Huiskamer
Broodjebrie
26-04-2026 om 10:53
Jujubee schreef op 26-04-2026 om 10:28:
[..]
Ja suf he? Ik was al gewaarschuwd door een collega dat het niet zo ging zoals je zou denken en dat was ook zo. En ik ben echt wel fan van Asa sinds Sex Education, maar ik vond het echt drie keer niks. Ik ben helemaal bezig met sektes de laatste tijd dankzij een aantal goede docu's op Netflix dus dit leek me echt gaaf, maar helaas.
Ja, ik ben ook best gefascineerd door sektes, daarom wilde ik deze ook kijken. Ik wil nog meer schrijven maar dan gaan mensen het misschien als spoileren zien dus ik houd het hierbij. Welke docus heb jij gekeken?
@dolfje je kunt hem gewoon kijken, misschien denk jij er wel anders over
Yumi
26-04-2026 om 11:46
Sinds ik long covid heb, nogal vatbaar voor elk virusje dat voorbij komt vliegen. Nu ben ik in contact geweest met een kindje dat de waterpokken bleek te hebben. Op internet is altijd van alles te vinden aan info, vooral heel veel onzin... over wat dan ook maar nu niks. Daarnaast hoe zit het met contact met andere kinderen? Moet ik 3weken bij mijn kleinkinderen uit de buurt blijven? Geen idee of ik nog iets moet doen en waarom hoor ik dit soort dingen altijd in het weekend ![]()
Evaluna
26-04-2026 om 17:33
Ik erger me aan de drang naar eten van dochter en partner. Alles draait om lekkere dingen. De hele dag door. Niet dat ze het de hele dag ook eten, maar alleen die fixatie trek ik erg slecht op het moment.
En dan 3 stukjes vis met ons vieren moet makkelijk kunnen. Ja tuurlijk denk ik dan, vul het maar aan met gebakken aardappelen, want dat is de hoofdmoot die gegeten wordt. Paar worteltjes voor de sier en er is de overtuiging dat we heel gezond eten. Oja vergeet de lepels mayo niet.
Ben toe aan een dagje voor mezelf denk ik....
SuzyQFive
27-04-2026 om 14:18
Yumi schreef op 26-04-2026 om 11:46:
Sinds ik long covid heb, nogal vatbaar voor elk virusje dat voorbij komt vliegen. Nu ben ik in contact geweest met een kindje dat de waterpokken bleek te hebben. Op internet is altijd van alles te vinden aan info, vooral heel veel onzin... over wat dan ook maar nu niks. Daarnaast hoe zit het met contact met andere kinderen? Moet ik 3weken bij mijn kleinkinderen uit de buurt blijven? Geen idee of ik nog iets moet doen en waarom hoor ik dit soort dingen altijd in het weekend
Heb je waterpokken gehad ? Dan hoef je je geen zorgen te maken.
Hemke
27-04-2026 om 14:32
lientje69 schreef op 27-04-2026 om 12:33:
De vele AI filmpjes op internet. Niets is meer wat het lijkt...
Mijn Facebook staat er vol van.
Het is dat ik moderator ben van een speciale groep, anders had ik Facebook er allang verwijderd.
Yumi
27-04-2026 om 17:41
SuzyQFive schreef op 27-04-2026 om 14:18:
[..]
Heb je waterpokken gehad ? Dan hoef je je geen zorgen te maken.
Dat wist ik niet meer, maar vanmorgen bedacht ik me ineens dat mijn kinderen wel de waterpokken hebben gehad en ik daar toen ook geen last van had.
Grindelwald
27-04-2026 om 18:14
Aan mijzelf. Ik ben chagrijnig en ik weet niet waarom. Alles is stom vandaag.
Yumi
27-04-2026 om 22:49
Nieuw festival heet Code Oranje, goed gekozen naam....ipv extreem weer, extreme herrie. Standje gehoorschade, de muziek is km verderop te horen.
Happyapple
28-04-2026 om 08:14
Aan mijn man. 'Normaal' brengen wij in de schoolvakantie allebei 1 kind naar de bso / opvang als we allebei moeten werken. Hij regelt altijd dat de kinderen uit bed komen en ontbijt krijgen en ik regel de lunchpakketjes voor wie ze nodig heeft en de rest van de spullen die mee moeten. Nu wist ik uiteraard dat hij vandaag een keer toch iets eerder weg moest en dat ik ze allebei weg moet brengen, maar ik had niet ingecalculeerd dat hij dan dus ook 'gewoon' zou vertrekken zonder de kinderen wakker te maken en ontbijt klaar te zetten... (en dat was qua tijdstip dus ook niet nodig/logisch, zo vroeg hoefde hij ook weer niet weg)
Rockstar
28-04-2026 om 13:26
Jujubee schreef op 26-04-2026 om 08:52:
Veel te laat, maar ook namens mij nog van harte gefeliciteerd, Yumi!
Ik erger me momenteel aan alles, want ik ben ongesteld, dus de lijst is eindeloos. Maar vooral aan het feit dat ik gisteren zes uur van mijn leven verspild heb aan een slechte serie op Netflix. Unchosen. Het begon nog wel aardig, maar wat een flutserie. Uiteindelijk bleef de beloofde spanning uit en het einde sloeg in mijn ogen nergens op. Zonde van mijn tijd.
Same girl, same. Mijn eerste stap uit bed was een boze stap. Het wordt zo'n dag. Waar is de chocolaaaaa? Ohnee, zelfs dan erger ik me omdat ik juist probeer gezonder te eten.
Ted68
28-04-2026 om 15:14
Hier ook niet gezond eten vandaag: had worden met mijn man over zijn veel te dure Hobby. En als ik pissig ben ga ik eten….
Lichtbron
28-04-2026 om 17:19
Mijn ergernis, 10 april mijn puffers besteld. Vorige week bericht dat mijn medicijnen binnen waren. Alles behalve mijn puffers.
Ga ik vandaag terug nóg geen puffers... 😡 Ja, mevrouw deze week komen ze echt.. 😠
Bloemenzee
28-04-2026 om 17:51
Aan m’n man. Beetje aanpassingsvermogen is in sommige situaties ver te zoeken.
Pooh-Bear
29-04-2026 om 08:26
Dat het tegenwoordig zo lang duurt voor je bij de huisarts terecht kan.
Vanmorgen gebeld en 13 mei pas een plekje. Nou hopelijk is het tegen die tijd vanzelf over gegaan.
mijn dochter moest een paar weken geleden ook al zolang wachten.