Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 13-05-2026 om 14:34:

Ik kom vandaag niet goed uit mijn woorden. Kan niet op benamingen van dingen komen en wauwel als een dronken kip zonder kop onsamenhangende verhalen als ik iets probeer te vertellen. Bijzonder weer. Had niet verwacht dat nog zo erg te krijgen 7 maanden later.( normaal gesproken gaat het wel vrij redelijk )

Moet je daar niet mee heen ?

lientje69 schreef op 13-05-2026 om 14:34:

Ik kom vandaag niet goed uit mijn woorden. Kan niet op benamingen van dingen komen en wauwel als een dronken kip zonder kop onsamenhangende verhalen als ik iets probeer te vertellen. Bijzonder weer. Had niet verwacht dat nog zo erg te krijgen 7 maanden later.( normaal gesproken gaat het wel vrij redelijk )

Hm, ik zou nu dan toch de neuroloog gaan bellen. Dat klinkt niet goed hoor 

Roos57 schreef op 13-05-2026 om 14:51:

[..]

Moet je daar niet mee heen ?

0lijfje schreef op 13-05-2026 om 15:16:

[..]

Hm, ik zou nu dan toch de neuroloog gaan bellen. Dat klinkt niet goed hoor

Ik heb het wel eens meer als ik moe ben maar vanmorgen  had ik dit al vroeg. Is nu weer vrij normaal verder maar volgens man heb ik wel vaker dat ik zo warrig ben en niet op woorden kan komen. Normaal merk ik dit zelf niet zo . Maar vanmorgen  was ik zo raar bezig dat het mezelf opviel. Schijnt allemaal wel bij NAH te horen. Maar omdat ik verder geen uitval in spraak / ledematen heb bij onderzoeken en dus : " normaal " moet zijn en doen van mezelf, viel het me nu extra op. Heb hetzelfde gehad 35 jaar terug toen ik een infarct had. Toen kon ik niet op het woord kopje komen. Nu was trechter een uitdaging.  Dan is het net hints, ik omschrijf en man raadt.

Ach ja je maakt wat mee. Maar irritant is het zeker.

Gelukkig maar dat het er bij hoort 😜

Maar wel naar !

VT melding gedaan, of naja wilde ik doen. Maar ze zegt oh ze is al in behandeling bij een verslavingsinstelling, die moet je hebben. Huh? Die onderzoeken toch niet of t veilig is voor mn nichtje. 

Ik had zondag 2 doosjes cherry tomaten bij jumbo gekocht en in een schaal op het aanrecht gezet. Gisteravond bijna allemaal rot.
Ging net een ui snijden, ook bij jumbo gekocht vorige week. Ook helemaal rot en het was de laatste ui. Nu dus nasi goreng zonder ui.
Had de bonnetjes en verpakking al weggegooid. Was anders terug gegaan.

Dolfje schreef op 13-05-2026 om 18:29:

Ik had zondag 2 doosjes cherry tomaten bij jumbo gekocht en in een schaal op het aanrecht gezet. Gisteravond bijna allemaal rot.
Ging net een ui snijden, ook bij jumbo gekocht vorige week. Ook helemaal rot en het was de laatste ui. Nu dus nasi goreng zonder ui.
Had de bonnetjes en verpakking al weggegooid. Was anders terug gegaan.

Kom nooit bij de Jumbo, maar bij AH staan de winkelaankopen automatisch in de app. Misschien bij Jumbo ook?

dochter kwam vandaag gestrest uit haar werk. Ze gaat zaterdag naar Harry styles en heeft het plan om vrijdag na haar wek al naar Amsterdam te gaan in de hoop om vooraan te staan. 
Maar ze had gehoord dat er woensdag middag al 70 mensen voor de deur zaten. Ze wilde er gelijk heen maar ze moet vrijdag nog werken. 

Yumi schreef op 13-05-2026 om 23:20:

[..]

Kom nooit bij de Jumbo, maar bij AH staan de winkelaankopen automatisch in de app. Misschien bij Jumbo ook?

Nou ik kom daar al tijden niet in ingelogd.

Mijn nieuwe kast bezorgd, in elkaar laten zetten door bedrijf. Een vd lades liep niet lekker, maar uiteindelijk leek het in orde te zijn. Later zag ik dat die lade toch niet helemaal aansloot, gedeeltelijk ingeruimd, kreeg ik de middelste lade niet meer open, toen dat wel lukte ging hij niet meer helemaal dicht en "liep" helemaal open. Na de andere paar keer open en dicht lukte het weer, maar vanmorgen gaan er 2 niet meer open. Ik heb 'm in elkaar laten zetten omdat ik het niet aandurfde met die lades...  zucht.

Dolfje schreef op 14-05-2026 om 08:19:

[..]

Nou ik kom daar al tijden niet in ingelogd.

Nieuw wachtwoord aanvragen? Of helemaal een nieuw account aanmaken. Overigens doet de app het in de winkel bij mij ook nooit, omdat hij dan de jumbo hotspot pakt en die is zo crappy dat hun eigen app het dan niet doet 🤦🏼‍♀️ altijd dus even de wifi uitzetten, dan werkt hij.

Een persoon die hier allerlei oude topics aan het afstoffen is met rare reacties. Wat een raar gedoe.

Kampeerder schreef op 14-05-2026 om 10:40:

Een persoon die hier allerlei oude topics aan het afstoffen is met rare reacties. Wat een raar gedoe.

Ja, viel mij ook al op.

Loulou39 schreef op 14-05-2026 om 10:48:

[..]

Ja, viel mij ook al op.

Dat doet diegene om aan 10 posts te komen om een link te kunnen plaatsen met reclame. Wat hij dus ook gedaan heeft. 😭

Op ons zusterforum, oudersonline, is de eis nu 10 posts en 3 dagen lid zijn. Sindsdien is er nog maar 1 reclamemaker langsgekomen. Misschien hier ook invoeren?

Eindelijk leuke en  moeilijker snackball voor de kat via Vinted gekocht.. Laat de verkoopster weten dat ze hem net kapot heeft laten vallen..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.