Huiskamer
Broadway
13-04-2026 om 11:12
lientje69 schreef op 13-04-2026 om 09:42:
[..]
Wat is gat in je hoofd brood?
![]()
dat brood dat ze daar verkopen. ze zeggen dat het door het zuurdesem komt. dat klopt niet (helemaal) want als ik zuurdesem-brood maak is dat niet zo hard en droog als een baksteen.
Broadway
13-04-2026 om 11:15
Yumi schreef op 13-04-2026 om 10:02:
[..]
Leuk hoe je het omschrijft
![]()
Klopt dat er soms verlepte groenten liggen, ik krijg geen keuring omdat ik er al heel lang kom. Weet niet of je Odin kent, die hebben naast verlepte groenten een lidmaatschap die ze in je strot proberen te duwen.... eenmalig € 100 inleggen en elke maand €16 als alleenstaande(hangt af grote gezin), dan krijg je "korting"(op elk artikel staan 2 prijzen). Volgens de omschrijving draag je met deze maandbijdrage vooraf bij in de basiskosten van de winkel (energie, huur, personeelskosten, etc.) Kom daar alleen als ik iets ben vergeten, vanwege dat belachelijke systeem.
ja, ken ik wel maar ben er nooit geweest. ik liep daar altijd ongeveer langs toen ik nog in het centrum werkte en mijn auto bij het zwembad parkeerde
Bloemenzee
13-04-2026 om 13:40
Leuk verkooppraatje rondom vernieuwing. Oude wijn in nieuwe zakken is het. Gelukkig was er weinig mis met de oude wijn, maar toch voelt het niet goed.
Kampeerder
13-04-2026 om 14:25
Ik wil een bloemetje bestellen voor een zieke collega. Wil ik doen via Topbloemen. Die hebben al boeketjes vanaf 15,95 volgens sommige advertenties. Normaal zou ik 15 euro doen en het zelf gaan brengen, maar deze collega woont nogal uit de buurt.
Boeket gekozen, vraag of ik er een kaartje bij wil à 1,95. Dat wil ik niet maar dan wordt het anoniem bezorgd, dus neem ik het toch maar. Dan komen er nog bezorgkosten bij, waardoor het geheel op 24,85 komt. 🥴
Waarom adverteren ze dan niet met vanaf 25 euro??????
Broodjebrie
13-04-2026 om 14:46
Kampeerder schreef op 13-04-2026 om 14:25:
Ik wil een bloemetje bestellen voor een zieke collega. Wil ik doen via Topbloemen. Die hebben al boeketjes vanaf 15,95 volgens sommige advertenties. Normaal zou ik 15 euro doen en het zelf gaan brengen, maar deze collega woont nogal uit de buurt.
Boeket gekozen, vraag of ik er een kaartje bij wil à 1,95. Dat wil ik niet maar dan wordt het anoniem bezorgd, dus neem ik het toch maar. Dan komen er nog bezorgkosten bij, waardoor het geheel op 24,85 komt. 🥴
Waarom adverteren ze dan niet met vanaf 25 euro??????
Ik laat heel soms ook weleens bloemen bezorgen, precies om deze redenen. Mooi idee hoor, dat je het online kunt regelen. Maar je bent zo bijna 30 euro verder..
Broodjebrie
13-04-2026 om 14:48
ik baal ervan dat ik nog steeds in onderhandeling ben over het aantal uren met nieuwe werkgever. Ik heb dus nog geen contract getekend, ik hoop echt dat we er deze maand nog uitkomen. Want anders duurt het nog langer voordat ik er kan gaan werken.
BlairW
13-04-2026 om 15:00
Ik heb donderdagavond iets gekocht op vinted, maar is nog steeds niet verstuurd. Ze zou het vandaag opsturen, maar nog niks gehoord. Hoop wel echt dat ze het gaat opsturen, want is iets waar dochter heel erg blij van gaat worden.