Huiskamer
Yumi
25-05-2026 om 23:02
lientje69 schreef op 25-05-2026 om 14:14:
[..]
Nee. In heel veel gevallen is het een gebrek aan personeel en gestegen kosten in combinatie met het moeten terugbetalen van de coronasteun. Wat ik vaak hoor dan van bedrijven die het niet redden.
Daarnaast gaan de jongeren van nu op een andere manier uit, men gaat niet meer stappen. In Renesse waren vroeger 15 discotheken de laatste gaat sluiten.
Ooit een feestgemeente, nu sluit laatste discotheek van Renesse: 'Jeugd mist heel veel'
Happyapple
26-05-2026 om 07:58
Aan man die weer eens in de weg stond in de keuken op het tijdstip dat ik altijd de tassen klaarmaak voor de kinderen. En dan doet of ik 'gek' en vroeger dan normaal ben.
Koettie
26-05-2026 om 08:08
Lift van werk weer stuk! En de airco doet weer niets dus met die hitte constant trap op en af
Evaluna
26-05-2026 om 08:13
Aan dochter, ben moe na een weekend weg en avonddienst en kan het gestress en geweiger over school niet hebben.
Ze trekt het laatste beetje energie wat ik heb nog uit me. Weer een dag niet naar school, ik ben er zo klaar mee.
Netherfield
26-05-2026 om 08:49
Man zei, ik ga ervoor zorgen dat jij meer tijd voor jezelf krijgt. We zijn nu vier dagen verder en hij heeft al een was gedraaid en opgehangen. Work in progress denk ik dan maar. Had op meer gehoopt…
Rogue
26-05-2026 om 10:06
ik heb last van droge ogen, dus even mijn bril op maar nu heb ik steeds een weerkaatsing van het zonlicht in mijn brilglazen 😒
ook kreeg ik net een bericht van DHL dat er een pakket wordt bezorgd maar ik heb geen idee van wie..... mind you ik krijg veel pakketen binnen deze week vanwege een feest maar ik ben het overzicht helemaal kwijt
Loulou39
26-05-2026 om 10:30
Gisteren een eind gelopen, voornamelijk in de schaduw, en nu heb ik last van zonneallergie op m’n bovenarmen, jeuk!!
amarna
26-05-2026 om 10:36
Rogue schreef op 26-05-2026 om 10:06:
ik heb last van droge ogen, dus even mijn bril op maar nu heb ik steeds een weerkaatsing van het zonlicht in mijn brilglazen 😒
ook kreeg ik net een bericht van DHL dat er een pakket wordt bezorgd maar ik heb geen idee van wie..... mind you ik krijg veel pakketen binnen deze week vanwege een feest maar ik ben het overzicht helemaal kwijt
![]()
Is het geen phishingbericht?
Ik krijg dagelijks mail van Bol, DHL etc. dat er iets onderweg is en dat ik in moet loggen. Maar ik bestel nooit iets. Als ik dan de afzender van de mail aanklik klopt het niet., valse naam.
Isook
26-05-2026 om 11:04
Niet kunnen slapen door de hitte en buren met muziek en veel visite tot 2:30 inclusief sigaretten en wietlucht.
Pffff dit wordt weer een lange zomer.
Rogue
26-05-2026 om 11:40
amarna schreef op 26-05-2026 om 10:36:
[..]
Is het geen phishingbericht?
Ik krijg dagelijks mail van Bol, DHL etc. dat er iets onderweg is en dat ik in moet loggen. Maar ik bestel nooit iets. Als ik dan de afzender van de mail aanklik klopt het niet., valse naam.
nee het was echt van DHL, kreeg net ook het tijdstip door van hoelaat ze komen .. hoop alleen dat me moeder thuis is 😬
Ninoea
26-05-2026 om 12:50
Ik word de “doe je nou nog steeds aan de Lijn” en de “je bent nu toch wel genoeg afgevallen” en de “je kunt toch wel een keertje snoepen” zo zat. Nee ik ben niet aan de lijn. Ik eet wat ik gezond en fijn vind. Ik snoep als ik dat wil, maar dan kies ik wel dat ik het of echt lekker vind of echt zin in heb, etc. En al dit soort dingen worden juist tegen me gezegd door mensen die nog steeds enorm strubbelen met hun gewicht op het moment dat zij iets ongezonds aanbieden of kiezen. Ik weiger neutraal en bedank vriendelijk. Ik zeg niks van hun keuzes, let er niet op, geef er geen blik of opmerking of whatever over. Hun leven hun keuze. Juist omdat ik weet hoe lastig het kan zijnde Doe dat dan de andere kant op ook, a.u.b. en push niet zo. En loop a.u.b. vervolgens als ik er wat van zeg niet te verkondigen hoe knap je het vindt, want ook daar ben ik niet naar op zoek. Ik hoef geen goedkeuring. Ik wil gewoon gezellig contact. Zonder gedoe. Zonder dat jij denkt dat mijn keuzes zeggen dat jij verkeerde keuzes maakt of dat ik bewondering nodig heb voor mijn keuzes. Gewoon, gezellig contact. En zit je ergens mee, speak-up, dan hebben we het erover.
Happyapple
26-05-2026 om 12:56
oh ja idd heel frustrerend Ninoea.
Al vind ik het omgekeerde ook irritant. Ik wil ook geen commentaar van je was toch aan de lijn als ik die ene keer wel een klein bakje chips neem... 🙄
En dan ook nog van dezelfde persoon die echt beledigd reageert als ik geen taart wil eten met haar verjaardag.
Neweve
26-05-2026 om 15:22
Koettie schreef op 26-05-2026 om 08:08:
En de airco doet weer niets dus met die hitte constant trap op en af
Hier andersom. Airco staat op standje diepvries. Ik had een vest moeten meenemen. nu maar regelmatig even langs buiten om weer op te warmen.
Rogue
26-05-2026 om 15:27
hier is ook standje vrieskist, denk dat ik straks in shock raak als ik naar buiten ga
Broadway
26-05-2026 om 15:49
Rogue schreef op 26-05-2026 om 15:27:
hier is ook standje vrieskist, denk dat ik straks in shock raak als ik naar buiten ga
ik heb een korte broek en hendje meegenomen. ik kleed me zo om voordat ik op de fiets naar huis stap want mijn kantoor is heerlijk koel, maar dat is buiten niet.