Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 31-07-2026 om 19:31:

[..]

Ja dat hoop ik ook. Ik kan niks binnen houden, ik ga zo naar bed.

Hoop dat je een goede nacht hebt!

oh bah daar is niets aan Brie, hoop dat je vannacht een goede nacht hebt en je morgen weer beter voelt

waardeloze nacht gehad helaas. Zo ontzettend misselijk geweest. 4 keer uit bed geweest . 2e helft van de nacht in slaap gevallen. Lijkt nu wel minder te worden dus hopen dat het zo doorzet.

Rotkatten die onderin bij de voering in mijn dure
 bank zijn gekropen 😡

Broodjebrie schreef op 01-08-2026 om 08:05:

waardeloze nacht gehad helaas. Zo ontzettend misselijk geweest. 4 keer uit bed geweest . 2e helft van de nacht in slaap gevallen. Lijkt nu wel minder te worden dus hopen dat het zo doorzet.

Ik duim dat het snel beter met je gaat Broodjebrie! 🤞🤞🤞

kerst schreef op 01-08-2026 om 08:10:

bank zijn gekropen 😡

O jee....

Broodjebrie schreef op 01-08-2026 om 08:05:

Wat een drama. Hopelijk knap je snrl op. Hier heeft man ook zoiets  gehad, duurde een dag idd en nu knapt hij weer op. Maar of het voor jou na zo'n nacht haalbaar is je uitstapje?  Is het in de buurt zodat je eventueel snel thuis bent ? Of ben je afhankelijk van een ander die rijdt?

kerst schreef op 01-08-2026 om 08:10:

bank zijn gekropen 😡

Kittens? Dochter heeft 2 kittens, ik hoor haar continu mopperen.  Had haar al gewaarschuwd.  Maar ze zijn zo schattig mam..😅

Broodjebrie schreef op 31-07-2026 om 17:11:

gisteren bij iemand gewerkt die buikgriep bleek te hebben. Dat vertelde ze me pas toen ik al even bezig was. Ondanks dat ik handschoenen droeg en afstand hield, heb ik het nu ook te pakken ik hoop dat ik me morgen beter voel, want dan ga ik een dagje weg.

Dat zo'n persoon dan niet af belt zeg! 

Dolfje schreef op 01-08-2026 om 08:49:

[..]

Ik had dinsdag ook zoiets met een groepstraining bij de fysio. Ook hier gepost dat het me ergerde. Het lijkt wel of mensen niks willen missen en dan zien zwak en misselijk alles toch maar doen ook al hebben ze er niks aan. 

Chagrijnige man bij het boodschappen doen. Ga als het zo moet liever alleen ook al kost me dat dan 3 x zo veel energie.

lientje69 schreef op 01-08-2026 om 08:27:

[..]

Wat een drama. Hopelijk knap je snrl op. Hier heeft man ook zoiets gehad, duurde een dag idd en nu knapt hij weer op. Maar of het voor jou na zo'n nacht haalbaar is je uitstapje? Is het in de buurt zodat je eventueel snel thuis bent ? Of ben je afhankelijk van een ander die rijdt?

Ik heb het afgezegd, we gaan een andere keer.

Dolfje schreef op 01-08-2026 om 08:49:

[..]

Ja, dat zei ik ook tegen haar. 'Maar ze wist niet of ze op tijd zou zijn omdat werkgever vaak slecht bereikbaar is' Nu heeft ze mij ermee besmet. Ik had gewoon gelijk om moeten draaien eigenlijk. 

Het ergste lijkt achter de rug te zijn, ik zou morgen naar mijn oma gaan maar dat ga ik niet doen. Wil haar echt niet aansteken, ze is al zo kwetsbaar de laatste maanden.

Broodjebrie schreef op 01-08-2026 om 10:10:

[..]

Ik heb het afgezegd, we gaan een andere keer.

Wat zonde, heel veel beterschap

Al die nare reacties online op allerlei dingen die iets met de regenboog vlag doen zoals de bagage band op Schiphol of het stadhuis in de gemeente waar ik woon. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.