Huiskamer
Broodjebrie
26-04-2026 om 10:53
Jujubee schreef op 26-04-2026 om 10:28:
[..]
Ja suf he? Ik was al gewaarschuwd door een collega dat het niet zo ging zoals je zou denken en dat was ook zo. En ik ben echt wel fan van Asa sinds Sex Education, maar ik vond het echt drie keer niks. Ik ben helemaal bezig met sektes de laatste tijd dankzij een aantal goede docu's op Netflix dus dit leek me echt gaaf, maar helaas.
Ja, ik ben ook best gefascineerd door sektes, daarom wilde ik deze ook kijken. Ik wil nog meer schrijven maar dan gaan mensen het misschien als spoileren zien dus ik houd het hierbij. Welke docus heb jij gekeken?
@dolfje je kunt hem gewoon kijken, misschien denk jij er wel anders over
Yumi
26-04-2026 om 11:46
Sinds ik long covid heb, nogal vatbaar voor elk virusje dat voorbij komt vliegen. Nu ben ik in contact geweest met een kindje dat de waterpokken bleek te hebben. Op internet is altijd van alles te vinden aan info, vooral heel veel onzin... over wat dan ook maar nu niks. Daarnaast hoe zit het met contact met andere kinderen? Moet ik 3weken bij mijn kleinkinderen uit de buurt blijven? Geen idee of ik nog iets moet doen en waarom hoor ik dit soort dingen altijd in het weekend ![]()
Evaluna
26-04-2026 om 17:33
Ik erger me aan de drang naar eten van dochter en partner. Alles draait om lekkere dingen. De hele dag door. Niet dat ze het de hele dag ook eten, maar alleen die fixatie trek ik erg slecht op het moment.
En dan 3 stukjes vis met ons vieren moet makkelijk kunnen. Ja tuurlijk denk ik dan, vul het maar aan met gebakken aardappelen, want dat is de hoofdmoot die gegeten wordt. Paar worteltjes voor de sier en er is de overtuiging dat we heel gezond eten. Oja vergeet de lepels mayo niet.
Ben toe aan een dagje voor mezelf denk ik....