Huiskamer
Gelebloem
13-05-2024 om 10:36
Mama-Inge schreef op 13-05-2024 om 10:15:
[..]
In plaats van 6 uur vertrekken was het 8 uur vertrekken, word een lange dag voor ze
Oh wow, hopelijk is de bestemming dan in ieder geval enorm de moeite waard.
lientje69
13-05-2024 om 11:02
Mama-Inge schreef op 13-05-2024 om 10:15:
[..]
In plaats van 6 uur vertrekken was het 8 uur vertrekken, word een lange dag voor ze
Poeh, dat is behoorlijk vertraging. Twee uur wachten, ik zou flink geïrriteerd zijn..
Mama-Inge
13-05-2024 om 11:29
Gelebloem schreef op 13-05-2024 om 10:36:
[..]
Oh wow, hopelijk is de bestemming dan in ieder geval enorm de moeite waard.
Ze gaan onder andere naar kamp Buchenwald (concentratiekamp), het is een project hier in het dorp waar elk jaar groep 8 van beide scholen aan mee doet. En waar meerdere activiteiten het hele schooljaar door aandacht aan besteed word
Mama-Inge
13-05-2024 om 11:31
lientje69 schreef op 13-05-2024 om 11:02:
[..]
Poeh, dat is behoorlijk vertraging. Twee uur wachten, ik zou flink geïrriteerd zijn..
Heb me gehaast om op tijd klaar te zijn vanuit werk en op tijd thuis. Normaal gesproken is het dan ontbijten en dan ga ik een paar uurtjes slapen. Dat ontbijt kon pas nadat de kinderen weg waren en geslapen heb ik ook niet. Ik was inderdaad behoorlijk geïrriteerd
Gelebloem
13-05-2024 om 12:18
Mama-Inge schreef op 13-05-2024 om 11:29:
[..]
Ze gaan onder andere naar kamp Buchenwald (concentratiekamp), het is een project hier in het dorp waar elk jaar groep 8 van beide scholen aan mee doet. En waar meerdere activiteiten het hele schooljaar door aandacht aan besteed word
Dat lijkt me een heel indrukwekkende bestemming.
Gelebloem
13-05-2024 om 12:24
Ik heb me vandaag geërgerd aan therapeut die zonder goed te overleggen ineens diep mijn trauma(systematisch seksueel misbruik als kind) indook. Ik ging totaal in regressie en er was helemaal niet meer voldoende tijd om weer een beetje op aarde te landen. Ineens stond ik weer buiten met een compleet ontregeld systeem. Therapeut lijkt te denken dat ze weet wat ze doet maar ik krijg steeds meer de indruk dat ze toch niet helemaal begrijpt hoe trauma werkt. Ik heb een andere therapeut nodig, maar het is met een lichtje zoeken.
Mama-Inge
13-05-2024 om 12:29
Gelebloem schreef op 13-05-2024 om 12:18:
[..]
Dat lijkt me een heel indrukwekkende bestemming.
Mij ook. Kind is erg geïnteresseerd in alle rond de 2e wereld oorlog, heeft er ook een spreekbeurt over gehouden. Vonden een aantal van zijn klasgenoten best een pittig onderwerp
JtM
13-05-2024 om 12:30
Dat gezever de hele dag over het songfestival (op o.a. de radio / tv). Mag nu wel eens klaar zijn imo.
Andere ergenis, ik had een klacht bij het zwembad ingediend en heb daar zo'n stomme reactie op gehad.
Gelebloem
13-05-2024 om 12:33
JtM schreef op 13-05-2024 om 12:30:
Dat gezever de hele dag over het songfestival (op o.a. de radio / tv). Mag nu wel eens klaar zijn imo.
Andere ergenis, ik had een klacht bij het zwembad ingediend en heb daar zo'n stomme reactie op gehad.
Jaaaaah Allejezus wat een ge-emmer is dat zeg. Waar ging je klacht over?
