Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Geen regen in het zuiden vol zon. We kunnen hier wel weer een drupje gebruiken.  Al moet ik zeggen dat ik het weer zo wel heel aangenaam vind.

Ik kan nog niet slapen, het is nog zo licht. 

JtM

JtM

06-07-2026 om 09:30 Topicstarter

Hoofdpijn. Gisteren zo'n twee uur lang gehuild, en nu typische spanningshoofdpijn, pff. 

Ik wil wel wat regen naar het zuiden sturen hoor, in ruil voor een beetje temperatuurverhoging in het noorden. Het is nu 6 juli, kwart voor tien, 18 graden.

JtM schreef op 06-07-2026 om 09:30:

Hoofdpijn. Gisteren zo'n twee uur lang gehuild, en nu typische spanningshoofdpijn, pff.

Ik heb gisteren met je meegedaan, en vanmorgen nog weer even in de herhaling.
Hier ook hoofdpijn en zo moe.  

Ik woon in een binnenstad. In de supermarkt staan dikke rijen voor de fles automaat. Er zijn er 2. 1 is standaard stuk of vol. Nu is er 1 vol. 
Sta al 10 min te wachten op fles inleveraars. Het personeel kijkt maar leegt de andere automaat niet. Echt   
(Heb ook al dagen dikke hoofdpijn, werkt ook niet. )

kerst schreef op 05-07-2026 om 17:08:

De kattenbak stinkt alweer. (Vrijdag nog helemaal verschoond en gesopt. Elke dag alles eruitgeschept.)

Misschien de filter vervangen? Was bij dochter ook de oplossing tegen de stinkende bak

JtM

JtM

06-07-2026 om 12:22 Topicstarter

Loulou39 schreef op 06-07-2026 om 10:27:

[..]

Ik heb gisteren met je meegedaan, en vanmorgen nog weer even in de herhaling.
Hier ook hoofdpijn en zo moe.

Voor jou ook een  

waarom moet er altijd en eeuwig muzak op de achtergrond? Nu op de camping,  algemene ruimte. Gewoon, stil, mag niet meer?

Geërgerd en ook wel verbaasd hoe makkelijk op mijn huidige werk over andere mensen wordt gepraat. 'Ja ik mag er eigenlijk niks over zeggen maar....... ' Tja ik kan ook niet in Piet zijn hoofd kijken maar......' 
Op de vorige plek waren ze juist heel discreet. Iemand besloot zelf wat hij/zij wilde delen maar er werd niet steeds door anderen over gepraat.  

Mijn energiecontract loopt bijna af, krijg een nieuw voorstel dat gebaseerd is op een dubbele meter... die ik niet heb. En een gasverbruik dat bijna de 35 % lager is dan het nu is, hoe dan?

Telefonisch contact alleen mogelijk voor 15 uur of whatsapp, na controle van je gegevens wordt je doorgestuurd naar een medewerker....inmiddels 45 minuten geleden 

aan het ov, dacht neem express een tram eerder vanwege de werkzaamheden... komen ze allebei niet op dagen

Damoontje schreef op 05-07-2026 om 21:56:

Ik kan nog niet slapen, het is nog zo licht.

Ik baal er ook van dat lange licht

ik sta op Het punt een woedeaanval te krijgen
ben mijn ov-chipkaart kwijt, had het gister expres in mijn broek gelaten maar nu is die opeens spoorloos.

dus ik dacht nah mooi moment voor zo’n “nieuwe” dus ik online een account aangemaakt moet ik 50x inloggen 50x een code gekregen maar wordt maar niet ingelogd. 

eindstand app gedownload pas aangevraagd en nu 5 dagen wachten 

Aan het advies om tijdens de vakantie van Truus, contact te houden met Karel. Onee Karel is ook op vakantie, maar vandaag toch nog niet, dan kun je vandaag nog bellen. 
En als Karel en Truus straks allebei op vakantie zijn kun je contact opnemen met Jip. En op dagen dat die er niet is, met Carolien. Oh heeft Carolien volgende week haar laatste week. En zo ging het nog een tijdje door. 

Ik heb opgezocht en Truus is over 2 weken alweer terug. Ik denk dat ik gewoon ff mijn dingetjes opschrijf en deze 2 weken met niemand 'contact ga houden'. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.