemen het serieus wat ik neerzet en vinden het dan nodig om mij uit te gaan schelden. Onder andere voor oliedom en dergelijke. Ook worden mij dan eigenschappen toebedicht die ik niet heb. Zo irritant.

Maar het irritantste ben ik zelf dat ik het op de een of ander manier steeds vergeet en toch weer ergens puntig op reageer.

Herkenbaar ook. Beter kan je  nergens op reageren want de bagger die je dan over je heen krijgt...

Bijna vergeten om garage te bellen voor Apk. Er was nog net een plekje.

Portemonnee kwijt bij de supermarkt. Terug naar huis Portemonnee bleek thuis gewoon door scheur in rugtas te zitten. En weer met de auto naar de supermarkt 

Ik doe altijd een kort broekje onder een rok/jurk aan. Vandaag was ik het vergeten en behalve dat m’n rok op de fiets omhoog ging, heb ik nu ook een pijnlijke schuurplek. 

lientje69 schreef op 14-07-2026 om 17:18:

[..]

Herkenbaar ook. Beter kan je nergens op reageren want de bagger die je dan over je heen krijgt...

Daarom heb ik geen Facebook meer.. 

Kerst zoiets had ik een x met sleutels, ik terug naar werk fietsen, had ik ze bij de supermarkt  vergeten... (dus teruggefietst voor Jan met de korte achternaam...)

Twee moppers. Eentje is voor de NS die ineens vindt dat je je tas niet meer naast je mag zetten, ook al is de trein leeg. Dat ga ik dus niet doen, stelletje mafkezen. Ik ben de eerste die zijn tas weg haalt bij een stop, maar daarna zet ik hem gewoon weer terug als er niemand gaat zitten.
Tweede voor mijn verzekeraar. Ik wilde mijn adres wijzigen en nog wat andere dingen aanpassen. Na lang zoeken in ‘MijnNaamverzekeraar’ kwam ik bij de tekst ‘onze klanten stellen prijs op onze dienstverlening. Daarom kunt u alleen met ons chatten of communiceren via Whatsapp. Wanneer u belt, zullen onze medewerkers u op de online mogelijkheid wijzen.’ Ja vast, het merendeel van de klanten chat liever dan dat ze bellen… Geloven ze dat zelf?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.