Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

DGHK schreef op 06-03-2026 om 18:34:

Aan NPO+. Ik moet steeds ergens noteren bij welke aflevering en tijd ik ben gebleven, want de optie verder kijken werkt niet.
Bij verder kijken staan de afleveringen van Flikken Maastricht en Ik vertrek van vorige week, die ik al gezien heb.

Maar dat is niet zoals het hoort. Ben je wel ingelogd? Ik heb NPO start en daar gaat het gewoon goed. Of is dat iets anders als NPO+?

Aan sommige reacties hier op het forum. Wat een gekat op een hele legitieme vraag.

Aan een rare dame in de supermarkt. Ik sta in de rij voor de zelfscanunit met in mijn mandje 1 zak broodjes.
Er is nog 1 persoon voor mij. 
Als die persoon naar een kassa loopt zet ik geen grote  stap naar voren. Op het moment dat er weer een kassa vrijkomt schuift er een vrouw mij voorbij, zegt met een hoofdknikje dankjewel tegen mij en gaat haar boodschappen scannen.
Als je voorkruipt zeg je toch geen dankjewel tegen degenen die je passeert zonder te vragen? 

Bakblik schreef op 07-03-2026 om 13:28:

Aan een rare dame in de supermarkt. Ik sta in de rij voor de zelfscanunit met in mijn mandje 1 zak broodjes.
Er is nog 1 persoon voor mij.
Als die persoon naar een kassa loopt zet ik geen grote stap naar voren. Op het moment dat er weer een kassa vrijkomt schuift er een vrouw mij voorbij, zegt met een hoofdknikje dankjewel tegen mij en gaat haar boodschappen scannen.
Als je voorkruipt zeg je toch geen dankjewel tegen degenen die je passeert zonder te vragen?

Hahaha, ik vind het gewoon een beetje grappig 😂. Superbrutaal uiteraard, en het zou bij mij afhangen van wat voor type deze dame is, hoe mijn reactie zou zijn… 

Hoe heb jij gereageerd?

Ik doe al jarenlang boodschappen bij AH, maar nu ging ik eens naar de Lidl. Ik heb zonder de korting van de Lidl Plus app 50 euro minder uitgegeven dan bij AH voor 1 week boodschappen, laat staan als je die extra korting er ook nog bij hebt. Waarom is de AH zo achterlijk veel duurder 

Dat mijn hele lijf pijn doet, ik loop al bij de huisarts vanwege verschillende klachten, m’n knie doet nog steeds pijn na de val in december, en nu schoot het vanmorgen ook nog in m’n rug tijdens het poetsen van de douche…😡

Loulou39 schreef op 07-03-2026 om 13:42:

[..]

Hahaha, ik vind het gewoon een beetje grappig 😂. Superbrutaal uiteraard, en het zou bij mij afhangen van wat voor type deze dame is, hoe mijn reactie zou zijn…

Hoe heb jij gereageerd?

Door de krappe ruimte vol met karretjes kon ik niet meteen naar haar toelopen en toen ik had gescand en betaald was zijn al lang weg. Ik wil daar ook niet gaan staan schreeuwen.  Vond het heel brutaal, hoe bedenk je het om op zo'n manier voor te kruipen.  Voor de andere wachtenden leek het net alsof ik goedkeuring had gegeven. 

Kom ik er net achter dat ik nog een keer terug moet, ik heb geen tomatensaus voor op de pizza vanavond. 

Bakblik schreef op 07-03-2026 om 13:52:

[..]

Door de krappe ruimte vol met karretjes kon ik niet meteen naar haar toelopen en toen ik had gescand en betaald was zijn al lang weg. Ik wil daar ook niet gaan staan schreeuwen. Vond het heel brutaal, hoe bedenk je het om op zo'n manier voor te kruipen. Voor de andere wachtenden leek het net alsof ik goedkeuring had gegeven.

Kom ik er net achter dat ik nog een keer terug moet, ik heb geen tomatensaus voor op de pizza vanavond.

Getver! (Maar wel lekker pizza 😁).

Het maakt me ook zo nieuwsgierig. Hoe bedenk je het inderdaad, maar dacht ze misschien dat je haar voor had laten gaan…. Heel vreemd!

Bakblik schreef op 07-03-2026 om 13:52:

[..]

Door de krappe ruimte vol met karretjes kon ik niet meteen naar haar toelopen en toen ik had gescand en betaald was zijn al lang weg. Ik wil daar ook niet gaan staan schreeuwen. Vond het heel brutaal, hoe bedenk je het om op zo'n manier voor te kruipen. Voor de andere wachtenden leek het net alsof ik goedkeuring had gegeven.

Misschien dacht ze dat je haar voor liet omdat je ruimte liet door geen grote stap naar voren te zetten ofzo, ze zei in ieder geval netjes dankjewel 😅. Maar ik zit nu net mijn bestelling voor AH in te vullen in de app en wist nog niet wat ik vrijdag moet gaan eten. Nu wel, pizza, thanks 😉

Loulou39 schreef op 07-03-2026 om 14:38:

[..]

Getver! (Maar wel lekker pizza 😁).

Het maakt me ook zo nieuwsgierig. Hoe bedenk je het inderdaad, maar dacht ze misschien dat je haar voor had laten gaan…. Heel vreemd!

Ze kwam nog aanlopen vanaf de zijkant, er stonden nog mensen achter mij. Echt zo raar. Zaterdag is ook totaal niet mijn favoriete dag om boodschappen te doen maar soms moet je, omdat er iets niet voorradig was gisteren (die broodjes) en dan nog een keer, omdat je iets vergeten bent. (de tomatensaus)

Normaal heb ik altijd zelfgemaakte tomatensaus in de vriezer, dat maak ik dan met 10 porties tegelijk. Ik was overtuigd dat ik nog had maar het was dus op. Dat wordt de actie voor de volgende hobbymiddag: pizzasaus maken!

Er is nu een monteur hier voor onderhoud van de airco. Een andere dan die hem geplaatst heeft want die kreeg man niet te pakken. En er is van alles mee mis. De vorige was dus een echte beunhaas. En ik had toen al zoiets van " dat moet bij een goed bedrijf " en niet via via. Nu gaat het waarschijnlijk een hoop geld kosten.

LazyCat schreef op 07-03-2026 om 13:43:

Ik doe al jarenlang boodschappen bij AH, maar nu ging ik eens naar de Lidl. Ik heb zonder de korting van de Lidl Plus app 50 euro minder uitgegeven dan bij AH voor 1 week boodschappen, laat staan als je die extra korting er ook nog bij hebt. Waarom is de AH zo achterlijk veel duurder

Hangt wel een beetje af van wat je koopt. En ik heb sommige dingen die ik bij de Lidl niet kan kopen en twee winkels is qua energie voor mij vaak teveel, helaas. 

Maar bij Lidl ben je voor versproducten vaak goedkoper uit. Dus als je dat veel koopt kan het zeker schelen. 

Ik had vandaag bij Appie boodschappen, niet eens veel, maar toch weer €50,- voor een weekend. Oké, misschien had ik de paaseitjes kunnen laten liggen 😜. Dat had €7,- gescheeld  

LIDL staat bekend om groente en fruit. Maar laatst had ik trostomaten nodig, broccoli, rode uien en rucola.   Was er allemaal niet.....dan hoeft het niet meer van mij.

Bovendien staat de ene week het wc papier links in de winkel en de volgende week heel ergens anders. Ik loop er altijd te zoeken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.