Huiskamer
Yumi
22-03-2026 om 18:50
kerst schreef op 22-03-2026 om 13:36:
Suzy Q, of je het nu links of rechts noemt, feit is dat veel milieumaatregelen in een studentenstad
de burger/ ondernemer veel geld en ergernis kosten.En vaak ook nog weinig milieuwinst. De studenten hebben er meestal weinig last van!!
Dat is ook mijn ergernis, het Keizer Karelplein en de Oranjesingel willen ze versmallen. Ook al heb ik geen auto dan loopt de hele stad nog meer vast! Alle 50km wegen naar 30... Geen parkeerplaatsen en ov meer in het centrum, de ondernemers hebben het al moeilijk genoeg.
lientje69
22-03-2026 om 19:09
Roos57 schreef op 22-03-2026 om 17:44:
[..]
Wat een passief agressieve reactie. Je kunt toch appen en zeggen hallo vergeet je niet om mij nog 70 euro over te maken ☺️
Moet ik regelmatig doen bij de jeugd hier ( 25 en 24 ). En dat zijn dan ook nog eigen dochter en pleegkind... die denken, zal ik straks wel doen. En vergeten het dan.
Kampeerder
22-03-2026 om 19:14
Ik ergerde mij aan mijn man en vice versa. Vaak koken we samen maar dit was iets dat ik liever alleen maak. Man wilde beest even helpen, dus hij ging tafel dekken. Daarna besloot hij om mij heen even wat op te ruimen. De snijplank afwassen die ik nog nodig had, zo ook een vork, een mes, een bakje etc.
Ik greep steeds mis, dus pakte dan weer schoon uit de la. Hij mopperen over hoeveel vorken een mens nodig kan hebben bij het koken. Uh, eentje maar!
BlairW
22-03-2026 om 20:53
Loulou39 schreef op 22-03-2026 om 18:08:
[..]
Vind ik nog steeds te veel om te laten zitten.
Een simpel appje ter herinnering is toch zo gedaan. Moest ik laatst ook doen bij een vriendin, die was het gewoon vergeten ivm druk op werk en ziek kind.
Ik heb het heel soms ook. Dan heb ik het appje geopend op een moment dat ik niet meteen kan betalen en dan vergeet ik het. Dus ik ben altijd blij als iemand even appt, want dan maak ik het alsnog meteen over.