Broodjebrie
13-05-2024 om 12:44
JtM schreef op 13-05-2024 om 12:30:
Dan zou ik de komende dagen de tv en radio maar niet aanzetten want dat gezever blijft nog wel voorlopig.
JtM
13-05-2024 om 13:07
Gelebloem schreef op 13-05-2024 om 12:33:
[..]
Jaaaaah Allejezus wat een ge-emmer is dat zeg. Waar ging je klacht over?
Dat degene die verantwoordelijk is voor het overgaan naar een ander badje niet meer haar rondes doet en de kinderen dus niet meer beoordeelt worden. Verder staan er hele jonge 'instructrices' in het water (jaar of 16) die totaal geen overwicht op de kinderen hebben, de helft van de kinderen krijgen niet mee waar ze het over heeft. Kinderen worden amper geholpen met hetgeen waar ze moeite mee hebben, en ga zo nog maar even door
JtM
13-05-2024 om 13:08
Broodjebrie schreef op 13-05-2024 om 12:44:
[..]
Dan zou ik de komende dagen de tv en radio maar niet aanzetten want dat gezever blijft nog wel voorlopig.
Of mensen houden er gewoon over op
er kan niks meer aan de situatie veranderd worden. Het songfestival is afgelopen. Klaaaaar, volgend jaar weer een nieuwe kans.
Maar het zal niet als verrassing komen dat mijn mening over het gehele songfestival niet bepaald positief is
Tara82
13-05-2024 om 13:27
JtM schreef op 13-05-2024 om 13:07:
[..]
Dat degene die verantwoordelijk is voor het overgaan naar een ander badje niet meer haar rondes doet en de kinderen dus niet meer beoordeelt worden. Verder staan er hele jonge 'instructrices' in het water (jaar of 16) die totaal geen overwicht op de kinderen hebben, de helft van de kinderen krijgen niet mee waar ze het over heeft. Kinderen worden amper geholpen met hetgeen waar ze moeite mee hebben, en ga zo nog maar even door
![]()
Zwemles is al duur genoeg zonder extra vertraging van het zwembad. Ik zou mij daar ook enorm aan ergeren. Helemaal als je klacht ook nog eens niet serieus wordt genomen.
amarna
13-05-2024 om 13:35
Bij mij in de buurt zijn 6 weken geleden 2 haltes verplaatst van veelgebruikte buslijnen.
Tot nu toe zonder abri's of enige vorm van beschutting bij regen. Ik ben al 2x zeiknat geregend tijdens het wachten op de bus. Passagiers die slecht ter been zijn (zoals mijn echtgenoot) kunnen nergens even gaan zitten.
Heb zowel de gemeente als het vervoersbedrijf gevraagd wanneer de abri's worden geplaatst maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze verwijzen naar elkaar als verantwoordelijke.
Soepzooitje!
Bakblik
13-05-2024 om 13:51
JtM schreef op 13-05-2024 om 13:07:
[..]
![]()
Hoe langer je die kinderen als zwembad vasthoudt hoe meer inkomsten! 😉😭 Dus voor die verantwoordelijke geen noodzaak dat jou kind "opschiet" in de lessen. Dat jouw portemonnee daar anders over denkt weet zij niet.
Na een aantal kijklessen ben ik zelf gaan oefenen op het zondagochtend (gratis voor de kinderen) oefenuurtje. Bij de eerstvolgende kijkles heb ik na de les mijn kind de dingen laten doen die ze moest kunnen om een PAAR badjes op te schuiven terwijl ik de verantwoordelijke liet kijken. 3 stickers in een week! En ik ben blijven oefenen om er minder geld aan kwijt te zijn. Beide kinderen hebben het "gat" niet geleerd tijdens de zwemlessen maar van mij.
Zwemles, ik en mijn portemonnee waren blij toen het klaar was. Sterkte ermee en grijp een kijkles aan om eens in gesprek te gaan.