Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lichtbron schreef op 05-05-2026 om 18:22:

Had gedacht dat ik vandaag mijn puffers op zou kunnen halen. 10 april besteld, het is nu 5 mei. Naar huisarts gebeld. Zijn niet meer leverbaar krijg nu anderen. Hopen met gratie gods Dat ze morgen bij de apotheek liggen.. Maar ik ga wel eerst bellen. Ben al vier keer voor niks geweest. 😡 Ook geen idee waar ik zo moe van ben.. 😤

Krijg je niet een bericht van de apotheek als er wat klaar ligt? Dan weet je in ieder geval wanneer je kan komen wij versturen een mail als er iets klaar ligt.

Vandaag ontzettend geërgerd aan dronken jongeren bij het bevrijdingsfestival. We stonden al 1,5 uur vooraan om bij een bepaalde artiest goed zicht te hebben. Komen er een paar dronken jongeren de sfeer flink verstieren. Duwen en trekken aan elkaar en daarbij omstanders duwen, hardhandig naar voren willen, grote mond enz. Uiteindelijk viel er nog 1 in de nek bij iemand in een rolstoel, die uiteindelijk maar vertrok vanwege het gedoe. Ze stonden op een gegeven moment tegen me aan te duwen telkens, dus wat van gezegd. Daarna gingen ze rechts van ons nog verder naar voren (wij stonden 4 mensen van het hekje af) en duwden daar kinderen en ouders weg. Die gingen met de dronken jongeren in discussie hierover en ik stond ondertussen ook 2 tieners te beschermen. Uiteindelijk heb ik de beveiliging een signaal gegeven en die heeft er 2 man bij geroepen nog. 1 Stond tussen het publiek en heeft toen de groep van 7 jongeren uit de menigte verwijderd gelukkig. Uiteraard onder luid geklap van de rest van het publiek 😁 maar wat was het irritant en voelde me soms ook niet echt veilig. Ze hadden ook echt een hele fles wijn bij en zoals ik het kon zien meer op dan alleen drank.

Denk je naar een leuk festival te  gaan, wat akelig om je zo onveilig te moeten voelen, tussen al die mensen. Goed dat je de beveiliging in kon schakelen! Hebben jullie verder wel ongestoord kunnen genieten van de avond Blair, en het van je af kunnen zetten?

Yumi schreef op 05-05-2026 om 22:52:

Denk je naar een leuk festival te gaan, wat akelig om je zo onveilig te moeten voelen, tussen al die mensen. Goed dat je de beveiliging in kon schakelen! Hebben jullie verder wel ongestoord kunnen genieten van de avond Blair, en het van je af kunnen zetten?

Ik was inderdaad ook wel blij dat ik de aandacht van die beveiliger had ja! Wel van ons af kunnen zetten en verder genoten 😊 we gingen voor Russo en die hebben we goed kunnen zien en lekker staan dansen. En de rest van de dag was heerlijk in het zonnetje.

Ik zit in een vakantiehuis in NL op het moment en het is KOUD. Gelukkig zit er verwarming in, maar ik vergeet elke keer weer dat vakantiehuisjes veel minder geïsoleerd zijn dan thuis. Ik zit te forummen op de bank met een dik fleecevest aan en een deken over mijn benen. Hopelijk komt er morgen wat verbetering in het weer. 

Ik erger me dat op de muren die ik vorige week gesaust heb, nu alweer vieze vegen van de kinderen zitten. Handen, zelfs een voetafdruk heb ik gespot... 

Ik weet nou niet zo goed of ik boos of verdrietig ben, heb altijd een tijd nodig om het te laten bezinken en vind dat irritant.

Anna76 schreef op 05-05-2026 om 08:21:

Mensen, zoals mijn buurvrouw, die wel op Koningsdag en 5 mei de vlag uithangen maar niet op 4 mei. Respectloos.

Nou ja, hoezo let je er op?

Misschien lukte het niet  , zijn ze niet thuis 

Maar dat het je überhaupt opvalt.

Anna76 schreef op 05-05-2026 om 13:24:

4 en 5 mei zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, vlaggen op 5 mei is ook vlaggen op 4 mei, uit respect en eerbied.
Maar daar denken een hoop mensen blijkbaar anders over, het zij zo.

Nou ja, vul het maar voor een ander in dan

Chatbot...  
 Wij herkennen u niet... begin opnieuw... na alles ingesproken te hebben , naam , adres , geboortedatum, laatste cujfers bankrekeningnummer enz..

ik heb spierpijn in me bovenbenen, en juist vandaag moet ik veel bukken, moest net letterlijk onder de tafel kruipen om mijn telefoon in te pluggen  

lientje69 schreef op 06-05-2026 om 14:23:

Chatbot...
Wij herkennen u niet... begin opnieuw... na alles ingesproken te hebben , naam , adres , geboortedatum, laatste cujfers bankrekeningnummer enz..

oooh daar heb ik ook haat voor, volgens mij hoort die bot slimmer te zijn dan ik of ben ik nou gek...

Rogue schreef op 06-05-2026 om 15:12:

ik heb spierpijn in me bovenbenen, en juist vandaag moet ik veel bukken, moest net letterlijk onder de tafel kruipen om mijn telefoon in te pluggen

[..]

oooh daar heb ik ook haat voor, volgens mij hoort die bot slimmer te zijn dan ik of ben ik nou gek...

Ja en bij sommige kan je nog roepen: medewerker spreken!!! 

Maar bij deze niet natuurlijk. 

Ik blijf zo ontzettend moe. Dadelijk een afspraak voor mijn nagels en dan vanmiddag en vanavond werken en nog een ding op werk wat tot 22:00 uur duurt. En uitslapen en uitgerust wakker worden ho maar. En dan zaterdag ook de hele dag werken.

Dolfje schreef op 07-05-2026 om 09:11:

Ik blijf zo ontzettend moe. Dadelijk een afspraak voor mijn nagels en dan vanmiddag en vanavond werken en nog een ding op werk wat tot 22:00 uur duurt. En uitslapen en uitgerust wakker worden ho maar. En dan zaterdag ook de hele dag werken.

Je hebt het e.a te verwerken Dolfje, misschien ben je daarom zo moe? Anders keer bloed laten prikken, al is het maar om je gerust te stellen. 

Sinds de zomertijd heb ik nog geen nacht goed geslapen, val laat in slaap en vroeg wakker.

Föhnborstel zat vast in mijn haar 
Lang staan te prutsen om het los te krijgen, ik heb lang haar en heb plukje voor plukje los moeten trekken.... haar is ook weer uitgedund, scheelt vast bij het knippen, krijg denk ik korting maandag bij de kapper.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.