Huiskamer
Broodjebrie
22-05-2026 om 20:11
Cle0 schreef op 22-05-2026 om 19:04:
Ik geef altijd neerzettoestemming. Dat kan hier prima. Hoef ik niet te wachten, maar hoef ik ook niet om te rijden of speciaal mijn huis uit voor een afhaalpunt. Als ik moet tekenen, dan kies ik wel voor het afhaalpunt.
Neerzettoestemming heb ik ook, maar niet altijd wordt daar naar gekeken helaas.
Dolfje
22-05-2026 om 21:36
Waarom duren actie scènes in films tegenwoordig zo idioot lang? Vechten, schieten, achtervolging hoeft echt niet zo lang te duren, snap het zo ook wel. Is de film tenminste ook weer gewoon 90 minuten ipv 2 uur of langer.
Chiquita
23-05-2026 om 08:32
Yumi schreef op 22-05-2026 om 18:48:
[..]
Dat had ik gisteren, met 3 pakketten, die ik bij dezelfde website heb besteld. Eén kreeg ik rond 12.30 van Postnl, de tweede om 'n uur of 4 DHL en toen mocht ik wachten op de volgende die kwam rond 20.30 uur, ook DHL. 🙄
En hier savonds om iets over 19 uur bericht van DHL dat ze 'vandaag niet meer kunnen bezorgen ', en natuurlijk is dan de klantenservice gesloten. Verzend bedrijf had aangegeven dat t niet bij pakketpunt afgeleverd mocht worden, noch bij buren noch neerzet toestemming!
Yumi
23-05-2026 om 16:46
Chiquita schreef op 23-05-2026 om 08:32:
[..]
En hier savonds om iets over 19 uur bericht van DHL dat ze 'vandaag niet meer kunnen bezorgen ', en natuurlijk is dan de klantenservice gesloten. Verzend bedrijf had aangegeven dat t niet bij pakketpunt afgeleverd mocht worden, noch bij buren noch neerzet toestemming!
Bij DHL is het altijd wat en de klantenservice is er gewoon nooit. Ben ik al blij als mijn pakket heel blijft.
DHL komt vandaag tussen 10 en 19uur, beetje jammer maar dan ga ik vanavond wel een rondje lopen....dacht ik, krijg net een nieuwe tijd, tussen 16.00 uur en 21.30u
Grindelwald
23-05-2026 om 18:09
Dolfje schreef op 22-05-2026 om 21:36:
Waarom duren actie scènes in films tegenwoordig zo idioot lang? Vechten, schieten, achtervolging hoeft echt niet zo lang te duren, snap het zo ook wel. Is de film tenminste ook weer gewoon 90 minuten ipv 2 uur of langer.
Sowieso de lengte van nieuwe films. Zag gisteren op tv dat de nieuwe Kill Bill maar liefst 4,5 uur duurt!
Loulou39
23-05-2026 om 18:16
Grindelwald schreef op 23-05-2026 om 18:09:
[..]
Sowieso de lengte van nieuwe films. Zag gisteren op tv dat de nieuwe Kill Bill maar liefst 4,5 uur duurt!
😱
(Maar wel leuk dat er een vervolg komt 😁, dat wist ik niet)
Broodjebrie
23-05-2026 om 18:28
Grindelwald schreef op 23-05-2026 om 18:09:
[..]
Wow
Nikki1973
23-05-2026 om 20:10
in het huis naast ons zijn ze al manden aan het klussen. Van slopen tot heien, grond afgraven, alles met veel herrie, harde muziek. Echt overlast. En nu zijn de klussers uit het Oostblok ( die geen Engels spreken. Laat staan Nederlands ) al een tijdje bezig met isolatie, ik denk piepschuim ofzo, maar dan doen ze niet netjes zagen. Nee dat dwarrelt lekker rond. Waardoor ons hele huis er inmiddels onder zit, ook binnen. We kunnen nauwelijks buiten zitten omdat er van alles rond dwarrelt. In je glas, op je bord… alles zit eronder. En ik blijf maar stofzuigen en vegen. Ben er zo klaar mee met die verbouwing.
Yumi
23-05-2026 om 21:30
Nikki1973 schreef op 23-05-2026 om 20:10:
in het huis naast ons zijn ze al manden aan het klussen. Van slopen tot heien, grond afgraven, alles met veel herrie, harde muziek. Echt overlast. En nu zijn de klussers uit het Oostblok ( die geen Engels spreken. Laat staan Nederlands ) al een tijdje bezig met isolatie, ik denk piepschuim ofzo, maar dan doen ze niet netjes zagen. Nee dat dwarrelt lekker rond. Waardoor ons hele huis er inmiddels onder zit, ook binnen. We kunnen nauwelijks buiten zitten omdat er van alles rond dwarrelt. In je glas, op je bord… alles zit eronder. En ik blijf maar stofzuigen en vegen. Ben er zo klaar mee met die verbouwing.
Bij verbouwen krijg je rotzooi, maar dat jou huis onder het piepschuim zit gaat wel erg ver. Contact opnemen met de eigenaar, of een van die klussers laten zien wat voor troep jullie erdoor hebben. Wat die harde muziek betreft, daar heb ik zelf keer 'n einde aan gemaakt. Overkant jaren aan het verbouwen, bouwradio standje gehoorschade, ben erheen gelopen en de stekker eruit gerukt. Was geen woord voor nodig
lientje69
23-05-2026 om 21:35
Hier hebben we sinds een tijdje nieuwe buren. Die doen aan autocross. Om die dingen te testen scheuren ze hier met die lawaaidingen regelmatig een paar keer heen en weer door de straat. Erger me er kapot aan. Naast de herrie, het is hier 30 km zone. Wat als er een kind oversteekt? Wijkagent bellen heeft weinig zin. Tegen de tijd dat die er is staat alles alweer in een afgesloten schuur.
Nikki1973
23-05-2026 om 21:52
Yumi schreef op 23-05-2026 om 21:30:
[..]
Bij verbouwen krijg je rotzooi, maar dat jou huis onder het piepschuim zit gaat wel erg ver. Contact opnemen met de eigenaar, of een van die klussers laten zien wat voor troep jullie erdoor hebben.
We weten niet wie de eigenaar is, heeft zich niet niet voorgesteld. De klussers spreken alleen pools, daar komen we echt niet ver mee. Ben er zo zat van.