Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Slechte appers!

Ik heb een paar mensen donderdag ergens voor uitgenodigd.
Van 3 mensen heb ik nog steeds geen antwoord.

Ik heb helaas weer zo slecht geslapen, moest er vannacht ook zeker 4 keer uit om te plassen. Slaap inmiddels met de ventilator aan maar zal straks ook een ander dekbed pakken. Had het weer ontzettend warm.

Ik weet niet hoe en wat ik gedaan heb maar mijn havermout kookte over in de magnetron 
Kon ik net dat ding nog helemaal schoonmaken.

Yumi schreef op 13-05-2024 om 19:50:

Vandaar dat ik een kriebelneus en traanogen heb Rionyriony

Kpn opnieuw gebeld, medewerker was verbaast over het verhaal dat zijn collega heeft opgehangen... Goed dat ik niet akkoord ben gegaan, de instellingen stonden niet goed en dat had dus niks met die versterkers te maken.... Samen met de medewerker 'n uur bezig geweest, maar alles werkt weer zoals het hoort 😅

Goed zo; 1-0 voor KPN tegen Ziggo.

rionyriony schreef op 14-05-2024 om 09:31:

[..]

Goed zo; 1-0 voor KPN tegen Ziggo.

Ik heb een ongelooflijk rottige avond/nacht achter de rug, ik ben met al mijn kleding aan op bed gaan liggen en kennelijk toch af en toe ingeslapen.

rionyriony schreef op 14-05-2024 om 09:36:

Ik heb een ongelooflijk rottige avond/nacht achter de rug, ik ben met al mijn kleding aan op bed gaan liggen en kennelijk toch af en toe ingeslapen.

Vraag me af of het met de plotselinge overgang naar warm weer te maken heeft? We zijn van een 6 maanden durende herfst naar temperaturen van 25+ gegaan. Doe het vandaag maar rustig aan.

Yumi schreef op 14-05-2024 om 09:41:

[..]

Vraag me af of het met de plotselinge overgang naar warm weer te maken heeft? We zijn van een 6 maanden durende herfst naar temperaturen van 25+ gegaan. Doe het vandaag maar rustig aan.

Misschien; de oorzaak was me niet duidelijk maar het heeft zware impact.

't Is in ieder geval mooi weer dus ik ga maar buiten zitten, zonder te gaan wieden, graven e.d.

Het geleuter weer van de onderburen.
Elke dag van smorgens 8.30 uur tot avonds 23.30 uur praten en lopen. Elke dag bezoek in de tuin.
Beste mensen, maar ik wil graag verhuizen naar beter geïsoleerde flat. Tja wie niet.

Aan de zelfscan bij de supermarkt.. Ik kreeg een steekproefcontrole en daar zag ze dat ik 1 product (de laatste die ik gepakt had) niet gescand had (had ik wel gedaan, wist ik zeker) dus moest ik alles naar de band brengen omdat alles gescand moest worden.. 
Toen ze klaar was zei ze dat ik 5 (!) producten niet gescand zou hebben.. Ik weet echt 100 % zeker dat ik alles wel gescand heb en het apparaat heeft geeneen keer een foutmelding gegeven.
Caissière gaf aan dat het kon gebeuren dat ik het vergeten was maar ik bleef maar herhalen dat ik ze toch echt gescand had en dus waarschijnlijk aan het systeem lag ofzo.

Maarja, dat zal iedereen wel beweren altijd   

Volgende keer gewoon goed kijken als je scant of het ook in de lijst komt te staan.
Gebruik je de handscanner? Daar heb ik geen ervaring mee.
Ik scan bij de scankassa en dan zie je duidelijk in beeld wat je gescand hebt.

Beterlaat2021! schreef op 14-05-2024 om 15:36:

Volgende keer gewoon goed kijken als je scant of het ook in de lijst komt te staan.

Dat doe ik ook, mede om de prijs te controleren. 

Laatst ook controle, grappig genoeg zat het meisjes wat controleerde fout, ze had 1 artikel minder   

Beterlaat2021! schreef op 14-05-2024 om 15:36:

Ja ik gebruik de handscanner. Als je dan iets scant dan kan het wel eens zijn dat ie het niet herkent en kun je ook niet een volgend product scannen voor je dat op de scanner wegdrukt. Dat was hier dus niet 1 keer het geval.. Ik durf niet te zeggen dat ik alles gecontroleerd heb (wel gescand) maar echt veel wel. Van de druiven weet ik bijvoorbeeld dat ik ze op de scanner heb zien staan en die zou ik ook niet gescand hebben. Heel gek! 

HAHA!wait..what schreef op 14-05-2024 om 15:53:

[..]

Ja ik gebruik de handscanner. Als je dan iets scant dan kan het wel eens zijn dat ie het niet herkent en kun je ook niet een volgend product scannen voor je dat op de scanner wegdrukt. Dat was hier dus niet 1 keer het geval.. Ik durf niet te zeggen dat ik alles gecontroleerd heb (wel gescand) maar echt veel wel. Van de druiven weet ik bijvoorbeeld dat ik ze op de scanner heb zien staan en die zou ik ook niet gescand hebben. Heel gek!

Zou het kunnen dat je misschien door je manier van vasthouden van de scanner, je soms het scherm aanraakt en daarbij per ongeluk sommige boodschappen hebt gewist?  Hoewel het ding daarbij ook bliept, volgens mij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.