Huiskamer
Yumi
16-05-2026 om 10:51
Broodjebrie schreef op 16-05-2026 om 10:08:
[..]
Oh bah, hopelijk blijft het rustig..
Hoop het ook, maar durf het centrum niet in, wacht tot morgen.
Yumi
16-05-2026 om 10:55
Wieder schreef op 16-05-2026 om 10:47:
[..]
Ik had gisteren precies hetzelfde! Nou ja, op demonstraties en tegendemonstraties na dan. Maar ik was op mijn werk en wanneer ik de neuspad kwijtgeraakt ben weet ik niet want ik heb mijn bril niet af gehad, maar ik heb uren met een prikkend stuk metaal tegen mijn neus gelopen. Ik heb de pad van mijn zonnebril gesloopt en op mijn bril gedaan, misschien voor jou een optie? Ik ga van de week wel ergens naar de opticien, want vandaag heb ik geen zin.
Dank je, goede tip, dat ga ik proberen want zonder bril is het niet fijn zien, maar met nu te pijnlijk.
ToetieToover
16-05-2026 om 10:56
Grote ergernis gisteren aan chauffeurs die niet opletten, die niet bekend zijn in de omgeving en toch met enorme snelheid nog even ergens tussen willen wringen zonder voorrang. Verkeerschaos door een evenement, ik heb wel 3x in de remmen moeten hangen en mijn toeter draaide overuren. Ze zagen er nog niet levensmoe uit allemaal, maar gedroegen zich wel zo. Ik had echt spijt dat ik in die buurt was, maar ja, extra vrije dag enzo, pfffffft.
Koko67
16-05-2026 om 11:05
Ik erger me aan die demonstraties elke keer. Is dat een nieuwe hobby ofzo? Elke keer hetzelfde, verkeersopstoppingen en zoveel drukte. En dan word ik ook nog staande gehouden door politie omdat ik een weg in moet waar eerst al die mafketels voorbij moeten. Geen probleem als dit soms voorkomt, maar het is me nu te vaak.
Broodjebrie
16-05-2026 om 11:05
Yumi schreef op 16-05-2026 om 10:51:
[..]
Hoop het ook, maar durf het centrum niet in, wacht tot morgen.
Snap ik, ik zou ook plekken vermijden waar ze demonstraties hebben.
Yumi
16-05-2026 om 11:09
Koko67 schreef op 16-05-2026 om 11:05:
Ik erger me aan die demonstraties elke keer. Is dat een nieuwe hobby ofzo? Elke keer hetzelfde, verkeersopstoppingen en zoveel drukte. En dan word ik ook nog staande gehouden door politie omdat ik een weg in moet waar eerst al die mafketels voorbij moeten. Geen probleem als dit soms voorkomt, maar het is me nu te vaak.
Dat doe ik bijna iedere week, er zijn bijna iedere week demonstraties.
lientje69
16-05-2026 om 11:39
Oudste die bezoek wederom afzegt omdat vriendin weer eens niet lekker is. Voor de zoveelste keer voor niks taart in huis gehaald. Volgende keer alleen een koekje , er wordt toch steeds afgezegd.