Huiskamer
SuzyQFive
14-04-2026 om 20:12
lientje69 schreef op 14-04-2026 om 19:38:
[..]
Geen idee of er hier veel mensen met NAH zijn. Ik denk er even over na. En tijd , ach, heb toch niets beters te doen.
![]()
Ja, ik, maar dat weet je 😬. En ik heb maar één persoonlijkheid.
lientje69
14-04-2026 om 20:59
SuzyQFive schreef op 14-04-2026 om 20:12:
[..]
Een persoonlijkheid? Ik snap hem ff niet.
Rogue
14-04-2026 om 21:05
Evaluna schreef op 14-04-2026 om 16:29:
Toch wel fijn dat meer mensen eens gescheurde gordijnen hebben gehad. Ik voelde me al zo'n ontaarde huisvrouw
mijn wijle kat ging wel is in de gordijnen maar dat was meer omdat hij regelmatig in de vensterbank lag en dan niet wist hoe die terug moest
de enige bij wie ik me een ontaarde huisvrouw voel is mijn moeder
,
krijg altijd op me donder als ze langskomt, want nu om de 2 weken is
en ja zij wast ook gordijnen
Broodjebrie
14-04-2026 om 21:17
SuzyQFive schreef op 14-04-2026 om 20:12:
[..]
Wat een vreemde zin.
Moosey
14-04-2026 om 22:14
ik denk dat Suzy bedoelt dat ze maar één persoon is, aangezien Lientje zich afvraagt of er personEN met NAH zijn hier.
Overigens weet ik in elk geval van nog één forummer met NAH, waarschijnlijk zijn er dan ook nog wel meer denk ik.
Mama-Inge
14-04-2026 om 22:28
Moosey schreef op 14-04-2026 om 22:14:
ik denk dat Suzy bedoelt dat ze maar één persoon is, aangezien Lientje zich afvraagt of er personEN met NAH zijn hier.
Overigens weet ik in elk geval van nog één forummer met NAH, waarschijnlijk zijn er dan ook nog wel meer denk ik.
Ik zou waarschijnlijk ook wel mee schrijven in zo'n topic, mijn man heeft NAH
Yumi
14-04-2026 om 23:46
Slaap de laatste tijd erg slecht, knallende hoofdpijn, wazig zien en hartkloppingen. Gebruik sinds 4 weken een neusspray omdat mijn neus altijd dicht zit. Lees de bijsluiter en kom ik deze bijwerkingen tegen. Maar dat niet alleen, het mag niet samen worden gebruikt bij een puffer met corticosteroïden. Laat dat nou net het enige medicijn zijn dat ik gebruik. Ik begrijp dit echt niet, hoe kan ze dit gemist hebben, mag toch aannemen dat ze daar naar kijken?
Morgen maar weer even bellen... zucht 
Kampeerder
15-04-2026 om 06:50
Aan het feit dat collega ziek is. Of ik even alles uit mijn handen kan laten vallen en haar kan vervangen. En het klopt, mijn werk kan morgen ook, en dat van haar niet. Ik vind het alleen maar niet leuk, ik kan het wel.
Mama-Inge
15-04-2026 om 06:54
Hier ook al meer dan een week slecht slapen, vooral het inslapen, doordat het ''s avonds langer licht is (moet er op tijd in vanwege werk)
Na het werk ga ik altijd nog naar bed, maar slaap dan te lang, waardoor ik ''s avond weer niet in slaap val, want niet moe.
Vandaag hoef ik niet te werken, word ik om 3 uur wakker gebeld door werk.
En natuurlijk daardoor vanmorgen dwars door de wekker heen geslapen (moest er om 6 uur uit)
Koettie
15-04-2026 om 07:07
Heb leuke collega's maar nu ik een net andre functie heb zit iedereen maar te mopperen dat ik het 'niet goed doe' en het 'zo niet werkt'. Ja, niet in de reguliere manier maar wel in mijn functie! En daarnaast is het ook nog in de opstart fase, geef dan feedback ipv dat gezeik tegen elkaar achter m'n rug.
Happyapple
15-04-2026 om 08:15
Kampeerder schreef op 15-04-2026 om 06:50:
Aan het feit dat collega ziek is. Of ik even alles uit mijn handen kan laten vallen en haar kan vervangen. En het klopt, mijn werk kan morgen ook, en dat van haar niet. Ik vind het alleen maar niet leuk, ik kan het wel.
Oh ja dat ken ik. Heel vervelend inderdaad. Ik heb ook wel eens dat ik alles uit handen moet laten vallen ivm een deadline van een collega die naar mijn mening slecht plant. Ik ga daar heel slecht op, vooral door die slechte planning, maar mijn baas doet er verder niks aan dus het blijft helaas af en toe voorkomen.
Yumi
15-04-2026 om 08:38
Mama-Inge schreef op 15-04-2026 om 06:54:
Hier ook al meer dan een week slecht slapen, vooral het inslapen, doordat het ''s avonds langer licht is (moet er op tijd in vanwege werk)
Na het werk ga ik altijd nog naar bed, maar slaap dan te lang, waardoor ik ''s avond weer niet in slaap val, want niet moe.
Vandaag hoef ik niet te werken, word ik om 3 uur wakker gebeld door werk.
En natuurlijk daardoor vanmorgen dwars door de wekker heen geslapen (moest er om 6 uur uit)
Die zomertijd moeten ze gewoon per direct afschaffen!
Om 3 uur gebeld, dat moet wel heel erg dringend zijn geweest zo niet dan voortaan geluid uit als je wilt slapen.
lientje69
15-04-2026 om 09:13
Gisteren stond de wekker op 7 uur omdat man op tijd ergens moest zijn. Vandaag op 8 uur. Dacht ik... Ik kon niet in slaap komen vannacht. Toen ik uiteindelijk sliep ben ik zo'n 15 keer wakker geweest. Nachtmerries, warm, pijn, plassen en meerdere keren geen idee waarom. En toen ging om 7 uur de wekker, vergeten te verzetten
Nu brak op de bank. Om 10 uur en afspraak en vanmiddag komt er nog visite. Gelukkig heb ik voor vanavond een gemakkelijke maaltijd. Denk niet dat er de rest van de dag veel uit mijn handen komt.
Yumi
15-04-2026 om 09:52
Yumi schreef op 14-04-2026 om 23:46:
Slaap de laatste tijd erg slecht, knallende hoofdpijn, wazig zien en hartkloppingen. Gebruik sinds 4 weken een neusspray omdat mijn neus altijd dicht zit. Lees de bijsluiter en kom ik deze bijwerkingen tegen. Maar dat niet alleen, het mag niet samen worden gebruikt bij een puffer met corticosteroïden. Laat dat nou net het enige medicijn zijn dat ik gebruik. Ik begrijp dit echt niet, hoe kan ze dit gemist hebben, mag toch aannemen dat ze daar naar kijken?
Morgen maar weer even bellen... zucht
Gebeld, moet meteen stoppen met de neusspray. Bevatten beide corticosteroïden, geen wonder dat bijwerkingen erger zijn geworden.