Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan de vliegen in huis. Andere jaren had ik er geen last van maar nu heb ik vaak de hele dag de balkondeur open. Ieuw.

Mama-Inge schreef op 12-07-2026 om 12:55:

Beterschap Yumi
Hier 1 van de pubers die gisteravond ook raar was in zijn maag en dikke vrienden met de wc
Gelukkig voelt hij zich nu weer prima

Fijn dat puber zich beter voelt, was het met spierpijn? Mijn kleinkinderen hadden spierpijn, hoofdpijn en koorts maar zonder diarree. Dat laatste is bij mij gelukkig ook over, maar de rest niet. Heerst blijkbaar ea virus of gewoon de warmte? 

Damoontje schreef op 12-07-2026 om 13:05:

Aan de vliegen in huis. Andere jaren had ik er geen last van maar nu heb ik vaak de hele dag de balkondeur open. Ieuw.

Hordeur plaatsen, echt ik zou niet zonder kunnen.

Damoontje schreef op 12-07-2026 om 13:05:

Hier ook veel meer vliegen dan andere jaren. Zou het door de warmte komen?

Damoontje schreef op 12-07-2026 om 08:45:

Hoera hoera hoera mijn fietssleutel is boven water! Gisteren vond ik deze in de zak van een broek die ik donderdagochtend aan had gehad. Nu maar een reservesleuteltje laten maken...

Ik erger mij aan mijn voorraadkast. Een ingebouwde kast die misschien al in de jaren 50 ingebouwd is... Toen ik hier kwam wonen was ik van plan m te schilderen maar heb t nog steeds niet gedaan.

Vorige  week heb ik een andere auto gekocht.Er was alleen geen reservesleutel bij. Gisteren gelijk een sleutel bij laten maken, dat kon gewoon. En die sleutel kostte bijna 80 euro want er zat een chip in.

Daar heb ik mij wel even aan geergerd hoor. 

Ik erger me aan mijn enkelblessure. Van bank naar stoel naar tuinstoel, naar de wc en dan in 2 etappes terug naar de tuinstoel. 
Voetjes omhoog zit toch het lekkerst. 
Nu even niemand thuis die mij een koel drankje kan brengen, moet ik toch zelf even hopsen.
Het lijkt niet echt goed te herstellen maar ik kan pas wat gaan oefenen als de schaafwond en echt korstje heeft en dat lukt niet zo met dit warme weer een 2x per dag douchen. 😭

Dat we weer Pech hebben; eerst ongeluk Zoon…..Gelukkig mogen deze week de hechtingen eruit, en mag hij naar de physio. Daarna ging de Motor van onze Hippie Bus kapot. En nu melde een ander Kind dat er een kras in de Auto zit…. Hij is op vakantie in Corsica, en er is iemand in hem gereden….

3 keer is scheepsrecht, dus hopelijk was dit de laatste Pech.

Bakblik schreef op 12-07-2026 om 14:39:

Ik erger me aan mijn enkelblessure. Van bank naar stoel naar tuinstoel, naar de wc en dan in 2 etappes terug naar de tuinstoel.
Voetjes omhoog zit toch het lekkerst.
Nu even niemand thuis die mij een koel drankje kan brengen, moet ik toch zelf even hopsen.
Het lijkt niet echt goed te herstellen maar ik kan pas wat gaan oefenen als de schaafwond en echt korstje heeft en dat lukt niet zo met dit warme weer een 2x per dag douchen. 😭

Vervelend Bakblik! Je hebt tegenwoordig pleisters speciaal  voor onder de douche, misschien een idee om mee te laten brengen?

Ted68 schreef op 12-07-2026 om 14:43:

Dat we weer Pech hebben; eerst ongeluk Zoon…..Gelukkig mogen deze week de hechtingen eruit, en mag hij naar de physio. Daarna ging de Motor van onze Hippie Bus kapot. En nu melde een ander Kind dat er een kras in de Auto zit…. Hij is op vakantie in Corsica, en er is iemand in hem gereden….

Wat erg, hoeveel pech kan je hebben  Hopelijk keert het zich en krijg je het geluk weer aan je zijde.

Je zal wel geschrokken zijn, sterkte!

Yumi; is gewoon even bah…..ben Best geschrokken….. Hopelijk is het echt de laatste Pech…

Yumi schreef op 12-07-2026 om 14:11:

[..]

Fijn dat puber zich beter voelt, was het met spierpijn? Mijn kleinkinderen hadden spierpijn, hoofdpijn en koorts maar zonder diarree. Dat laatste is bij mij gelukkig ook over, maar de rest niet. Heerst blijkbaar ea virus of gewoon de warmte?

Is het bij jullie al zo warm dan?  Beterschap Yumi!

Ik zietegen de warmte op. Hier vanaf dinsdag naar de 30 graden. Ben vorige keer dagenlang doodziek geweest dus hou mijn hart vast.

Ted68 schreef op 12-07-2026 om 14:43:

Oh wat balen  Ted. Hopelijk is jullie pech nu op zeg maar.

Yumi schreef op 12-07-2026 om 14:46:

[..]

Vervelend Bakblik! Je hebt tegenwoordig pleisters speciaal voor onder de douche, misschien een idee om mee te laten brengen?

Bedankt voor het medeleven en de tip.  Zal er eens een kind naar laten kijken de man heeft gisteren vet gaas en leukoplast meegenomen wat de dokter had aangeraden die kijkt niet naar andere bruikbare dingen. 

lientje69 schreef op 12-07-2026 om 14:53:

[..]

Is het bij jullie al zo warm dan? Beterschap Yumi!

Ik zietegen de warmte op. Hier vanaf dinsdag naar de 30 graden. Ben vorige keer dagenlang doodziek geweest dus hou mijn hart vast.

Dank je Lientje.

Het is hier al de hele week warm zo rond de 26-28 en sinds gisteren weer 30 graden. Ik zit in het getroffen gebied zoals het nieuws een paar dagen geleden aangaf. Vond het een rare uitdrukking Komende week komt het hier nog steeds niet onder de 30 graden, maar de nachten zijn wat frisser dan bij de vorige hittegolf en dat maakt het dragelijker. Begrijp dat je er tegenop ziet 

Yumi schreef op 12-07-2026 om 15:54:

[..]

Dank je Lientje.

Het is hier al de hele week warm zo rond de 26-28 en sinds gisteren weer 30 graden. Ik zit in het getroffen gebied zoals het nieuws een paar dagen geleden aangaf. Vond het een rare uitdrukking Komende week komt het hier nog steeds niet onder de 30 graden, maar de nachten zijn wat frisser dan bij de vorige hittegolf en dat maakt het dragelijker. Begrijp dat je er tegenop ziet

Met deze temperaturen is het geen rare uitdrukking meer, dan woon je echt in getroffen gebied hoor!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.