Huiskamer
Pooh-Bear
26-02-2026 om 15:32
Zowaar even tijd om lekker in de tuin te zitten met mijn man. Kopje thee met wat lekkers erbij. We zitten net of de buren beginnen te roken in de tuin waarbij de rook over het hek komt.
Zelf vind ik het niet echt lekker maar mijn man heeft er echt een hekel aan. En gaat eerst hardop mopperen over de buren om vervolgens naar binnen te gaan.
Dit was vorig jaar ook al vaak zo. Ik denk dat de buren alleen buiten roken maar ja ik kan ze dat moeilijk verbieden.
mut
26-02-2026 om 17:22
Op fiets naar mijn werk, trapt steeds plotseling door. Heenweg verder heerlijk, terugweg tegen de wind in. Daarom ging de heenweg zo fijn (op het doortrappen na dan). Je ziet geen blaadjes bewegen ofzo maar vooruit komen ...Bleh. Fiets heeft net een nieuwe ketting en as gekregen, grote nakijkbeurt. Moet er maar mee terug.
Mammoet
26-02-2026 om 17:29
Sinds paar dagen opeens weer reclame op forum en alles schiet heen en weer en opent traag. Af en toe vliegt de site er zelfs uit. Irritant want heb al speciaal voor hier een addblocker.
SuzyQFive
26-02-2026 om 18:44
Mammoet schreef op 26-02-2026 om 17:29:
Sinds paar dagen opeens weer reclame op forum en alles schiet heen en weer en opent traag. Af en toe vliegt de site er zelfs uit. Irritant want heb al speciaal voor hier een addblocker.
Ja verschrikkelijk! Mijn adblock werkt niet meer en Safari loopt steeds vast.
lientje69
26-02-2026 om 18:51
SuzyQFive schreef op 26-02-2026 om 18:44:
[..]
Ja verschrikkelijk! Mijn adblock werkt niet meer en Safari loopt steeds vast.
Heb ik ook af en toe dat de addblock niet meer werkt. En ook dat de site er dus helemaal een tijdje uit ligt.
Loulou39
26-02-2026 om 19:04
lientje69 schreef op 26-02-2026 om 10:05:
[..]
Ik dacht ook dat dat kon hoor.
[..]
Ik zou er even een telefoontje of mailtje aan wagen Loulou!
Het is overigens wel zo dat als je een vrijwillig hoger eigen risico hebt gekozen dan de standaard, het niet mogelijk is deze gespreid te betalen. Of dat bij jou het geval is weet ik natuurlijk niet.
Ik heb geen vrijwillig hoger risico gelukkig.
Ik zal ze morgen eens bellen, maar er staat expliciet op de site ”dat het niet mogelijk om het eigen risico vooraf gespreid per maand te betalen”.
Je kunt wel een betalingsregeling treffen als je een hoge factuur hebt ontvangen.