Huiskamer
Grindelwald
27-05-2026 om 18:24
Anna76 schreef op 27-05-2026 om 13:12:
Tubular Bells op de radio. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen toch zo lyrisch zijn over dat nummer, ik word er alleen maar agressief van.
Ha ha en hij duurt zo lang. Echt verschrikkelijk.
Rogue
27-05-2026 om 18:39
ik heb een tijd terug wat hardnekkig distelonkruid verwijderd uit de tuin... maar nu zijn die krengen weer terug
en in mijn rozenpot groeit een paardebloem
verwijderen wordt lastig want ik blijf steeds haken in de doorns van de rozenstruik
HAHA!wait..what
27-05-2026 om 20:35
Warmte op het werk. Er is gewoon airco en overal (in alle kamers/afdelingen) stond ie aan en was het gewoon een aangename temperatuur.
Maar in ons hok niet want als je die nu al aan zet, wat moet je dan in de zomer wel niet? Eh ook gewoon aanzetten, toch?
Ik moest meerdere keren naar beneden etc dus elke keer als ik in onze kamer kwam, kreeg ik telkens zo'n klap van de warmte. Bah 😒
BlairW
27-05-2026 om 21:22
kerst schreef op 27-05-2026 om 20:10:
Rogue, hier heermoes bij de schuur..
![]()
Hier heermoes door de hele tuin…
Rogue
27-05-2026 om 21:32
![]()
dat heb ik gelukkig niet, mijn tuin is vooral betegeld not by choice maar ik heb wel wat graspluimpjes en laatst kwamen er een piekte er een paar viooltjes tussen de groeven uit
heb vorig jaar een paar gepland en opeens zie ik ze overal op de meest random plekken
wat ik wel iritant vind is ''onkruid'' in mijn plantenpotten
Auwereel
27-05-2026 om 22:36
![]()
Heermoes is nog vervelender dan zevenblad. Cavia's mogen Zevenblad, eten het zelfs graag. Heermoes mogen ze niet, is niet direct giftig, maar 't bouwt wel op. En 't ziet er ook nog eens supersaai uit en komt steeds meer voor in mijn grasperk!
Auwereel
27-05-2026 om 22:38
Ergernis aan typefouten als ik op mijn mobiel typ hier in 't forum of op Whatsapp. Als ik de fout al zie, kost het flink wat moeite om de verkeerde letter in de juiste te veranderen. Nog vaker kijk ik eroverheen, ook als ik het bericht nog eens controleer. Dan reageert iemand op mijn bericht en dan zie ik die stomme typefouten!!!!!!